Mijn alcoholconsumptie is tijdens corona echt nihil geworden, denk dat minstens de helft van de voorraad die ik heb staan inmiddels over de datum isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze gaan maar verdomme eens Affligem aan de tap aansluiten.
@:lenny_leonard @:theplaneteer @:irritatie100 en mijn andere vrienden van het inmiddels dode speciaalbiertopic
Plus ze gebruiken de mooiere versie van You’ll Never Walk Alone maar ik krijg nekschoten als ik dat in Rotterdam uitspreekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso vrijwel alles wel prima geregeld daar, doen ze goed.
Studenten, maar dan alleen een hele fles die je ergens moet verstoppen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
20 jaar te laat?
Al ken ik wel een handje vol vrouwen die dat nog drinken
Jammer dat ze dat met het zingen het weer compleet verkrachten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus ze gebruiken de mooiere versie van You’ll Never Walk Alone maar ik krijg nekschoten als ik dat in Rotterdam uitspreek
Alhoewel ik sinds de overstap naar grote bekers Heineken Silver zowaar de ervaring in de Kuip een stuk beter vind maar dat was je sowieso wel met mij eens dacht ik. En voor het vreten kom ik toch niet. De dingen die echt wanstaltig waren zijn inmiddels wel vervangen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus ze gebruiken de mooiere versie van You’ll Never Walk Alone maar ik krijg nekschoten als ik dat in Rotterdam uitspreek
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:19 schreef Pistolero het volgende:
Willem is geen fan van Szymanski en zou hem zelfs voor veel minder dan 10 miljoen niet kopen. Oei.
@:DombohetOlifantje1
Wel raar, het is wel een beetje gevalletje ‘wordt beter wanneer je hem niet ziet spelen’ maar heb deze periode hem toch wel echt gemist. Ik vind hem ook sterk in de wisselwerking met Dilrosun, trouwens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:19 schreef Pistolero het volgende:
Willem is geen fan van Szymanski en zou hem zelfs voor veel minder dan 10 miljoen niet kopen. Oei.
Dan begrijpt Willem er helemaal niks van. Dit is veruit je beste voetballer in het team, zijn balbeheersing is echt fenomenaal om nog maar te zwijgen over menig slimme bal die hij geeft, dat ze niet begrepen worden is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:19 schreef Pistolero het volgende:
Hij is aan de bal soms wel iets te frivool. Maar verder helemaal eens dat ie vaak onderschat wordtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan begrijpt Willem er helemaal niks van. Dit is veruit je beste voetballer in het team, zijn balbeheersing is echt fenomenaal om nog maar te zwijgen over menig slimme bal die hij geeft, dat ze niet begrepen worden is een ander verhaal.
Om nog maar te zwijgen over zijn vele meters die hij aflegt en hoeveel profijt Gimenez hier straks van gaat hebben. Wat ga ik blij zijn om hem morgen weer in het shirt te zien zeg.
Willem was een geweldige voetballer en af en toe zegt hij ook nog weleens wat zinnigs maar meestal niet, blijft een god.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:19 schreef Pistolero het volgende:
ik heb niks met oud-voetballers meestalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Willem was een geweldige voetballer en af en toe zegt hij ook nog weleens wat zinnigs maar meestal niet, blijft een god.
Nee. Hij is gewoon goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel raar, het is wel een beetje gevalletje ‘wordt beter wanneer je hem niet ziet spelen’ maar heb deze periode hem toch wel echt gemist. Ik vind hem ook sterk in de wisselwerking met Dilrosun, trouwens.
Precies dat eigenlijk. Al is het ook weer niet alleen onzinquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb niks met oud-voetballers meestal
maar willemgod luister ik graag naar
gewoon omdat het zo'n mooi figuur is, niet omdat ik zijn mening over de kwaliteiten van een voetballer wil horen
Willem van Hanegem heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Willem was een geweldige voetballer en af en toe zegt hij ook nog weleens wat zinnigs maar meestal niet, blijft een god.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Willem van Hanegem heeft altijd gelijk
Hij is de tegenwicht voor die walgelijke media die over het algemeen uit 99% procent ajax supporters zijn.
Er zit altijd een kern van waarheid in zijn colums
nee dat niemand tegenwoordigquote:
Zijn er uberhaupt oud-topvoetballers met een eigen scherpe pen (geweest)?quote:
Zelfs het genie Cruijff had een of ander mollig telegraafschrijvertje nodig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt oud-topvoetballers met een eigen scherpe pen (geweest)?
Types als Derksen heb je ongetwijfeld overal, maar dat was een nobuddie uit de provincie na zijn voetbalcarrière
Derksen was altijd wel leuk ja maar dat is helaas met stijging van z'n populareit minder geworden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt oud-topvoetballers met een eigen scherpe pen (geweest)?
Types als Derksen heb je ongetwijfeld overal, maar dat was een nobuddie uit de provincie na zijn voetbalcarrière
Het was eerder andersom, die was nogal de weg kwijt toen Johan er niet meer was.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs het genie Cruijff had een of ander mollig telegraafschrijvertje nodig.
Dat heeft hij zelf ook wel (goed) door gehad. Hij is nu een tv persoonlijkheid (een sterretje op de payroll van de mol), geen journalist meerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Derksen was altijd wel leuk ja maar dat is helaas met stijging van z'n populareit minder geworden.
ik heb bij cruijff het idee dat zelfs zijn scheten in een spaanse lift een bepaalde status kregenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was eerder andersom, die was nogal de weg kwijt toen Johan er niet meer was.
Over twee seizoenen heel de Serie A op een hoop spelen in een Napolitaans shirt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:23 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben het zowaar eens een keer eens met WillemGod. Szymanski is wel een beetje overschat en geen 10m waard.
Alsnog wel 100 klassen beter dan Dilrosun natuurlijk, maar dat is niet zo moeilijk.
Ik snap niet zo goed wat men nog meer verwacht van een nummer 10 van Feyenoord eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over twee seizoenen heel de Serie A op een hoop spelen in een Napolitaans shirt.
Volgens mij zegt niemand dat Szymanski een slechte speler is, en vergeleken met Immers en Til is hij inderdaad veel beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat men nog meer verwacht van een nummer 10 van Feyenoord eigenlijk.
Het broekje gaat elke keer weer uit als ik denk aan de progressie vanaf types als Immers en Til naar Szymanskigod
dit inderdaad. Net zoals wanneer ik zeg dat ie gewoon een belabberde wedstrijd speelt, is dat ook tegen een verwachtingspatroon dat hij beter moet kunnenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij zegt niemand dat Szymanski een slechte speler is, en vergeleken met Immers en Til is hij inderdaad veel beter.
Alleen het gaat meer om het gemak waarmee mensen over een bedrag van 10 milljoen praten. We hebben het wel over Feyenoord heh, het geld klotst niet bepaald tegen de plinten.
Meer goede dan slechte wedstrijden spelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat men nog meer verwacht van een nummer 10 van Feyenoord eigenlijk.
Als je 8 mil voor een Zerrouki op tafel wil leggen dan is dit een no-brainer voor mij. Alleen jammer dat er een Russische club in het verhaal zit wat het vermoedelijk vrij onmogelijk maakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij zegt niemand dat Szymanski een slechte speler is, en vergeleken met Immers en Til is hij inderdaad veel beter.
Alleen het gaat meer om het gemak waarmee mensen over een bedrag van 10 milljoen praten. We hebben het wel over Feyenoord heh, het geld klotst niet bepaald tegen de plinten.
gewoon met bitcoin betalenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je 8 mil voor een Zerrouki op tafel wil leggen dan is dit een no-brainer voor mij. Alleen jammer dat er een Russische club in het verhaal zit wat het vermoedelijk vrij onmogelijk maakt.
Jij snapt ook niets van voetbalclubs die schulden open houden staan en spelers kopen. Derhalve kunnen we het beter hier bij laten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
8 miljoen voor Zerrouki was eigenlijk ook te veel. Dat kwam meer omdat Arne maar om hem bleef zeiken en Te Kloese iets te veel naar zijn pijpen aan het dansen was. En volgens mij kwam die 8 miljoen ook deels van externe financiers, maar goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je 8 mil voor een Zerrouki op tafel wil leggen dan is dit een no-brainer voor mij. Alleen jammer dat er een Russische club in het verhaal zit wat het vermoedelijk vrij onmogelijk maakt.
Dat soort bedragen zijn peanuts, geen idee wat de jeugdopleiding bij Feyenoord per jaar kost maar je moet per doorgebroken speler ook gewoon zo'n 3-5 miljoen rekenen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
8 miljoen voor Zerrouki was eigenlijk ook te veel. Dat kwam meer omdat Arne maar om hem bleef zeiken en Te Kloese iets te veel naar zijn pijpen aan het dansen was. En volgens mij kwam die 8 miljoen ook deels van externe financiers, maar goed.
Gelukkig is Streuer een zichzelf overschattende gek en is het niet door gegaan.
Ik had ook mij twijfels over Zerroukiquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
8 miljoen voor Zerrouki was eigenlijk ook te veel. Dat kwam meer omdat Arne maar om hem bleef zeiken en Te Kloese iets te veel naar zijn pijpen aan het dansen was. En volgens mij kwam die 8 miljoen ook deels van externe financiers, maar goed.
Gelukkig is Streuer een zichzelf overschattende gek en is het niet door gegaan.
Zou hij Trauner de rest van het seizoen laten banken denk je? Ik heb toch liever Trauner CV en Geert weer op RB dan hoe het nu staat.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Arne heeft net als vorig jaar rond deze tijd zijn vaste opstelling wel gevonden. Nouja, tot Szymanski fit is dan gok ik zo.
Weet ik niet, ik denk wel dat dat door Slot zijn hoofd speelt, Geertruida laten staan. Ook omdat Pedersen het vrij aardig doet op RB.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou hij Trauner de rest van het seizoen laten banken denk je? Ik heb toch liever Trauner CV en Geert weer op RB dan hoe het nu staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |