quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wel heel sneu dat je dan een alcoholvrij neemtquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
Dames en Heren,
Dat was groningse humor
Ohquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
Hoor niets door de wasmachine. Ga er zo maar vandoor
wat zeggiequote:Op woensdag 1 maart 2023 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
Hoor niets door de wasmachine. Ga er zo maar vandoor
een PO is niks anders dan aan de knoppen draaien van de machines,quote:
Die te korte broekspijpen zijn erger…quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
Gast die schoenen, dat kan echt niet.
Hoe vind je dit blondje?quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
@alpeko duidingquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
Brb, zit in m'n tv settings. Scherm slaat erg rood uit oid.quote:
Misschien schat ze zijn kansen zo in dat hij financieel aantrekkelijk blijkt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
Quinty vindt dat kleine kakkertje maar niks
Wat is daar mis meequote:Op woensdag 1 maart 2023 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
5 dagen in de week naar de sportschool
"wil jij nu de knuppel even vasthouden?"quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou wel een piloot daten om een dagje extra te vliegen
Rust moment pakken voor je spieren is ook belangrijk. ik hou van afwisseling en houd wel van een paar baantjes trekken in het zwembad.quote:
Ligt erg gevoelig in deze SC bijeenkomstquote:
Daarom heet het dus EasyJet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
'Miles high Quinty, als ze je leuk vind begint ze met water te smijten.'
Wat is dat voor nieuwe hype iddquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
6x per week naar de sportschool
Zeker in zo'n strakke fitness broek en dan klagen dat mannen naar je staren terwijl je het filmt voor je instagram.
Niks mis mee. Levendiger dan boring Cura.quote:
Haters gonna hate.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Levendiger dan boring Cura.
Komt altijd met een stukje aandachtshoerquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Kom op man, alsof je coming out als biseksueel zo dramatisch is.
Wil zo graag ergens wat oppression points scoren.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Levendiger dan boring Cura.
Tien uur vliegen voor een mini eiland vind ik zonde.quote:
Leuk meisjequote:
Twee voor de prijs van één…quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan een vrouw het nu echt leuk vinden als een man biseksueel is.
Risicovol ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Of ze moeten het zo brengen van de productie. Volgens mij wordt het gesprek ook wel gestuurd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Kom op man, alsof je coming out als biseksueel zo dramatisch is.
Wil zo graag ergens wat oppression points scoren.
Waar niks is., ja, Friet van Piet en een paar lollige huisjes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tien uur vliegen voor een mini eiland vind ik zonde.
Mag ik gratis, ga ik zeker
Ja soms zelfs wel heel doorzichtig met die kaartjes. En inderdaad, ze zeiden vast vertel even dat je biseksueel bent.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of ze moeten het zo brengen van de productie. Volgens mij wordt het gesprek ook wel gestuurd.
Ja, zit je elke avond alleen thuis want hij zit in zijn auto op de parkeerplaats bij het frikandellenbosquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Porty Aailand, hoor ik net…quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar niks is., ja, Friet van Piet en een paar lollige huisjes.
Gegeten en gedronken als je een kerel naait.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd jaloers en dan nog meer concurrentie
Nah, niet altijd toch. Deze wil misschien ook wel gewoon een open relatie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit inderdaad ja,quote:
Mannen zijn totaal niet frusty als een vrouw veel bekijks heeftquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |