Daarom!quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:41 schreef Donna het volgende:
Het is hier KROKUSvakantie. Helemaal top dus dat plaatje. Word er ook vrolijk van.
En wat is het mooi winters weer.
Tsss... pak mijn het-is-maart-dus-voorjaar-feestje niet afquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:24 schreef TaMieke het volgende:
Maart laat je altijd denken dat het lente is en dan komt er nog een bak sneeuw en veel vorst
Ik wacht wel tot april/mei
Sorry. Ik hou het voor mezelf.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tsss... pak mijn het-is-maart-dus-voorjaar-feestje niet af
Kijk! Dat wil een mens horen tochquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sorry. Ik hou het voor mezelf.
HET IS LENTE![]()
![]()
![]()
Lammetjes, kuikentjes, paaseitjes
Jaaaaaaquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Dit jaar echt eens aan denken dat ik bollen op tijd plant, het ziet er altijd zo leuk uit
Hier in de wijk zie je er echt veel.
Maar de krokussen zijn er al.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:24 schreef TaMieke het volgende:
Maart laat je altijd denken dat het lente is en dan komt er nog een bak sneeuw en veel vorst
Ik wacht wel tot april/mei
Goede besluiten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een paar besluiten genomen
• mijn tekeningen zijn goed zoals ze zijn en hoeven niet precies te worden zoals het voorbeeld
• bij een les mag ik de pauzeknop gebruiken en de tijd nemen
Ja, voor we daar anderhalve maand mee moeten doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:26 schreef drakin het volgende:
Hee een nieuwe TT en OP
Zonder Hans en necrofielen
Wat vaker creatief posten danquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor we daar anderhalve maand mee moeten doen.
Maar dat gaat van m'n crea-tijd af.quote:
Ik probeer nu goede tt te verzinnen met necrofiliequote:Op woensdag 1 maart 2023 19:26 schreef drakin het volgende:
Hee een nieuwe TT en OP
Zonder Hans en necrofielen
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik probeer nu goede tt te verzinnen met necrofilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |