quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
Waarom naar VBLDit gaat heel FOK! aan.
Hij was hier gisteren nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
Finlandgod.
Jammer dat een kliekje VBL users het nodig vond om deze arme drommel, en nu dus BN’er, weg te pesten van dit mooie forum.
Zal best. Vraag ‘m maar.quote:
Volgens mij was dat DRTquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
Finlandgod.
Jammer dat een kliekje VBL users het nodig vond om deze arme drommel, en nu dus BN’er, weg te pesten van dit mooie forum.
Dat was DRT, al had het ook best VBL kunnen zijn. Vergeet niet dat ik hier al jaren belachelijk word gemaakt op dit forum.quote:
Als Adolf Eichmann heden ten dage geleefd had, was hij DRT-veelposter geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat DRT
Geen warm bad daar
Ohja DRT. Door notoire VBL users. Want DRT is loeiheet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:49 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat was DRT, al had het ook best VBL kunnen zijn. Vergeet niet dat ik hier al jaren belachelijk word gemaakt op dit forum.
Okquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:50 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik kom zometeen om 17:10 uur op de radio bij Rijnmond!
Onzin. Zoiets zouden WE niet tolereren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:27 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Mwah, dat valt vies tegen hoor. Ik werd daar een paar jaar geleden al gepest en getreiterd, ver voordat ik besloot om daar weg te gaan. Jullie vinden het daar iets te leuk om mij belachelijk te maken.
Hoe was het?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:50 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik kom zometeen om 17:10 uur op de radio bij Rijnmond!
Maar al die negatieve aandacht is iets waar je op kickt? Waarom kom je anders steeds terug?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:39 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Wat jij zegt, dat is pas onzin. Jullie hebben mij daar in DRT een paar jaar aardig belachelijk gemaakt. Op een gegeven moment was ik het helemaal gewoon helemaal zat, en dat is nog steeds zo. In VBL is het trouwens niet veel beter, daar heeft vorig jaar bijna iedereen zich tegen mij gekeerd in dat CL topic.
Leuk! Ik heb nog de groeten gedaan aan wijzijnvoetbal.nl, het leukste voetbalforum van Nederlandquote:
‘Jullie hebben’. Dat is nogal generaliserend en totaal niet waar. Dan kom ook met voorbeelden en benoem de users ipv deze onzin. Heb daar diverse malen, en met mij ook anderen, aangegeven dat je een leuke toevoeging was, maar daar reageer je niet op. Je komt nou een beetje over als een klein kind die zijn zin niet krijgt en maar blijft stampvoeten. Blijf dan weg zeg met je negativiteit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:39 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Wat jij zegt, dat is pas onzin. Jullie hebben mij daar in DRT een paar jaar aardig belachelijk gemaakt. Op een gegeven moment was ik het helemaal gewoon helemaal zat, en dat is nog steeds zo. In VBL is het trouwens niet veel beter, daar heeft vorig jaar bijna iedereen zich tegen mij gekeerd in dat CL topic.
Tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:42 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb nog de groeten gedaan aan wijzijnvoetbal.nl, het leukste voetbalforum van Nederland.
Ik was mijn handen soberso in onschuld, had nog nooit van deze user gehoordquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘Jullie hebben’. Dat is nogal generaliserend en totaal niet waar. Dan kom ook met voorbeelden en benoem de users ipv deze onzin. Heb daar diverse malen, en met mij ook anderen, aangegeven dat je een leuke toevoeging was, maar daar reageer je niet op. Je komt nou een beetje over als een klein kind die zijn zin niet krijgt en maar blijft stampvoeten.
Hij zingt vaker liedjes over sporters. En darters.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was mijn handen soberso in onschuld, had nog nooit van deze user gehoord
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:42 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb nog de groeten gedaan aan wijzijnvoetbal.nl, het leukste voetbalforum van Nederland.
Ik hou niet zo van het Nederlandse lied, daar zal het aan liggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij zingt vaker liedjes over sporters. En darters.
Dit liedje is in het Spaans.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van het Nederlandse lied, daar zal het aan liggen.
Ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:59 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dit liedje is in het Spaans.
Fins kan me wel bekorenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik zing ook in het Engels en in het Fins.
Veel volgers erbij nu na het viral gaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:59 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dit liedje is in het Spaans.
¡Si!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel volgers erbij nu na het viral gaan?
Dat liedje voor de Sousa was dan ook heel kut, dat heeft toch niets met pesten te maken? Kan je eigenlijk wel tegen kritiek, of moet iedereen maar alles leuk van je vinden? Ik vind je wel een leuke user, maar als je niet tegen een stootje kan moet je inderdaad hier snel wegblijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:55 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Niet waar? Het is hartstikke waar! Natuurlijk zitten er hier ook leuke users tussen, maar een groot gedeelte keert zich hier nog weleens tegen mij. Weet je nog hoe dat in dat CL topic vorig jaar ging toen een groot gedeelte van de users over mij begon te roddelen, waarna er werd gelachen toen ik daar niet van gediend was en boos werd? En wat dacht je van die opmerkingen dat ik schizofreen zou zijn? En die opmerkingen toen ik mijn gezicht voor het eerst in DRT liet zien, weet je nog dat iedereen toen met kutopmerkingen kwam nav mijn liedje voor de De Sousa, waaronder jij?
Ik kan zeker tegen kritiek. Mij maakt het over het algemeen geen reet uit of er mensen zijn die mijn liedjes niet leuk vinden. Niet iedereen kan zoiets leuk vinden en dat is natuurlijk geen enkel probleem. Maar goed, misschien moet ik je advies maar gewoon ter harte nemen en hier niet meer terugkomenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat liedje voor de Sousa was dan ook heel kut, dat heeft toch niets met pesten te maken? Kan je eigenlijk wel tegen kritiek, of moet iedereen maar alles leuk van je vinden? Ik vind je wel een leuke user, maar als je niet tegen een stootje kan moet je inderdaad hier snel wegblijven.
Laat maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van het Nederlandse lied, daar zal het aan liggen.
Dat is voor een groot gedeelte mijn schuld. Sorry daarvoor!quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:12 schreef Coco het volgende:
Beetje zitten vegen.
Laten we normaal doen tegen elkaar, kritiek mag - maar houd het beschaafd.
Kom in december tijdens WK in DRT posten. Het is er echt loeiwarm tegenwoordig. @Wereldgozer is je persoonlijke gids aldaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:16 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Dat is voor een groot gedeelte mijn schuld. Sorry daarvoor!
Lulkoek. Niet jouw schuld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:16 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat is voor een groot gedeelte mijn schuld. Sorry daarvoor!
Nee, dat ben ik niet van plan, sorry.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom in december tijdens WK in DRT posten. Het is er echt loeiwarm tegenwoordig. @:wereldgozer is je persoonlijke gids aldaar.
Sterallures, bah.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:47 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Nee, dat ben ik niet van plan, sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |