Als je die foto ziet, lijkt het weer dat de apparatuur niet op de lijn staat. Want op basis van de foto van Klep is het schier onmogelijk dat Thijssen eerder over het midden van de lijn is gegaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder dat ze bij een koers die altijd in een sprint eindigt niet hebben bedacht dat het misschien wel handig zou kunnen zijn om te zorgen voor een goede fotofinish.
@gianniquote:Op zondag 5 maart 2023 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ] Gianni is een lul, maar dat wisten we al.
Bestaan er ook mensen die Gianni heten die wel deugen?quote:Op zondag 5 maart 2023 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb even gekeken en mijn laatste zoekopdracht met Gianni was Gianni Marchandquote:Op zondag 5 maart 2023 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moscon, Romme, Infantino, Vermeersch, Bugno. Indrukwekkend rijtje.
Wat heb jij tegen Savio?quote:Op zondag 5 maart 2023 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bestaan er ook mensen die Gianni heten die wel deugen?
Er moet altijd een uitzondering zijn die de regel bevestigt.quote:
Dat is ook een lul want die heeft nog niks gereden dit seizoenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en mijn laatste zoekopdracht met Gianni was Gianni Marchand
Dat heb ik inderdaad ook gemist.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Organisatie zou toch met duidelijke foto moeten komen waarop te zien is dat Thijssen wint? Uit de foto's van Klep zie ik inderdaad een overwinning voor Klep.
Vorige week was er ook al zo‘n geval, toen was Ewan ook al de dupe. Het moet ook gewoon mogelijk zijn om een gelijkspel aan te wijzen.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Organisatie zou toch met duidelijke foto moeten komen waarop te zien is dat Thijssen wint? Uit de foto's van Klep zie ik inderdaad een overwinning voor Klep.
quote:Op zondag 5 maart 2023 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Verkapte "feliciteer mij post".quote:Op maandag 6 maart 2023 10:17 schreef Mykonos het volgende:
[ twitter ]
Kom er nu achter dat ik een verjaardag deel met Nils Die Zahne Politt, nu moet ik wel voor hem supporteren voortaan, dat wordt ook geen pretje.
haha, beetje wel he? Maar ik kwam dit echt toevallig tegen op twitter, ik moet dat vorige jaren ook wel eens gezien hebben, maar dan ben ik het totaal vergeten.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verkapte "feliciteer mij post".
Gefeliciteerd
Jurylid van de KNWU gevraagd, deze geeft Thijssens aan als winnaarquote:Op zondag 5 maart 2023 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorige week was er ook al zo‘n geval, toen was Ewan ook al de dupe. Het moet ook gewoon mogelijk zijn om een gelijkspel aan te wijzen.
Het EWP is het allerslechtste wat het wielrennen ooit is overkomen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:27 schreef maxi-mus het volgende:
Door de recente sneeuwval in België is het maar de vraag of de GP Oetingen vandaag kan doorgaan. De organisatie zal om 11.00 uur een definitief besluit nemen. Er is wel een alternatief parcours uitgetekend, zo laat men weten aan persbureau Belga. (bron:wielerflits)
Het zijn gewoon, ja mietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |