Als je die foto ziet, lijkt het weer dat de apparatuur niet op de lijn staat. Want op basis van de foto van Klep is het schier onmogelijk dat Thijssen eerder over het midden van de lijn is gegaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder dat ze bij een koers die altijd in een sprint eindigt niet hebben bedacht dat het misschien wel handig zou kunnen zijn om te zorgen voor een goede fotofinish.
@gianniquote:Op zondag 5 maart 2023 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ] Gianni is een lul, maar dat wisten we al.
Bestaan er ook mensen die Gianni heten die wel deugen?quote:Op zondag 5 maart 2023 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb even gekeken en mijn laatste zoekopdracht met Gianni was Gianni Marchandquote:Op zondag 5 maart 2023 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moscon, Romme, Infantino, Vermeersch, Bugno. Indrukwekkend rijtje.
Wat heb jij tegen Savio?quote:Op zondag 5 maart 2023 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bestaan er ook mensen die Gianni heten die wel deugen?
Er moet altijd een uitzondering zijn die de regel bevestigt.quote:
Dat is ook een lul want die heeft nog niks gereden dit seizoenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en mijn laatste zoekopdracht met Gianni was Gianni Marchand
Dat heb ik inderdaad ook gemist.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Organisatie zou toch met duidelijke foto moeten komen waarop te zien is dat Thijssen wint? Uit de foto's van Klep zie ik inderdaad een overwinning voor Klep.
Vorige week was er ook al zo‘n geval, toen was Ewan ook al de dupe. Het moet ook gewoon mogelijk zijn om een gelijkspel aan te wijzen.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Organisatie zou toch met duidelijke foto moeten komen waarop te zien is dat Thijssen wint? Uit de foto's van Klep zie ik inderdaad een overwinning voor Klep.
quote:Op zondag 5 maart 2023 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Verkapte "feliciteer mij post".quote:Op maandag 6 maart 2023 10:17 schreef Mykonos het volgende:
[ twitter ]
Kom er nu achter dat ik een verjaardag deel met Nils Die Zahne Politt, nu moet ik wel voor hem supporteren voortaan, dat wordt ook geen pretje.
haha, beetje wel he? Maar ik kwam dit echt toevallig tegen op twitter, ik moet dat vorige jaren ook wel eens gezien hebben, maar dan ben ik het totaal vergeten.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verkapte "feliciteer mij post".
Gefeliciteerd
Jurylid van de KNWU gevraagd, deze geeft Thijssens aan als winnaarquote:Op zondag 5 maart 2023 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorige week was er ook al zo‘n geval, toen was Ewan ook al de dupe. Het moet ook gewoon mogelijk zijn om een gelijkspel aan te wijzen.
Het EWP is het allerslechtste wat het wielrennen ooit is overkomen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:27 schreef maxi-mus het volgende:
Door de recente sneeuwval in België is het maar de vraag of de GP Oetingen vandaag kan doorgaan. De organisatie zal om 11.00 uur een definitief besluit nemen. Er is wel een alternatief parcours uitgetekend, zo laat men weten aan persbureau Belga. (bron:wielerflits)
Het zijn gewoon, ja mietjes.
Zn zoon mag een jaarkaart kopenquote:
Hoho, nog 250 minuten te gaan. Geen idee wat daar gaat gebeuren.quote:
Maar dat ligt niet aan Pat!!!!!quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:22 schreef Faraday01 het volgende:
Jakobsen half dood en binnen 10 seconden gaat het over geld bij Don Corleone Pat
Ben Hermans.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)ie-jaar-afwezigheid/
Noteren we Zoidl, of werkt Denifl in het geheim aan z'n comeback?
Stijn Devolder maakt z’n comeback als opmaat voor die Tourzegequote:Op woensdag 8 maart 2023 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)ie-jaar-afwezigheid/
Noteren we Zoidl, of werkt Denifl in het geheim aan z'n comeback?
Die haarlijn belooft ook al niet veel goeds voor een 20-jarige.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.elmundo.es/de(...)1efa0d3678b4576.html
Einde tijdperk Juan Ayuso, begin tijdperk Hector Alvarez. De achillespees gaat nu al van een paar weken naar bijna drie maanden.
Brilsmurf Gruel (18) tweede in de proloog van Istrian vandaag. Van Bekkum is het seizoen ook goed gestart, begin tijdperk.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Brilsmurf Gruel (18) derde in Porec, erg getalenteerde Fransman.
quote:Bij Colnago zijn ze een beetje ‘in hun gat gebeten’. Het Italiaanse fietsmerk kwam met een officieel statement nadat Tom Boonen en Dirk De Wolf twijfelden aan de prestaties van Tadej Pogacar op zijn huidige fiets bij UAE Team Emirates.
De Wolf zei in de podcast ‘Wielerclub Wattage’ het volgende: “Als Tadej Pogacar morgen op een fiets van Jumbo-Visma, Ineos of Soudal-Quick Step stapt, is de rest kansloos.” Een uitspraak waar hij nadien nog eens op terugkwam. “Daar zit een groot verschil op, denk ik. Hij zal ook wel een goeie fiets hebben, maar met een van die andere drie zou hij nog een paar wattages sneller rijden. Tom zal daar goed op kunnen antwoorden, wat het verschil is tussen een topfiets, een heel goeie fiets en een iets minder model. Dat is zoals een Ferrari, een Porsche… Daar zit verschil op.”
Boonen beaamde. “Bij de top vijf is er weinig verschil, maar er is wel verschil met top tien en vijftien. Colnago is aan een inhaalbeweging bezig, maar het blijft een ‘old school’ fiets. Dat hyperaero gedoe hebben ze nog niet echt onder de knie. Alles heeft te maken met die investering van UAE in Colnago, dat bijna failliet was. Dat komt wel, maar je gaat niet van nul naar honderd op een jaar.”
Zelfde hier makker. En ik heb er van genoten ook. Koers is bij uitstek de sport van de mens tegen de elementen, maar alles wat niet 20º en een licht briesje is wordt gezien als extreem. Zijn het niet de renners zelf die ostentatief in de remmen knijpen, dan is het wel de organisatie die niet weet of er lucht of zand in een band zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:07 schreef Mani89 het volgende:
Maar waarom wordt in godsnaam een race afgelast omdat er natte sneeuw valt? Ik heb net ook 4 uur lang zonder problemen door dit pleurisweer gefietst.
In Parijs Nice vanwege de wind. Diversen bomen omgewaaid. Je moet niet willen dat er een boom voor of op het peloton valt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:07 schreef Mani89 het volgende:
Maar waarom wordt in godsnaam een race afgelast omdat er natte sneeuw valt? Ik heb net ook 4 uur lang zonder problemen door dit pleurisweer gefietst.
Eens, makker.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
In Parijs Nice vanwege de wind. Diversen bomen omgewaaid. Je moet niet willen dat er een boom voor of op het peloton valt.
Bij sneeuwval (ook natte) is het risico op valpartijen enorm groot door gladheid.
Daarbij is het ook voor de volgauto's ontzettend gevaarlijk (die rijden echt niet met 2 seconde afstand) en voor volgmotoren zelfs onmogelijk om mee te rijden.
De windeditie van Gent Wevelgem zou nu direct afgelast worden...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:01 schreef hhh38 het volgende:
Als mooiweerfietser kan ik me alleen maar bij deze post aansluiten. Maar slecht weer levert meestal wel de mooiste koers op
Ooh wat kijk ik uit naar Axeon dit seizoen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Artem Shmidt wint de eerste rit in Istrian.
quote:261 ANDERSEN Kasper
262 HERZOG Emil
263 DE JONG Nino
264 MICHOTTE Niels
265 MORGADO António
266 PLACE Maxence
267 TAVARES Gonçalo
Benieuwd naar het aantal valpartijen als de auto het peloton of kopgroep wilt inhalen.quote:Zo zal er een elektrische auto meerijden
Gewoon een Rodania, Rodania, Rodania, Rodania toeter.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.1limburg.nl/s(...)nken-in-duurzaamheid
[..]
Benieuwd naar het aantal valpartijen als de auto het peloton of kopgroep wilt inhalen.
Voertuigen met verbrandingsmotor hoor je nog aankomen (en daardoor maken de renners ook automatisch plaats) dat is met elektrische voertuigen toch wat lastiger.
Lees net dat alle kasseistroken zijn geschrapt bij de dames... Wel benieuwd of dhr H.Dijkstra vanmiddag live in de ether te horen isquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ] Rijden ze in de verkeerde richting?
Danny en Rox doen toch het dameswielrennen?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:41 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Lees net dat alle kasseistroken zijn geschrapt bij de dames... Wel benieuwd of dhr H.Dijkstra vanmiddag live in de ether te horen is
Bij RTV Drenthe?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Danny en Rox doen toch het dameswielrennen?
Danny niet afwezig door 'persoonlijke omstandigheden'?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Danny en Rox doen toch het dameswielrennen?
quote:Ronde van Drenthe voor vrouwen
Live op RTV Drenthe (vanaf 15.00 uur)
Live op NOS, NPO1 en online (vanaf 15.00 uur)
Live op Eurosport.nl/Discovery+/GCN+ (vanaf 14.30 uur)
Mooie sneeuwmurenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
RTV Drenthe is live.
Mooie beelden van besneeuwde VAM berg.
Zou dat litteken ooit verdwijnen?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bedankt, nu moet ik aan de Giro van 2016 denken.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:18 schreef franklop het volgende:
Moeten we dat niet in het vrouwenwielrennentopic bespreken?
Ik zat in de auto op weg naar huis en weet nog precies op welk stuk van de route.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vergeet die ene vrijdagmiddag nooit meer...wij zagen het al aankomen.
Op werk, waar ik die dag de mede wielrenfan zijnde stagiair had gevraagd een extra scherm te plaatsen zodat we konden kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zat in de auto op weg naar huis en weet nog precies op welk stuk van de route.![]()
Ah, de wattagemonsters van Jumbo beginnen eindelijk door te breken?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Tijmen Graat #1, Darren van Bekkum #3. It's happening.
Altijd tegen de ronde van Drenthe..quote:Ook rijden de renners niet over de keienstroken en wordt ook de Muur van Emmen gemeden. Daarnaast hoeft het peloton maar twee keer over de VAM-berg in Wijster in plaats van vier keer
Ik had een borrel van m’n werkin Rotterdam.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zat in de auto op weg naar huis en weet nog precies op welk stuk van de route.![]()
Blijkbaar is Beckand toch niet de enige Tijl op deze aardkloot.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WE hebben geschroeid in Taiwan @:mani89
Het broertje van de legende Alfdan De Decker werd vijfde, je zou voor minder.
Ik ben blij dat Roid eindelijk weer zijn kunsten kan vertonen in Azie, die kan daar een legende worden.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WE hebben geschroeid in Taiwan @:mani89
Het broertje van de legende Alfdan De Decker werd vijfde, je zou voor minder.
We zijn Afrika en Azië aardig aan het koloniseren met al die etappezegesquote:Op zondag 12 maart 2023 12:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Roid eindelijk weer zijn kunsten kan vertonen in Azie, die kan daar een legende worden.
Roy Eefting-Bloem, jeetje.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Roid eindelijk weer zijn kunsten kan vertonen in Azie, die kan daar een legende worden.
Deze is echt veel te makkelijk om in te koppen.quote:
Ik wilde dat niet toevoegen in het kader van self-blaming is niet sexyquote:Op zondag 12 maart 2023 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze is echt veel te makkelijk om in te koppen.
Of gewoon niks te zeggen thuis.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie op zijn Instagram zelfs dat zijn kind de achternaam van zijn vrouw heeft. Progressieve jongen, onze Roid.
Vreemd toch, zoveel koersen zijn er niet in Nederlandquote:Op zondag 12 maart 2023 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat Dorpenomloop en Profronde van Drenthe op dezelfde dag vallen.
Ze willen Coen niet alle 1.2 koersen laten winnen.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat Dorpenomloop en Profronde van Drenthe op dezelfde dag vallen.
Dit inderdaad, en dan ook nog beide met een live uitzending op ES/D+/GCN. Drenthe ook op RTV Drenthe.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd toch, zoveel koersen zijn er niet in Nederland
En ook nog in het voorjaar met kans op slecht weer.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit inderdaad, en dan ook nog beide met een live uitzending op ES/D+/GCN. Drenthe ook op RTV Drenthe.
Valide reden.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze willen Coen niet alle 1.2 koersen laten winnen.
Je mist toch wat enthousiasme. En er wordt laf gekoerst.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:37 schreef TargaFlorio het volgende:
RTV Drenthe is live, helaas geen Herbert.
In Rukven is het wel koers.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je mist toch wat enthousiasme. En er wordt laf gekoerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |