quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wel heel sneu dat je dan een alcoholvrij neemtquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
Dames en Heren,
Dat was groningse humor
Ohquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
Hoor niets door de wasmachine. Ga er zo maar vandoor
wat zeggiequote:Op woensdag 1 maart 2023 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
Hoor niets door de wasmachine. Ga er zo maar vandoor
een PO is niks anders dan aan de knoppen draaien van de machines,quote:
Die te korte broekspijpen zijn erger…quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
Gast die schoenen, dat kan echt niet.
Hoe vind je dit blondje?quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
@alpeko duidingquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
Brb, zit in m'n tv settings. Scherm slaat erg rood uit oid.quote:
Misschien schat ze zijn kansen zo in dat hij financieel aantrekkelijk blijkt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
Quinty vindt dat kleine kakkertje maar niks
Wat is daar mis meequote:Op woensdag 1 maart 2023 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
5 dagen in de week naar de sportschool
"wil jij nu de knuppel even vasthouden?"quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou wel een piloot daten om een dagje extra te vliegen
Rust moment pakken voor je spieren is ook belangrijk. ik hou van afwisseling en houd wel van een paar baantjes trekken in het zwembad.quote:
Ligt erg gevoelig in deze SC bijeenkomstquote:
Daarom heet het dus EasyJet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
'Miles high Quinty, als ze je leuk vind begint ze met water te smijten.'
Wat is dat voor nieuwe hype iddquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
6x per week naar de sportschool
Zeker in zo'n strakke fitness broek en dan klagen dat mannen naar je staren terwijl je het filmt voor je instagram.
Niks mis mee. Levendiger dan boring Cura.quote:
Haters gonna hate.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Levendiger dan boring Cura.
Komt altijd met een stukje aandachtshoerquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Kom op man, alsof je coming out als biseksueel zo dramatisch is.
Wil zo graag ergens wat oppression points scoren.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Levendiger dan boring Cura.
Tien uur vliegen voor een mini eiland vind ik zonde.quote:
Leuk meisjequote:
Twee voor de prijs van één…quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan een vrouw het nu echt leuk vinden als een man biseksueel is.
Risicovol ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Of ze moeten het zo brengen van de productie. Volgens mij wordt het gesprek ook wel gestuurd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Kom op man, alsof je coming out als biseksueel zo dramatisch is.
Wil zo graag ergens wat oppression points scoren.
Waar niks is., ja, Friet van Piet en een paar lollige huisjes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tien uur vliegen voor een mini eiland vind ik zonde.
Mag ik gratis, ga ik zeker
Ja soms zelfs wel heel doorzichtig met die kaartjes. En inderdaad, ze zeiden vast vertel even dat je biseksueel bent.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of ze moeten het zo brengen van de productie. Volgens mij wordt het gesprek ook wel gestuurd.
Ja, zit je elke avond alleen thuis want hij zit in zijn auto op de parkeerplaats bij het frikandellenbosquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Porty Aailand, hoor ik net…quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar niks is., ja, Friet van Piet en een paar lollige huisjes.
Gegeten en gedronken als je een kerel naait.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd jaloers en dan nog meer concurrentie
Nah, niet altijd toch. Deze wil misschien ook wel gewoon een open relatie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit inderdaad ja,quote:
Mannen zijn totaal niet frusty als een vrouw veel bekijks heeftquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Frusty?quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen zijn totaal niet frusty als een vrouw veel bekijks heeft
Gefrustreerdquote:
quote:
Whut? Vaker wel dan niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Verlegen als eigenschap voor een vrouw hoor je niet vaak
Was dat de wens of eigenschap omschrijving?quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Verlegen als eigenschap voor een vrouw hoor je niet vaak
Zo danquote:
@Tjacka noteert ditquote:
Jeetjequote:
Je bent nog verbaasd dat ze in deze show zitten?quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:57 schreef Centenbak het volgende:
Schakel net in, meteen weer hommo's op het scherm echt WT F
Eens. Maar vind het bij haar wel schattigquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Als een man zo was als Nienke zou elke vrouw afknappen omdat hij te desperate over komt.
Zo danquote:
Zij heeft ‘m niet op, dat is goed voor hem.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:59 schreef RamboDirk het volgende:
Hij kan zijn partner beter geen scherpe bril geven.
Heb het idee dat er teveel makeup op zitquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Die dichte ogen van Quinty vind ik wel schattig
Oranje plamuur is heel heel jammerquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Heb het idee dat er teveel makeup op zit
Hamstertjequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Die dichte ogen van Quinty vind ik wel schattig
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, sommige marketingstudies duren 12 jaar. @:Kingroland
Uiterlijk ook wel, maar zn baard moet niet langer worden.quote:
@DKUp heeft vooruit gekeken. Hopelijk morgen weer present.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
Ik ben ook reislustig, over precies 66 dagen ga ik weer
Was marrokko, maar dat word volgend jaar, dus ik ga weer naar Italie, heb toch het idee dat ik de vorige keer veel gemist heb, ik start in Venetie en eindig in Napels.quote:
Gymzequote:
Boven of onder zoete witte wijn?quote:
Slecht in namen, welke is dat?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:06 schreef RipCity het volgende:
Janneke is gewoon een Hollandse 5.5
Die moeten er ook zijn.
En die blonde/rooie jongen dan? Al hou ik niet zo van cijfers.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:06 schreef RipCity het volgende:
Die moeten er ook zijn.
Trauma van de Mavo?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die blonde/rooie jongen dan? Al hou ik niet zo van cijfers.
Beiden een 7.5quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die blonde/rooie jongen dan? Al hou ik niet zo van cijfers.
Nee.quote:
Wally?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef Joop_W het volgende:
Doe die opticien rood/witte kleding aan en het is Waldo.
quote:
Fijn die positiviteit in dit topic.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.
Zielig voor mensen.Ik strooi liever cijfers die mooi zijn en de rest skip ik.
Sorryquote:
Ze wil meer een man die wat alpha uitstraalt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Zijn clowneske outfit was de dealbreaker.
Warm bad.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Na Curacao wordt ze niet meer nat van zoiemand
Mia Nicolai (een 1) afkraken doe ik dan wel in ander topic.quote:
Thanks Joopquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
[..]
In dit warme bad accepteren we dat van elkaar:D.
iedereen speelt zo z'n eigen rol hier.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
[..]
In dit warme bad accepteren we dat van elkaar:D.
Die is niet likeablequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mia Nicolai (een 1) afkraken doe ik dan wel in ander topic.
For surequote:
Wie is Nicolai?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is niet likeable
Dat fileer ik dan wel zonder moeite. Je karakter is je eigen keuze
Niks mis mee. Totdat ze 45+ zijn en een kpk nemen met bijpassende jas van de ANWB.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:06 schreef RipCity het volgende:
Die moeten er ook zijn.
Of biodanza ontdekken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Totdat ze 45+ zijn en een kpk nemen met bijpassende jas van de ANWB.
Allemaal verzamelen bij de huishoudbeurs en dan dichtgooien en de russen bellen idd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Totdat ze 45+ zijn en een kpk nemen met bijpassende jas van de ANWB.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Allemaal verzamelen bij de huishoudbeurs en dan dichtgooien en de russen bellen idd.
Wat hebben de russen daarmee te maken?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Allemaal verzamelen bij de huishoudbeurs en dan dichtgooien en de russen bellen idd.
In de mallemolen van het levenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
iedereen speelt zo z'n eigen rol hier.
Eurovisie meidquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wie is Nicolai?
De opticien? Vind m wel meevallen.
quote:De studie leidt je op tot professional in het oplossen van complexe vraagstukken in de vrijetijdssector.
Social Work.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Ik twijfel nu of ik Luxury management of vrijetijdswetenschappen moet gaan studeren.
@3rr0r praat in elk topic over sport, en komt hier tot leven.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
In de mallemolen van het leven
Draai je allemaal je eigen rondje mee
Nou ja zegquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
"drukte" met die kut eenden van je zeker
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r praat in elk topic over sport, en komt hier tot leven.
Even wachten tot je weer een STAP budget kan aanvragen, dit klinken wel als opleidingen waar je een leuke reis bij cadeau krijgtquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Ik twijfel nu of ik Luxury management of vrijetijdswetenschappen moet gaan studeren.
Laten we allemaal gaan voor de cursus macramé.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even wachten tot je weer een STAP budget kan aanvragen, dit klinken wel als opleidingen waar je een leuke reis bij cadeau krijgt
Yes, ciao!quote:
Leuk, mag ik je interviewen voor m’n social work studie?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga een cursus social media volgen met mijn stap budget en content creator worden.
Oh, ik wilde eigenlijk gaat voor dating coach, klinkt wel goed. (beter dan pua )quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten we allemaal gaan voor de cursus macramé.
Ik ben wel gewoon een standaard witte Nederlandse man. Is dat wel divers genoeg?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, mag ik je interviewen voor m’n social work studie?
Coach je dan ook jezelf? Of hoe moet ik dat zienquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik wilde eigenlijk gaat voor dating coach, klinkt wel goed. (beter dan pua )
oefquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coach je dan ook jezelf? Of hoe moet ik dat zien
We vermelden het niet, dan komt het goed.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon een standaard witte Nederlandse man. Is dat wel divers genoeg?
Ja ik denk dan altijd: we kunnen toch altijd anderen helpen dus waarom heeft ze die studie nodigquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coach je dan ook jezelf? Of hoe moet ik dat zien
Ben je er morgen weer? Dan vertel ik het je.quote:
Niet helemaal zeker, borrel van werk ook. Cliffhanger. Nu eerst douchenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je er morgen weer? Dan vertel ik het je.
Ah okéquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niet helemaal zeker, borrel van werk ook. Cliffhanger. Nu eerst douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |