Ja, dat stuk stoort me nog het meest. En dat is dus de hook. Veel te simpel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij het refrein met dat haaahahaha-geluid heb ik wel echt het gevoel dat het door ChatGPT geschreven is, zo generiek.
Maar dat liedje mag niet volgens de regels.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zouden we waarschijnlijk dit jaar het liedje Achtertuin-mini's van Lidl hebben gehad.
Ik vrees dat 'we' als kijker dat recht terecht hebben verloren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:59 schreef leukerdje het volgende:
Jammer dat 'wij' niet meer kunnen kiezen uit verschillende genres, liedjes en talenten.
Ja, die andere semi gaat waarschijnlijk niet zoveel doen, 10 van de 16 nummers bekend daar, hoogste bekende nummer is Australië op plek 17, van die nog niet bekend zijn staat Armenië op plek 12. Verder allemaal lager...quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:59 schreef Aadrianus het volgende:
Ik heb geluisterd, zonder de video. En ik hoor en prima lied, dat muzikaal echt wel opbouwt en al even flink uithaalt voordat de eerste minuut is. Wat ik ook goed vind is dat Mia een wat rauwer geluid heeft dan Dion en in haar refrein niet braaf de melodielijn zingt. En aan het eind rockt het best lekker. Met een goeie staging kan dit best ver komen. (Denk aan Griekenland vorig jaar, dat lied was ook geen echte hoogvlieger, maar de staging maakte het wel memorabel) En waarom zouden we die niet hebben? Ik ben niet zo fatalistisch als veel anderen hier. Het lied heeft muzikaal genoeg kwaliteit om de halve finale te overleven. Die andere halve finale moet nog maar bewijzen dat ze in de finale een rol van betekenis gaan spelen.
Zoals Anouk ooit zeiquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat 'we' als kijker dat recht terecht zijn veloren.
Is niet elitair genoeg.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:46 schreef Poepz0r het volgende:
Wanneer sturen we weer eens wat uptempo? Dit is heel matig
Dat liedje is wel een Bob hoor😂quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zouden we waarschijnlijk dit jaar het liedje Achtertuin-mini's van Lidl hebben gehad.
Nou elitair... Dat woord zou ik nou weer niet linken aan de inzendingen van de afgelopen jaren.quote:
Dat talent was nog wel eens een probleem in onze nationale selecties.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:59 schreef leukerdje het volgende:
Jammer dat 'wij' niet meer kunnen kiezen uit verschillende genres, liedjes en talenten.
Help me even herinneren waar het is misgegaan..quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat 'we' als kijker dat recht terecht hebben verloren.
TRAKTOR!quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:02 schreef Guanabana het volgende:
(Offtopic, maar ik kijk nu Kroatië, wat is deze.)
NBVKHLSDFLJKJKLJLKHJKSDF<MNBmMZ<XMBZVBZXM<CZ#sdflkjsdflkj#slkdfkllk>DFDFLKJSDLFJLKSDFLJSDFwerCSDFLKJLSSDFNCVLVLJLDSFJLJKLKJSDFquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:47 schreef Mani89 het volgende:
QWETOKMQWEGTOKQAWR@Q#ptokwqop[tgkqaw3[ptkqw#RTK@Q#PTQ@p[3tkmWE$$VOJIWEGJOQWEFGJQWO#EPTGJKQ#MGLKEDRMNBWS<RGMW EFLQ#KJRO!QWHKJWEGmweogjmwqo[pgq3wjrto[qTQWOTQTOq3mjtoqpmgfqp3otgjq3trq2j3kp
Nou dat ook idd, dat verzadigd zijn idd. Dit is weer zo Nederlands: niet slecht, niet geweldig, maar vooral prima, goed. Maar helaas in mijn ogen niet goed genoeg om zeker te zijn van een finaleplek (wel spannend straksquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is ook niet slecht, maar we zijn denk ik zo door- en door verzadigd door het thema wat we nu al jaren hebben. Als ik voor mezelf spreek in ieder geval.
Het ESF moet óf geweldige kwaliteit zijn, óf entertainment, en niet half half een oke nummertje.
Je zit hier niet in VBLquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:03 schreef RipCity het volgende:
Lees vooral veel haat naar dat meisje (terecht). Vieze hipster feels. Hopelijk gaat ze iig naar de kapper.
Sarcasmedetectie werkt niet?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké jij kent Em nog niet. Ik stel jullie even voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |