quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
An der nase eines mannes erkennt man sein johannesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Even gemist, wat is er met haar?
En die geen Nickie tutorials gebaartjes doetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:52 schreef RipCity het volgende:
Wel eindelijk een waar je het gewoon niet aan d'r stem hoorde.
Is een hijquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Even gemist, wat is er met haar?
Ja die was er vast relatief vroeg bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die geen Nickie tutorials gebaartjes doet
Gewoon een echt meisje
Goede TT.quote:
Knalblauw en lichtgevend groen trek ik echt nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niet eens over zijn trui
Moet je vooral doen, t is saaiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
Kom net binnen wandelen, is het wat vanavond ? Begin een beetje verveeld te raken met FDKrijg steeds meer het gevoel liever iets anders te kijken
Nee dat valt wel meequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:55 schreef Haags het volgende:
Zij was figurant in een film over Tsjernobyl.
Ponypackquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die geen Nickie tutorials gebaartjes doet
Gewoon een echt meisje
Dan mis je dit warme badquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
Kom net binnen wandelen, is het wat vanavond ? Begin een beetje verveeld te raken met FDKrijg steeds meer het gevoel liever iets anders te kijken
Wat doe ik?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:54 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 76% gewijzigd door NoCigar op 28-02-2023 19:54 ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Deze gast ziet eruit als je aan een AI vraagt om een Engelse Bulldog in menselijke vorm af te beelden.
Stukje respect tochquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom condoleren als iemand 5 jaar geleden overleden is? Of verstond ik het verkeerd?
Netjes opgevoed.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom condoleren als iemand 5 jaar geleden overleden is? Of verstond ik het verkeerd?
Voor wat ik net zag.... Ik ben inmiddels terug naar National Geographicquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, t is saai
Je preworkout zo presenterenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Heb pwo ingeschonken. Ga einde van deze aflevering niet halen
Erg poshquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je preworkout zo presenteren
Wat decadent
50 kansen gegeven.quote:
Hardop gelachenquote:
Dit is echt een type voor hem jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
@:Caland gaat lekker op dit blije meisje
Ja maar wel ongeveer hetzelfde IQ.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Meeste militairen zien er wat geiler uit
De gemiddelde bouwvakker draait hier niet voor omquote:
Voel ik nooit wat vanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar wel ongeveer hetzelfde IQ.
En dan puur voor het duiken blijkbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Meeste militairen zien er wat geiler uit
Egypte jaaaaaaaaaa
Die moet op de bingoquote:
Dat is eeuwig zonde maar beter dan de zee in Spanjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En dan puur voor het duiken blijkbaar![]()
![]()
Best belangrijke vraag als hij een handgranaat tegen z'n bakkes krijgt en niet z'n eigen aars kan wassen.quote:
Of ze is moderator op fok.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
Heel licht verstandelijk. Soort militairen dus
Zo danquote:
Koen Schaatsdinges?quote:
Is inderdaad over nagedachtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:03 schreef D_A het volgende:
[..]
Best belangrijke vraag als hij een handgranaat tegen z'n bakkes krijgt en niet z'n eigen aars kan wassen.
Eeuwig zonde die brillen zoquote:
Geen latrelatie zoeken op die leeftijdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ja wel leuk als je partner mee wil op vakantie
Zo'n potje gele drek is niet zo duur hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:07 schreef Haags het volgende:
Deze jongen heeft 24 euro aan gel in zijn haar zitten tijdens deze date.
Wat vind je van een duimring?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:07 schreef DKUp het volgende:
Wat is je thuissituatie?
Wat een verschrikkelijke kettingen van die “militair”
Die 80 cent potquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:07 schreef Haags het volgende:
Deze jongen heeft 24 euro aan gel in zijn haar zitten tijdens deze date.
Hardop gelachenquote:
Die heeft @Coco welquote:
Dan overledenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:11 schreef Poefbank het volgende:
Als de optie scheiden al geen uitweg meer biedt
Oh ja, wat sierlijk dat hij het mooi wist te verpakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lekker neuken en dan weer gaan met die banaan.
gebidquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Na 10 dates lijkt haar gebid anders nog steeds op die van een piranha
Neequote:
Dit is autocorrect, toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Na 10 dates lijkt haar gebid anders nog steeds op die van een piranha
@Coco draagt geen piercingsquote:
Zo dan.quote:
Ja, maar nog gekker, hoe komt dat er in?quote:
Vraag ik me ook al een poosje hier afquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, maar nog gekker, hoe komt dat er in?
Erger dan zoete wijn?quote:
Zitten appen met een overblijfsel van de EO jongerendag?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, maar nog gekker, hoe komt dat er in?
Begin moet niet te heftig zijn hequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Matige aflevering in het geheel, behalve dan dat transmeisje.
quote:
Gisteren was best heftig wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Begin moet niet te heftig zijn he
Geloof je het?quote:
Ik ga tennissenquote:
Lekker, veel plezier.quote:
Spakenburggodenquote:
We gaan sporten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Goede vraag. Wat stel jij voor?
Daarna wel douchen?quote:
Vertelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarna wel douchen?
Oh je was er gister niet dus je bent niet op de hoogte wellicht
Meisje dat gister een jongen zocht die van extra-extra fris hield en extra veel douchen.quote:
Smetvreesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meisje dat gister een jongen zocht die van extra-extra fris hield en extra veel douchen.
Heb je ook voor het sporten gedouched? Erg belangrijk hoorde ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Rickocum het volgende:
Ik heb vanmiddag gesport. Ga zo douchen en even wanken.
Nee man, deze G is vies Patrick.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je ook voor het sporten gedouched? Erg belangrijk hoorde ik.
18+quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ziet er prima uit deze. Beetje te jong misschien.
hij wou er gelijk voor gaan dacht ik.quote:
3 keer de hoekduikquote:
Wie?quote:
voor het sporten douchen? doe je een improvisatie van die dame van gisteren?quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:36 schreef RipCity het volgende:
Ik ga zo sporten dus moet nog ff douchen.
NVU zit nog in Purmerend toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |