Dat heeft denk ik geen nut ja, gezien je die hier ook niet gaat vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ik namen ga verzamelen? Posts ga terugzoeken? Als ik ook maar een seconde zou denken dat het verspilde moeite is en iemand dat serieus zou lezen zou ik het doen maar alles draait om hier bij bepaalde users om het uitlokken van een flame war.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik geen nut ja, gezien je die hier ook niet gaat vinden.
Doe datquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]![]()
Ik zal notities bijhouden vanaf nu. Dan slinger ik die zo nu en dan als copypasta het topic in.
Deal?
Logisch ze hebben nu ongeveer 500km aan open grens met Rusland ze hadden eventueel grensdorpen in kunnen nemen.quote:
Ja en nee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
We horen al 9 maanden dat Rusland munitietekort heeft.
Argumenten?? Laat me niet lachen. Jij claimt dat er mensen hier roepen dat Oekraïne makkelijk zou winnen. Bewijs het dan!?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zijn je argumenten op dat je maar weer persoonlijk moet worden?
Typisch.
Zoals ik al zei, gaan we regelen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Argumenten?? Laat me niet lachen. Jij claimt dat er mensen hier roepen dat Oekraïne makkelijk zou winnen. Bewijs het dan!?
quote:
Kunnen jullie het eens worden dat jullie in dit topic voor het grootste gedeelte gewoon van mening verschillen? Wat FOK! betreft is dat geen probleem mits de discussie op een normale toon gevoerd wordt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ik namen ga verzamelen? Posts ga terugzoeken? Als ik ook maar een seconde zou denken dat het verspilde moeite is en iemand dat serieus zou lezen zou ik het doen maar alles draait om hier bij bepaalde users om het uitlokken van een flame war.
@ATuin-hek verdient het niet om aangesproken te worden wat mij betreft in dit geval.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie het eens worden dat jullie in dit topic voor het grootste gedeelte gewoon van mening verschillen? Wat FOK! betreft is dat geen probleem mits de discussie op een normale toon gevoerd wordt.
Dus welke partij je ook kiest in deze oorlog, verdraag het gewoon dat er users zijn met een andere mening en dat die ook welkom zijn in BNW.
Ik kan hier ook regelmatig glitter plaatjes, bloemetjes en hartjes posten om jullie eraan te herinneren dat we niet in oorlog zijn met elkaar![]()
Doe dat eens, zulke plaatjes zullen vast een gezellige afwisseling vormen in dit soms conflictueuze topic.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie het eens worden dat jullie in dit topic voor het grootste gedeelte gewoon van mening verschillen? Wat FOK! betreft is dat geen probleem mits de discussie op een normale toon gevoerd wordt.
Dus welke partij je ook kiest in deze oorlog, verdraag het gewoon dat er users zijn met een andere mening en dat die ook welkom zijn in BNW.
Ik kan hier ook regelmatig glitter plaatjes, bloemetjes en hartjes posten om jullie eraan te herinneren dat we niet in oorlog zijn met elkaar![]()
Dit heeft niks met mening te maken. Sandman claimt iets over zijn mede fokkers. Laat het hem maar bewijzen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Het zou kunnen dat ik ten onrechte iemand quote, maar mijn boodschap is duidelijk en voor alle users bedoeld.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
@:ATuin-hek verdient het niet om aangesproken te worden wat mij betreft in dit geval.
In het algemeen is het echter zeldzaam dan iemand daadwerkelijk op zoek is naar een normale discussie, alles moet en zal een flame war worden.
Een claim komt voort uit een visie of mening die men vormt op hetgeen iemand heeft waargenomen of bedacht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:51 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mening te maken. Sandman claimt iets over zijn mede fokkers. Laat het hem maar bewijzen!
Ik heb niet eens gezegd dat het gebruikers hier zijn maar goed, jij wilt blijkbaar gewoon even ruziemaken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:51 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mening te maken. Sandman claimt iets over zijn mede fokkers. Laat het hem maar bewijzen!
Dat is echt onzin. Je verwart meningen met feiten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een claim komt voort uit een visie of mening die men vormt op hetgeen iemand heeft waargenomen of bedacht.
Dit was direct aan een fokker gericht. Bewijs je claim of geef toe dat je fout zat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
De ene dag is Rusland vrijwel verslagen, hetzij door overmacht, sancties, onkunde of een combinatie. De andere dag is Rusland een geoliede oorlogsmachine a la nazi-Duitsland en gaan ze heel Europa bezetten.
Is dat afhankelijk van met welk been je uit bed stapt ofzo?
Neem jij een feit niet waar?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:57 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Je verwart meningen met feiten.
Of accepteer dat je het gewoon niet met hem eens bent?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:59 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit was direct aan een fokker gericht. Bewijs je claim of geef toe dat je fout zat.
Laat het hem dan bewijzen. Dit is geen mening!quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Of accepteer dat je het gewoon niet met hem eens bent?
Ooit heb je geleerd dat rood een kleur is en deze tint leren herkennen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:07 schreef The_End het volgende:
[..]
Laat het hem dan bewijzen. Dit is geen mening!
Rood is een kleur.
Ik vind rood mooi.
Ene is een feit. Andere een mening.
Echt? Als je op deze tour gaat, dan is elke discussie onmogelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ooit heb je geleerd dat rood een kleur is en deze tint leren herkennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |