Ik zou meer bij het fornuis staan. En daar ook steeds m'n handen willen was nadat ik dingen heb gesneden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat had echt helemaal nergens op geslagenMeeste van de tijd gebruik ik het gedeelte tussen de kastenwand en het aanrecht, dus met je rug naar de oven zeg maar, dan zit die kraan gewoon logisch.
Ja nu heb ik pics van je wc nodig want hier kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen. Zit de deur aan de linker of rechterkant van de wc?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaat niks boven slaapdronken zijwaarts op je wc plempen waarbij je benen uitsteken in de gang.
Ja dat doe ik ook de hele tijd tijdens het koken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou meer bij het fornuis staan. En daar ook steeds m'n handen willen was nadat ik dingen heb gesneden.
Omdat daar de ruimte niet voor is, het is maar een hoekje van ongeveer 3x2 meterquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet gewoon een L-vorm keuken met een los eiland in het midden?
Rechterkant. Zo'n klein wc-hokje. Dus ipv met de knieën naar voren naar de muur zit ik met de knieën in de gang.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nu heb ik pics van je wc nodig want hier kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen. Zit de deur aan de linker of rechterkant van de wc?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja dit is de keukenWaar is de koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Maar."quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat daar de ruimte niet voor is, het is maar een hoekje van ongeveer 3x2 meter
Die dingen snijd ik dus gewoon aan de lange kant, en daar kun je ook van twee kanten bij, net als bij de kraanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou meer bij het fornuis staan. En daar ook steeds m'n handen willen was nadat ik dingen heb gesneden.
Raar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen snijd ik dus gewoon aan de lange kant, en daar kun je ook van twee kanten bij, net als bij de kraan
Watquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rechterkant. Zo'n klein wc-hokje. Dus ipv met de knieën naar voren naar de muur zit ik met de knieën in de gang.
Ja haters met beperkte denkbeeldenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:LTVDK zal nog eens een foto plaatsen van iets in zijn huis met al die opmerkingen hier in de SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja maar.. wacht. Die wc is dus zo gebouwd dat je er gewoon niet eens normaal op kunt zitten of wat?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja haters met beperkte denkbeelden![]()
Maar zo glimde (glom) die donkere kant
Oh ja, zo ziet het er minder zwart uit inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
subtiele manier om te zeggen:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh uh ja.. Ik zie waar het commentaar vandaan komt
quote:
Hier op deze plek zeg maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ohquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou dat als keukenadviseur echt weigeren te tekenen
Jawel, als je er recht op zit zoals het hoort.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar.. wacht. Die wc is dus zo gebouwd dat je er gewoon niet eens normaal op kunt zitten of wat?
omgquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja mijn wc is ook van 3 kanten bereikbaar. Maar het is maar handig vanaf 1 kant
[..]
Hier op deze plek zeg maarEn dan loop je steeds om dat aanrecht heen naar het fornuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
ik snap jouw stappenteller wel steeds beterquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen snijd ik dus gewoon aan de lange kant, en daar kun je ook van twee kanten bij, net als bij de kraan
[..]
Ja haters met beperkte denkbeelden![]()
Maar zo glimde (glom) die donkere kant
trekdoekjes op tafel, watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |