Archie Gemmill van Leeds United. Dat de finale van de FA-cup en EC-cup verloor, tevens net geen landskampioen werd in één jaar. Ter waarschuwing voor Feijenoord.quote:
FOK! is doot.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:35 schreef Wereldgozer het volgende:
op naar het quincy promes topic @:kingroland
quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger werden er nog regelmatig Woordle-scores gepost, maar ook dat mocht niet meer van jou.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Met je rare Engelse termen.
Ik ook!quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ga denk ik Chinees halen, zin in buikspek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfde maat. Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gedaan. Verder nasi, saté en groenten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Reageer je nog ff in het Pele topic?
Lekker bezig!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
Vanmiddag toch 30 kilometer gerend! @:tarado @:pisces29
Na hoeveel kilometer zou jij neergaan en geeneens meer kunnen nadenken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet er niet aan denken.
30km rennen.
Vermoedelijk na 4. Omdat ik heel slecht ben in het verdelen van mijn krachten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na hoeveel kilometer zou jij neergaan en geeneens meer kunnen nadenken?
Op mentaliteit zou ik dan de 5km halen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vermoedelijk na 4. Omdat ik heel slecht ben in het verdelen van mijn krachten.
Ik wil zeggen dat dit de grootste lijdensweg is die ik ooit heb meegemaakt maar ik zat ook in de Kuip toen we met 0-1 verloren van de Graafschap dus toch wel vergelijkbaar, maar om je een idee te geven.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet er niet aan denken.
30km rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |