Oké dus jij nodigt ons allemaal uit voor een enorm feest?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik krijg weer mooi een paar zakcentjes terug van de Belastingdienst dit jaar
8 juli, Efteling!quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dus jij nodigt ons allemaal uit voor een enorm feest?
Hamlapjes betaalt de kaartjes, allen!quote:
Mag ik dan niet opteren voor een gezellig diner en drankjes in een leuk café in plaats van de Efteling?quote:
Ik kan er wel 4 doorsturen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Dan moet iedereen wel even de Efteling spaarzegels van de Appie doorsturen!
Dan ga jij je maar bezatten in een café in de Efteling.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik dan niet opteren voor een gezellig diner en drankjes in een leuk café in plaats van de Efteling?
Nou dat doe ik dan zékerquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan ga jij je maar bezatten in een café in de Efteling.
Got you covered!quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik dan niet opteren voor een gezellig diner en drankjes in een leuk café in plaats van de Efteling?
Het Lurk en Limoenhuys is helaas al jaren dichtquote:
Die heb ik nog niet, maar zo te zien kan ik er nog wel genoeg scoren voor de actie aflooptquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Dan moet iedereen wel even de Efteling spaarzegels van de Appie doorsturen!
Misschien moet ik wat duidelijker aangeven dat de hele link met attractieparken in principe geen must is.quote:
Oh, dus deze kan ik ook weer wegzetten?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moet ik wat duidelijker aangeven dat de hele link met attractieparken in principe geen must is.
Ik krijg de indruk dat jij geen fan bent van pretparken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moet ik wat duidelijker aangeven dat de hele link met attractieparken in principe geen must is.
Doe maarquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, dus deze kan ik ook weer wegzetten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |