Lekker wel als je even klaar bentquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog paar dingen aan huis fixen en dan heb ik het volgens mij wel even op orde hier.
Ohja dit is de keukenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zodra de subsidie vervalt, dalen de prijzen.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja dit is de keukenOh uh ja.. Ik zie waar het commentaar vandaan komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
[..]
Ohja dit is de keukenIk vind de oven en waar daar nog meer zit in dat zwarte deel, heel donker ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef LTVDK het volgende:
Kom allemaal zelf dan gewoon kijken hoe het in het echt is, dan zie je vanzelf dat het gewoon praktisch is
Ik zou dat als keukenadviseur echt weigeren te tekenenquote:
In het echt niet, staat aan de zonkant en is ook hoogglans dus vrij lichtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind de oven en waar daar nog meer zit in dat zwarte deel, heel donker ogen.
Gewoon van 2 kanten bereikbaar, superhandigquote:
Volgens mij hebben we verschillende definities van praktischquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef LTVDK het volgende:
Kom allemaal zelf dan gewoon kijken hoe het in het echt is, dan zie je vanzelf dat het gewoon praktisch is
VINGERAFDRUKKENquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het echt niet, staat aan de zonkant en is ook hoogglans dus vrij licht
Mooi zo. Op de foto lijkt het zo, maar fijn dat het in het echt niet zo is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had de kraan dan aan de zijkant gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon van 2 kanten bereikbaar, superhandig
Je ziet er elk stofje en elke vette vinger opquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn wc is ook van 3 kanten bereikbaar. Maar het is maar handig vanaf 1 kantquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon van 2 kanten bereikbaar, superhandig
Er gaat niks boven slaapdronken zijwaarts op je wc plempen waarbij je benen uitsteken in de gang.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja mijn wc is ook van 3 kanten bereikbaar. Maar het is maar handig vanaf 1 kant
Nee dat had echt helemaal nergens op geslagenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had de kraan dan aan de zijkant gedaan.
Is best praktisch met pannen afgieten ditquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja mijn wc is ook van 3 kanten bereikbaar. Maar het is maar handig vanaf 1 kant
[..]
Ohja dit is de keukenWaarom eigenlijk niet gewoon een L-vorm keuken met een los eiland in het midden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |