Wiebes heeft nu al net zoveel sprints verloren als vorig jaar denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:29 schreef chufi het volgende:
Kool kwam van ver maar met overmacht klopt ze Wiebes
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier mag wel een link bij
Die heeft dat ook tot vorig jaar niet echt laten blijken.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:30 schreef Centenbak het volgende:
Ik las laatst dat Marianne Vos lesbisch is, nooit geweten hihihi
Is na de oorspronkelijke operatie na die valpartij nog meermaals geopereerd om littekenweefsel te verwijderen en daarna kreeg ze Pfeiffer. Waarna ze ervoor koos om nogmaals littekenweefsel te laten verwijderen en 2022 verder maar te laten voor wat het was.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:30 schreef Marcoss het volgende:
Chloe Dygert.. die was ik alweer vergeten. Die valpartij op het WK heeft haar hele carrière kapot gemaakt, geloof ik.
Fietst ze überhaupt nog wel op de weg?
Ach jee, maar dat is een te verwachten onderdeel van het proces. Hopelijk nu weer voorzichtig een kleine verbetering hierna?quote:
Moolman moet ze toch wel kunnen hebben. En in zo'n bergrit komt ze normaal met een paar minuten voorsprong binnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:31 schreef Remco het volgende:
Volgensmij moest Annemiek sprinten, dat zou veel verklaren.
Ik zit nu al klaar voor Fem op de weg met de Djumbo bonus. We gaan wat zien op de mur de Huy.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:28 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Helemaal gemist dat Moolman tegenwoordig de Patbonus heeft.
Anna Van der Breggen verbleekt erbijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zit nu al klaar voor Fem op de weg met de Djumbo bonus. We gaan wat zien op de mur de Huy.
Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog, maar de manier waarop ze huis gehouden heeft in de cross duidt er teminste op dat ze beestachtige wattage kan trappen in 5 en 20 minuten inspanningen. Of ze fris genoeg aan de voet aan komt zal moeten blijken in april.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anna Van der Breggen verbleekt erbij
Heel Huy in vuur en vlam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |