Kan toch nooit, beetje onzin eigenlijk met alleen thuispubliek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:38 schreef Caland het volgende:
Men heeft niet gevraagd de klassieker later te spelen.
Een klassieker om zondag 8 uur zou ik fantastisch vindenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan toch nooit, beetje onzin eigenlijk met alleen thuispubliek.
Seizoenskaart opgezegdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:21 schreef Caland het volgende:
Pilot verkoop Smirnoff Ice
Tijdens de wedstrijd Feyenoord tegen FC Groningen wordt er een pilot gedraaid met het aanbieden van Smirnoff Ice bij het drank assortiment. Supporters kunnen deze gemixte vodkadrank kopen bij alle counters in het stadion.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:21 schreef Caland het volgende:
Pilot verkoop Smirnoff Ice
Tijdens de wedstrijd Feyenoord tegen FC Groningen wordt er een pilot gedraaid met het aanbieden van Smirnoff Ice bij het drank assortiment. Supporters kunnen deze gemixte vodkadrank kopen bij alle counters in het stadion.
Ik neem aan dat ze nu ook safari cola en malibu 7up gaan schenkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
20 jaar te laat?
Al ken ik wel een handje vol vrouwen die dat nog drinken
van alle biertjes noem je dan affligem?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze gaan maar verdomme eens Affligem aan de tap aansluiten.
@:lenny_leonard @:theplaneteer @:irritatie100 en mijn andere vrienden van het inmiddels dode speciaalbiertopic
Ja bij Twente hadden ze laatst gewoon een bockbiertje, dat was wel genot hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze gaan maar verdomme eens Affligem aan de tap aansluiten.
@:lenny_leonard @:theplaneteer @:irritatie100 en mijn andere vrienden van het inmiddels dode speciaalbiertopic
a 15 euro per glasaidsbekerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze nu ook safari cola en malibu 7up gaan schenken
Nee, Feyenoord heeft een contract met Heineken dus de meest logische stap is dan Affligem voor een redelijk oké speciaalbiertjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
van alle biertjes noem je dan affligem?
watsdeze
Heb je de vegetarische FCTosti nog geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bij Twente hadden ze laatst gewoon een bockbiertje, dat was wel genot hoor
@:trein2000 @:drizzt_dourden
ik was een tijdje terug in gent en daar hadden ze dat duvel pils overal van de tapquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft een contract met Heineken dus de meest logische stap is dan Affligem voor een redelijk oké speciaalbiertje
Het alternatief is Lagunitas IPA maar daar zit niemand op te wachten.
Een bokbiertje en een broodje beenham.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bij Twente hadden ze laatst gewoon een bockbiertje, dat was wel genot hoor
@:trein2000 @:drizzt_dourden
Nee niet gezien ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb je de vegetarische FCTosti nog geprobeerd dan?
Sowieso vrijwel alles wel prima geregeld daar, doen ze goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een bokbiertje en een broodje beenham.
En wij krijgen Smirnoff Ice.
Nu is die Algerijn niet meer het enige uit Twente waar ik jaloers op ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |