Ja, net als dat ik vind dat mijn haar bruin is maar ik in mijn jeugd altijd rooie werd genoemd?quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:50 schreef The_End het volgende:
[..]
Echt? Als je op deze tour gaat, dan is elke discussie onmogelijk.
Besef jij wel dat rood een bepaalde golflengte van het licht is en dat er daarvan is afgesproken dat we dat rood noemen.
Om te discussiëren?quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:56 schreef UncleScorp het volgende:
Het moge eindelijk es duidelijk worden met welke insteek sommige users naar dit topic/subforum komen.
Ja, heel goed! Iemand had het dus fout...quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, net als dat ik vind dat mijn haar bruin is maar ik in mijn jeugd altijd rooie werd genoemd?
Probeer met mijn opmerking aan te geven dat een feit niet als zodanig hoeft te worden erkend door een ander.
Gewoon x-aantal users negerenquote:
En waarom maak je je meer druk om dit soort dingen dat de media meldt dan de leugens die direct uit het Kremlin komen? Ik snap dat niet, Iemand maakt een schatting over de voorraden van Rusland, en Rusland lijkt ook minder te gebruiken per dag, maar goed daar is weinig zicht op. Dat zie jij als verschrikkelijke propaganda.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
We horen al 9 maanden dat Rusland munitietekort heeft.
Oprecht de beste methode, dank je wel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Gewoon x-aantal users negeren
Als ze jou niet kunnen irriteren, braadt hun haring niet.
Give it a try
Het begint te lukken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oprecht de beste methode, dank je wel.
Rusland maakt uiteraard bij, maar uit alles blijkt dat ze chronisch tekort hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En waarom maak je je meer druk om dit soort dingen dat de media meldt dan de leugens die direct uit het Kremlin komen? Ik snap dat niet, Iemand maakt een schatting over de voorraden van Rusland, en Rusland lijkt ook minder te gebruiken per dag, maar goed daar is weinig zicht op. Dat zie jij als verschrikkelijke propaganda.
Maar het Kremlin dat elke dag de reden van de invasie verandert en het Westen de schuld geeft, zegt dat ze "tegen de hele NAVO vechten", het hebben over de Nazi's van Ukraine terwijl ze er zelf veel meer hebben. Corruptie, terwijl Rusland tot op het bot corrupt is. BiolabsDat is DE WAARHEID.
Verschrikkelijke propaganda? Ze vechten toch indirect tegen NAVO? Zonder NAVO was Oekraïne al lang weg gevaagd. Ja overal zitten nazi’s, enige verschil is dat wij ze in Oekraïne ondersteunen. Klopt heel (oud) Sovjet unie is corrupt, daarom niet doen alsof Oekraïne het nieuwe Zwitserland is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En waarom maak je je meer druk om dit soort dingen dat de media meldt dan de leugens die direct uit het Kremlin komen? Ik snap dat niet, Iemand maakt een schatting over de voorraden van Rusland, en Rusland lijkt ook minder te gebruiken per dag, maar goed daar is weinig zicht op. Dat zie jij als verschrikkelijke propaganda.
Maar het Kremlin dat elke dag de reden van de invasie verandert en het Westen de schuld geeft, zegt dat ze "tegen de hele NAVO vechten", het hebben over de Nazi's van Ukraine terwijl ze er zelf veel meer hebben. Corruptie, terwijl Rusland tot op het bot corrupt is. BiolabsDat is DE WAARHEID.
Je moet echt stoppen met het posten van aantoonbare onzin ajb, Svoboda, de partij waar jij het over heb, behaalde de vorige verkiezingen slechts 1 zetel. En we steunen niet Svoboda, maar de zittende regering.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke propaganda? Ze vechten toch indirect tegen NAVO? Zonder NAVO was Oekraïne al lang weg gevaagd. Ja overal zitten nazi’s, enige verschil is dat wij ze in Oekraïne ondersteunen. Klopt heel (oud) Sovjet unie is corrupt, daarom niet doen alsof Oekraïne het nieuwe Zwitserland is.
Nou ja, je bracht dat naar voren als goed voorbeeld waarom je Pro-Oekraine berichten niet geloofd, maar Rusland vertrouw je op hun blauwe ogen terwijl die veel meer onzin verspreiden..quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke propaganda? Ze vechten toch indirect tegen NAVO? Zonder NAVO was Oekraïne al lang weg gevaagd. Ja overal zitten nazi’s, enige verschil is dat wij ze in Oekraïne ondersteunen. Klopt heel (oud) Sovjet unie is corrupt, daarom niet doen alsof Oekraïne het nieuwe Zwitserland is.
Betrokken partij is niet hetzelfde als strijdende partij inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou ja, je bracht dat naar voren als goed voorbeeld waarom je Pro-Oekraine berichten niet geloofd, maar Rusland vertrouw je op hun blauwe ogen terwijl die veel meer onzin verspreiden..
Nee, ze vechten niet indirect tegen NAVO. Misschien tegen 1% van de kracht van NAVO, en dat is alleen wat oud materiaal. En Rusland steunt hun eigen nazi's + wat Straatcommando zei.
En niemand doet alsof Oekraine het nieuwe Zwitserland is.
Wat een leuke manier weer om een "discussie" binnen te stappen...quote:
Wel vermoeiend dat men er na een jaar nog steeds mee aankomt. Heb zo het flauwe vermoeden dat mensen die dit doen dit dan ook niet met de beste intenties doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je moet echt stoppen met het posten van aantoonbare onzin ajb, Svoboda, de partij waar jij het over heb, behaalde de vorige verkiezingen slechts 1 zetel. En we steunen niet Svoboda, maar de zittende regering.
En niemand doet alsof Oekraïne Zwitserland is. Zwitserland is zelfs voor nazi Duitsland met rust gelaten. Dit is gewoon weer een goedkope Oekraïners zijn nazi's frame
Waarom moet er een intentie zijn? Als mensen daar in geloven, zal dat voor hun zo zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel vermoeiend dat men er na een jaar nog steeds mee aankomt. Heb zo het flauwe vermoeden dat mensen die dit doen dit dan ook niet met de beste intenties doen.
Je moet toch een reden hebben om niet toe te geven dat je fout zat/zit. Dan is "Ik ben tegen de nazi's" wel een goede om je aan vast te houden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel vermoeiend dat men er na een jaar nog steeds mee aankomt. Heb zo het flauwe vermoeden dat mensen die dit doen dit dan ook niet met de beste intenties doen.
Het is propaganda en niet waar!! Besef jij niet hoe gevaarlijk deze onzin is? Ik vind dit echt bizar hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom moet er een intentie zijn? Als mensen daar in geloven, zal dat voor hun zo zijn?
Nou, omdat dit niet echt in de complothoek zit. Of achterdocht jegens beweegredenen, maar het zwartmaken van een van de partijen en dat ook nog eens gestoeld op aantoonbaar foute informatie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom moet er een intentie zijn? Als mensen daar in geloven, zal dat voor hun zo zijn?
Ik geloof echt dat sommige mensen een 'verkeerde aanname' doen en dan zijn overtuigd dat de waarheid aan hun kant staat. Dat zie je bij elke kwestie. Ik ga er echter niet van uit dat mensen deze meningen/opinie/ visie verkondigen vanuit een 'kwade opzet' of met'kwade bedoelingen', ze verkondigen waar ze in geloven.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:00 schreef The_End het volgende:
[..]
Het is propaganda en niet waar!! Besef jij niet hoe gevaarlijk deze onzin is? Ik vind dit echt bizar hoor.
Daarnaast is het allang duidelijk dat hier mensen tussen zitten met verkeerde intenties. Dat weet je best.
Dan moeten daar duidelijker afspraken over gemaakt worden. Polarisatie viert hoogtij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou, omdat dit niet echt in de complothoek zit. Of achterdocht jegens beweegredenen, maar het zwartmaken van een van de partijen en dat ook nog eens gestoeld op aantoonbaar foute informatie.
Dat is niet waar bnw voor is, dunkt mij.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan moeten daar duidelijker afspraken over gemaakt worden. Polarisatie viert hoogtij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |