abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208206994
Het moge eindelijk es duidelijk worden met welke insteek sommige users naar dit topic/subforum komen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 maart 2023 @ 16:57:35 #202
485843 crew  Jippie
pi_208207010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:50 schreef The_End het volgende:

[..]
Echt? Als je op deze tour gaat, dan is elke discussie onmogelijk.

Besef jij wel dat rood een bepaalde golflengte van het licht is en dat er daarvan is afgesproken dat we dat rood noemen.
Ja, net als dat ik vind dat mijn haar bruin is maar ik in mijn jeugd altijd rooie werd genoemd?

Probeer met mijn opmerking aan te geven dat een feit niet als zodanig hoeft te worden erkend door een ander.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 maart 2023 @ 16:58:36 #203
485843 crew  Jippie
pi_208207022
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:56 schreef UncleScorp het volgende:
Het moge eindelijk es duidelijk worden met welke insteek sommige users naar dit topic/subforum komen.
Om te discussiëren?
pi_208207297
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:57 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ja, net als dat ik vind dat mijn haar bruin is maar ik in mijn jeugd altijd rooie werd genoemd?

Probeer met mijn opmerking aan te geven dat een feit niet als zodanig hoeft te worden erkend door een ander.
Ja, heel goed! Iemand had het dus fout...

Er is echt maar een waarheid bij dit soort zaken. Dat noemen ze een feit. Claimen dat iemand iets op Fok heeft getypt is heel makkelijk te bewijzen. Dat is echt geen mening.

Misschien moeten we hier een apart topic van maken Jippie. Ik heb het gevoel dat we hier nog wel even over door kunnen gaan (mening :P)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2023 17:20:52 ]
pi_208207625
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:58 schreef Jippie het volgende:

[..]
Om te discussiëren?
Sommigen meer op te trollen.
pi_208207674
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 17:51 schreef weetjewel5 het volgende:

Sommigen meer op te trollen.
Gewoon x-aantal users negeren
Als ze jou niet kunnen irriteren, braadt hun haring niet.
Give it a try
:)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208208083
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 16:32 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
We horen al 9 maanden dat Rusland munitietekort heeft.
En waarom maak je je meer druk om dit soort dingen dat de media meldt dan de leugens die direct uit het Kremlin komen? Ik snap dat niet, Iemand maakt een schatting over de voorraden van Rusland, en Rusland lijkt ook minder te gebruiken per dag, maar goed daar is weinig zicht op. Dat zie jij als verschrikkelijke propaganda.

Maar het Kremlin dat elke dag de reden van de invasie verandert en het Westen de schuld geeft, zegt dat ze "tegen de hele NAVO vechten", het hebben over de Nazi's van Ukraine terwijl ze er zelf veel meer hebben. Corruptie, terwijl Rusland tot op het bot corrupt is. Biolabs :') Dat is DE WAARHEID.
pi_208208144
:O
  Forum Admin donderdag 2 maart 2023 @ 18:38:55 #209
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208208176
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 17:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Gewoon x-aantal users negeren
Als ze jou niet kunnen irriteren, braadt hun haring niet.
Give it a try
:)
Oprecht de beste methode, dank je wel.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208208271
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Oprecht de beste methode, dank je wel.
Het begint te lukken. ;)
pi_208208395
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
En waarom maak je je meer druk om dit soort dingen dat de media meldt dan de leugens die direct uit het Kremlin komen? Ik snap dat niet, Iemand maakt een schatting over de voorraden van Rusland, en Rusland lijkt ook minder te gebruiken per dag, maar goed daar is weinig zicht op. Dat zie jij als verschrikkelijke propaganda.

Maar het Kremlin dat elke dag de reden van de invasie verandert en het Westen de schuld geeft, zegt dat ze "tegen de hele NAVO vechten", het hebben over de Nazi's van Ukraine terwijl ze er zelf veel meer hebben. Corruptie, terwijl Rusland tot op het bot corrupt is. Biolabs :') Dat is DE WAARHEID.
Rusland maakt uiteraard bij, maar uit alles blijkt dat ze chronisch tekort hebben.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208208494
quote:

[..]

Verschrikkelijke propaganda? Ze vechten toch indirect tegen NAVO? Zonder NAVO was Oekraïne al lang weg gevaagd. Ja overal zitten nazi’s, enige verschil is dat wij ze in Oekraïne ondersteunen. Klopt heel (oud) Sovjet unie is corrupt, daarom niet doen alsof Oekraïne het nieuwe Zwitserland is.
  Forum Admin donderdag 2 maart 2023 @ 19:06:22 #213
pi_208208618
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:59 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Verschrikkelijke propaganda? Ze vechten toch indirect tegen NAVO? Zonder NAVO was Oekraïne al lang weg gevaagd. Ja overal zitten nazi’s, enige verschil is dat wij ze in Oekraïne ondersteunen. Klopt heel (oud) Sovjet unie is corrupt, daarom niet doen alsof Oekraïne het nieuwe Zwitserland is.
Je moet echt stoppen met het posten van aantoonbare onzin ajb, Svoboda, de partij waar jij het over heb, behaalde de vorige verkiezingen slechts 1 zetel. En we steunen niet Svoboda, maar de zittende regering.

En niemand doet alsof Oekraïne Zwitserland is. Zwitserland is zelfs voor nazi Duitsland met rust gelaten. Dit is gewoon weer een goedkope Oekraïners zijn nazi's frame
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208208657
quote:

[..]
Nou ja, je bracht dat naar voren als goed voorbeeld waarom je Pro-Oekraine berichten niet geloofd, maar Rusland vertrouw je op hun blauwe ogen terwijl die veel meer onzin verspreiden..

Nee, ze vechten niet indirect tegen NAVO. Misschien tegen 1% van de kracht van NAVO, en dat is alleen wat oud materiaal. En Rusland steunt hun eigen nazi's + wat Straatcommando zei.

En niemand doet alsof Oekraine het nieuwe Zwitserland is.
  Forum Admin donderdag 2 maart 2023 @ 19:09:51 #215
pi_208208684
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 19:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Nou ja, je bracht dat naar voren als goed voorbeeld waarom je Pro-Oekraine berichten niet geloofd, maar Rusland vertrouw je op hun blauwe ogen terwijl die veel meer onzin verspreiden..

Nee, ze vechten niet indirect tegen NAVO. Misschien tegen 1% van de kracht van NAVO, en dat is alleen wat oud materiaal. En Rusland steunt hun eigen nazi's + wat Straatcommando zei.

En niemand doet alsof Oekraine het nieuwe Zwitserland is.
Betrokken partij is niet hetzelfde als strijdende partij inderdaad
pi_208208919
quote:
Dat is DE WAARHEID.
Wat een leuke manier weer om een "discussie" binnen te stappen...

@Jippie zou zeggen "het is ook maar een mening hoor"
:+
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 19:24:55 #217
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208208927
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je moet echt stoppen met het posten van aantoonbare onzin ajb, Svoboda, de partij waar jij het over heb, behaalde de vorige verkiezingen slechts 1 zetel. En we steunen niet Svoboda, maar de zittende regering.

En niemand doet alsof Oekraïne Zwitserland is. Zwitserland is zelfs voor nazi Duitsland met rust gelaten. Dit is gewoon weer een goedkope Oekraïners zijn nazi's frame

Wel vermoeiend dat men er na een jaar nog steeds mee aankomt. Heb zo het flauwe vermoeden dat mensen die dit doen dit dan ook niet met de beste intenties doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 maart 2023 @ 19:35:02 #218
485843 crew  Jippie
pi_208209149
Een aantal Zwitserse bankiers hebben wel moeite met neutraliteit?

twitter
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 maart 2023 @ 19:36:19 #219
485843 crew  Jippie
pi_208209187
quote:
13s.gif Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wel vermoeiend dat men er na een jaar nog steeds mee aankomt. Heb zo het flauwe vermoeden dat mensen die dit doen dit dan ook niet met de beste intenties doen.
Waarom moet er een intentie zijn? Als mensen daar in geloven, zal dat voor hun zo zijn?
pi_208209808
quote:
13s.gif Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je moet toch een reden hebben om niet toe te geven dat je fout zat/zit. Dan is "Ik ben tegen de nazi's" wel een goede om je aan vast te houden.
pi_208209897
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waarom moet er een intentie zijn? Als mensen daar in geloven, zal dat voor hun zo zijn?
Het is propaganda en niet waar!! Besef jij niet hoe gevaarlijk deze onzin is? Ik vind dit echt bizar hoor.

Daarnaast is het allang duidelijk dat hier mensen tussen zitten met verkeerde intenties. Dat weet je best.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2023 20:01:13 ]
  Forum Admin donderdag 2 maart 2023 @ 20:08:12 #222
pi_208210152
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nou, omdat dit niet echt in de complothoek zit. Of achterdocht jegens beweegredenen, maar het zwartmaken van een van de partijen en dat ook nog eens gestoeld op aantoonbaar foute informatie.

Dat is niet waar bnw voor is, dunkt mij.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 maart 2023 @ 20:52:15 #223
485843 crew  Jippie
pi_208211090
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 20:00 schreef The_End het volgende:

[..]
Het is propaganda en niet waar!! Besef jij niet hoe gevaarlijk deze onzin is? Ik vind dit echt bizar hoor.

Daarnaast is het allang duidelijk dat hier mensen tussen zitten met verkeerde intenties. Dat weet je best.
Ik geloof echt dat sommige mensen een 'verkeerde aanname' doen en dan zijn overtuigd dat de waarheid aan hun kant staat. Dat zie je bij elke kwestie. Ik ga er echter niet van uit dat mensen deze meningen/opinie/ visie verkondigen vanuit een 'kwade opzet' of met'kwade bedoelingen', ze verkondigen waar ze in geloven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 maart 2023 @ 20:56:08 #224
485843 crew  Jippie
pi_208211176
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nou, omdat dit niet echt in de complothoek zit. Of achterdocht jegens beweegredenen, maar het zwartmaken van een van de partijen en dat ook nog eens gestoeld op aantoonbaar foute informatie.

Dat is niet waar bnw voor is, dunkt mij.
Dan moeten daar duidelijker afspraken over gemaakt worden. Polarisatie viert hoogtij.
  Forum Admin donderdag 2 maart 2023 @ 21:05:49 #225
pi_208211325
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 20:56 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dan moeten daar duidelijker afspraken over gemaakt worden. Polarisatie viert hoogtij.
Helemaal mee eens.
pi_208211604
quote:

[..]
Verschrikkelijke propaganda? Ze vechten toch indirect tegen NAVO?
Nee.

quote:
Zonder NAVO was Oekraïne al lang weg gevaagd.
Nee

quote:
Ja overal zitten nazi’s, enige verschil is dat wij ze in Oekraïne ondersteunen.
Nee

quote:
Klopt heel (oud) Sovjet unie is corrupt, daarom niet doen alsof Oekraïne het nieuwe Zwitserland is.
Doen we ook niet.
pi_208211608
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nou geloof ik niet dat Rusland Oekraïne is binnengevallen vanwege de Nazi's maar het nazisme gehalte is toch vrij hoog bij de strijdende krachten?
Dat is wel overduidelijk.
Ze verbergen het ook niet echt.
pi_208211740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:21 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nou geloof ik niet dat Rusland Oekraïne is binnengevallen vanwege de Nazi's maar het nazisme gehalte is toch vrij hoog bij de strijdende krachten?
Laat eens een recent voorbeeld zien.
pi_208211847
Een van de partijen zwart maken?
Polarisatie?

Zoals en masse roepen “ AlLe RuSsEn MoGeN dOoD” ?
Dat is niet waar XXX voor is, dunkt mij

Voor mij geen probleem, ik blijf bij mijn “mening”, ook zonder het nazi gedoe. Heb ik sowieso nauwelijks aangehaald.
pi_208211902
quote:

[..]
Die liggen dan al lang onder de groene zoden. Next
Laat ons maar verdergaan zonder nazi verwijzingen.
pi_208211963
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Laat eens een recent voorbeeld zien.
Hoe recent wil je?
Het is toch algemeen bekend dat het nazisme daar omarmd wordt?
Waarschijnlijk niet door de gemobiliseerde burgers maar wel door het AZOV bataljon en zo ver ik weet strijden die nog steeds.
pi_208212053
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hoe recent wil je?
Het is toch algemeen bekend dat het nazisme daar omarmd wordt?
Waarschijnlijk niet door de gemobiliseerde burgers maar wel door het AZOV bataljon en zo ver ik weet strijden die nog steeds.
Volgens mij is AZOV verdwenen tijdens de inname van Mariupol.
En dat betreft dus 1 bataljon.

Dan vind ik het nogal ver gezocht dat we Nazis steunen door hulp te geven aan Oekraïne.
Nazi sympathieën vind je overal, zo is ook gesteld. Dus ook in Nederland, ook in Rusland, etc.
Wil niet zeggen dat iemand die in Nederland investeert dus Nazis steunt.
  Forum Admin donderdag 2 maart 2023 @ 21:45:39 #233
pi_208212077
quote:

[..]
Enige wat me zo te binnen schiet is het Azov regiment en zelfs daar was het niet schering en inslag.

Overigens hebben ze in het oosten wel vaker moeite met het nazi gedachtegoed, er zijn ook Russen gepakt met swastikas getatoeëerd. Vrij ironisch want de nazis van weleer hadden helemaal geen onderscheid gemaakt tussen Oekrainers en Russen :P

Het is in ieder geval niet zo dat uaf gedomineerd wordt door nazi gedachtegoed. Al helemaal niet vanaf de leiding.
  Forum Admin donderdag 2 maart 2023 @ 21:46:05 #234
pi_208212084
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:34 schreef UncleScorp het volgende:
Een van de partijen zwart maken?
Polarisatie?

Zoals en masse roepen “ AlLe RuSsEn MoGeN dOoD” ?
Dat is niet waar XXX voor is, dunkt mij

Voor mij geen probleem, ik blijf bij mijn “mening”, ook zonder het nazi gedoe. Heb ik sowieso nauwelijks aangehaald.
Je maakt een goed punt hoor. Die shit vind ik ook tenenkrommend.
pi_208212088
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Die liggen dan al lang onder de groene zoden. Next
Laat ons maar verdergaan zonder nazi verwijzingen.
Ja eens, het is ook maar een excuus van Putin voor de oorlog.
Maar het ontkennen klopt ook niet.
Ik sprak pas geleden wat mensen die het nazisme in Oekraïne ondersteunen zolang Rusland maar verslagen werd.
Ook prima, ieder z'n mening.
pi_208212246
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij is AZOV verdwenen tijdens de inname van Mariupol.
En dat betreft dus 1 bataljon.

Dan vind ik het nogal ver gezocht dat we Nazis steunen door hulp te geven aan Oekraïne.
Nazi sympathieën vind je overal, zo is ook gesteld. Dus ook in Nederland, ook in Rusland, etc.
Wil niet zeggen dat iemand die in Nederland investeert dus Nazis steunt.
Ook het AZOV bataljon werkte met westerse wapens en hebben westerse training gehad, gewoon een gevalletje van: the enemy of my enemy is my friend.
Dat zie je ook bij bij de taliban en dergelijke.
pi_208212352
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ook het AZOV bataljon werkte met westerse wapens en hebben westerse training gehad, gewoon een gevalletje van: the enemy of my enemy is my friend.
Maar dan met als doel Oekraïne te verdedigen.
Niet om de Nazi ideologie te verspreiden.
pi_208212404
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dan met als doel Oekraïne te verdedigen.
Niet om de Nazi ideologie te verspreiden.
Ja het kan ook zijn dat ze het nationaal socialisme gebruiken om het moraal hoog te houden.
Een ideaal om voor te strijden.
Zo werken alle oorlogen toch?
Een ideaal om voor te strijden, een god, een koning, religie of ideologie.
Zodra een overheid de waarheid gaat verkondigen wilt er niemand meer strijden.
pi_208212704
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja het kan ook zijn dat ze het nationaal socialisme gebruiken om het moraal hoog te houden.
Een ideaal om voor te strijden.
Zo werken alle oorlogen toch?
Een ideaal om voor te strijden, een god, een koning, religie of ideologie.
Zodra een overheid de waarheid gaat verkondigen wilt er niemand meer strijden.
Bij Azov heb ik niet het idee dat wat jij nationaal socialisme noemt door de Oekraïense overheid werd verkondigd om het moraal hoog te houden.
pi_208212744
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Bij Azov heb ik niet het idee dat wat jij nationaal socialisme noemt door de Oekraïense overheid werd verkondigd om het moraal hoog te houden.
Nee dat het door de overheid verkondigd werd heb ik ook geen bewijs van.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 01:07:25 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208213869
Chinese peace plan: Can Beijing find a way to end the Russia-Ukraine conflict, despite open hostility from the US and NATO?
Published: 2 Mar 2023 | 09:11 GMT

On February 24, the anniversary of the Russian offensive in Ukraine, the Chinese Ministry of Foreign Affairs published another document, widely referred to in the media as China’s “peace plan”. In fact, Beijing never offered its text, titled “China's Position on the Political Settlement of the Ukraine Crisis”, as a roadmap. The document contains only vague formulations tinged with an air of philosophy.

Here’s the outline of the twelve points:

respect for the sovereignty and territorial integrity of all countries and the norms of international law;
• rejection of the “cold war mentality” (including the expansion of military blocs);
• a ceasefire and an end to hostilities (“in war, no one wins”);
• a return to peace negotiations;
• the settlement of the humanitarian crisis;
• the protection of civilians and prisoners of war;
• ensuring the safety of nuclear power plants;
• the reduction of strategic risks and prevention of the use of nuclear weapons;
• the export of food within the grain corridor;
• an end to unilateral sanctions;
• securing the stability of production and supply chains;
• the involvement of the international community in post-war reconstruction.
Bron : RT

Ik had vroeger toch best wat nieuws gevolgd via RT maar die lui zijn echt totaal van padje af gegleden.

Bijna alle punten worden constant gebroken door Rusland.
Dus tja..
what a year!, and its only Januari!
  vrijdag 3 maart 2023 @ 01:10:16 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208213872
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Azov is nagenoeg gedecimeerd.
Voor 2021 waren de rotte appels er al uitgehaald en verspreid over andere divisies.
Het commando structuur is vervangen en na de val van Marioepol is er niet zo heel veel meer van over.

Aan Russische kant heb je Wagner wat vol met de ergste criminelen zit/zat van Rusland vol verkrachters moordenaars en ga maar even door.

Wie zijn erger nationalisten +-5000 man of het ergste gespuis wat in Rusland bevond 30.000 man?

[ Bericht 6% gewijzigd door theguyver op 03-03-2023 01:17:02 ]
pi_208214290
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 01:10 schreef theguyver het volgende:
Wie zijn erger nationalisten +-5000 man of het ergste gespuis wat in Rusland bevond 30.000 man?
En dan laat je Kadyrov en z’n moderne jihadstrijders met hun heilige oorlog nog buiten beschouwing :P Die overigens ook wat minder in beeld lijken te zijn dan een tijdje terug in deze oorlog.
pi_208214322
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 01:07 schreef theguyver het volgende:
Chinese peace plan: Can Beijing find a way to end the Russia-Ukraine conflict, despite open hostility from the US and NATO?

Wat had je nou gedacht? Dat China gewoon aan de zijde van de VS zou gaan staan?
China heeft recent ook een ander statement uitgebracht : "US hegemony and its perils"
Daarin staat ook duidelijk hun visie over de "wereldmacht(en)", en er staat verandering voor de deur. Meer oorlog dus want someone zal haar plaats niet zomaar afstaan zonder slag of stoot.

En wat gaat europa doen als de VS ons meesleurt in another war? Gaan we onszelf afsluiten van China? Of hen eindeloos sanctioneren? Hopelijk komt er dan protest van de europese bedrijfswereld...hadden zij op voorhand geweten tot wat die "sancties" geleid hebben, hadden ze wsl eerder geprotesteerd.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 07:06:06 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208214349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 06:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat had je nou gedacht? Dat China gewoon aan de zijde van de VS zou gaan staan?
China heeft recent ook een ander statement uitgebracht : "US hegemony and its perils"
Daarin staat ook duidelijk hun visie over de "wereldmacht(en)", en er staat verandering voor de deur. Meer oorlog dus want someone zal haar plaats niet zomaar afstaan zonder slag of stoot.

En wat gaat europa doen als de VS ons meesleurt in another war? Gaan we onszelf afsluiten van China? Of hen eindeloos sanctioneren? Hopelijk komt er dan protest van de europese bedrijfswereld...hadden zij op voorhand geweten tot wat die "sancties" geleid hebben, hadden ze wsl eerder geprotesteerd.
Scheelt dat China hier niet om de hoek ligt.

Rusland daarintegen.

Maar als ik je goed begrijpt en China valt Taiwan binnen.
Omdat ze geen invloed hebben in dat land is het dus ook weer de schuld van de VS?
pi_208214388
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 07:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
Scheelt dat China hier niet om de hoek ligt.

Rusland daarintegen.

Omdat ze geen invloed hebben in dat land is het dus ook weer de schuld van de VS?

Uiteraard, want omdat de VS Taiwan beschermt wordt China gedwongen om Taiwan aan te vallen.
Dat was nooit gebeurd als Taiwan geheel weerloos was geweest.
pi_208214493
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 07:06 schreef theguyver het volgende:
Toch gek dat bij elke oorlog de naam "VS" valt ... opmerkelijk. :7

Altijd de onschuldige ziel natuurlijk O-)
Maar toch
pi_208214622
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 07:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Maar toch
Ja, best gek dat je dat doet. Waarom zou de VS schuldig zijn aan de oorlog in Oekraïne of later Taiwan?
  vrijdag 3 maart 2023 @ 08:58:41 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208214955
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 07:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Maar toch
Misschien omdat de VS en de rest van de wereld Taiwan als land zien behalve China.
En de VS de soevereiniteit van Taiwan waarborgt.
China ziet dat niet zo niet dat ze überhaupt een invloed hebben over hoe het land geregeerd word en zo..

Stel ik ram Rutte voor de bek kan ik dat dan ook in de schoenen van de VS neerleggen?
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 09:05:43 #250
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208215013
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Misschien omdat de VS en de rest van de wereld Taiwan als land zien behalve China.
En de VS de soevereiniteit van Taiwan waarborgt.
China ziet dat niet zo niet dat ze überhaupt een invloed hebben over hoe het land geregeerd word en zo..

Stel ik ram Rutte voor de bek kan ik dat dan ook in de schoenen van de VS neerleggen?

Hier in BNW wel hoor. Stond net in de file, en wie denk je dat die veroorzaakt had? Weer de VS en de CIA inderdaad. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')