Ja weet niet hoe jij kookt hoor, maar ik snijd meestal eerst alles en dan ga ik kokenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan loop je steeds om dat aanrecht heen naar het fornuis.
Maar afgieten moet dus om de kraan heen? En water pakken om te koken ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is best praktisch met pannen afgieten dit
Ik doe het vaak tegelijkertijd. Maar ik ben een vrouw.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe jij kookt hoor, maar ik snijd meestal eerst alles en dan ga ik koken
Nee hij loopt er omheen om de stappen op te krikkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar afgieten moet dus om de kraan heen? En water pakken om te koken ook?
Ik snap het commentaar
Ja ik ook. Gewoon lekker multitaskenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het vaak tegelijkertijd. Maar ik ben een vrouw.
Huhquote:
Is een hoge smalle kraan, daar kun je vrij makkelijk omheen werken hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar afgieten moet dus om de kraan heen? En water pakken om te koken ook?
Ik snap het commentaar
En als je iets niet meer nodig hebt, meteen de vaatwasser in. Nadat ik die eerst even snel heb uitgeruimd toen de piepers op stonden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook. Gewoon lekker multitasken
Ditquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je iets niet meer nodig hebt, meteen de vaatwasser in. Nadat ik die eerst even snel heb uitgeruimd toen de piepers op stonden.
Ja primaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is een hoge smalle kraan, daar kun je vrij makkelijk omheen werken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Ach ja, toen ik het kocht zag het er zo uitpraktischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ja, toen ik het kocht zag het er zo uitDie muur is eruit gebroken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja dit is de keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vierenzeventigduizend stappen van het gasfornuis.quote:
Opruimen tijdens het creatieve proces kan ik ook niet zo goed. Wel stukje beter dan vroeger.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit![]()
Maar als Gergi kookt is het alsof de boel ontploft is, dan gaan we eten, en dan loopt ie weg en kan ik opruimenDus volgens mij koken mannen en vrouwen ook anders
Ja, het eerste dat ik gedaan heb toen ik de sleutel hadquote:
Ach ja, toen ik het kocht zag het er zo uitWel sinaasappels gekocht bij de C1000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
als ik daarmee bezig ben bedenk ik me net dat ik hetgeen ik net opgeruimd heb weer nodig heb.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opruimen tijdens het creatieve proces kan ik ook niet zo goed. Wel stukje beter dan vroeger.
Recht naast de ovenquote:
Ja dit ook welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik daarmee bezig ben bedenk ik me net dat ik hetgeen ik net opgeruimd heb weer nodig heb.
daarom heb ik tig messen/lepels/spatels/snijplanken/bakjes
Ik durf niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Wie is de volgende die een foto van z'n crib post? Commentaar gegarandeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |