Heb dat helemaal niet op die manier ervaren eigenlijk? Hier zijn we best vaak in geweest en niemand last van z’n nek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:03 schreef exode het volgende:
Wij gaan dus in de meivakantie naar Disney. Ik ben wel eens in die afschietachtbaan geweest, geweldig! Maar die is nu iets heftiger aan het einde geworden en ik lees dat ze hard remmen waardoor mensen naar voren klappen met hun hoofd. Daar ga ik dan echt niet in. Leuk voor je nek.
Star wars nog iets heet die.
Die mijn achtbaan is gesloten wanneer wij er zijn. Maar inderdaad daar stuiter je wel doorheen. Zwager en neefje gaan sowieso in Hyperspace, ga ik daarna welquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:59 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heb dat helemaal niet op die manier ervaren eigenlijk? Hier zijn we best vaak in geweest en niemand last van z’n nek.
Er is in Disney wel een andere achtbaan die niet heel soepel gaat. Voor een volwassene wel te doen maar dochter had er echt wel last van dat ze alle kanten ingeslingerd werd.
(En in Bobbejaanland een achtbaan als de kinderen daarin hun hoofd naar voren deden tijdens de rit, dan konden ze door de g-krachten hun hoofd niet meer recht krijgen 😂 moesten ze wel bewust doen hoor, was niet dat dat automatisch zo ging)
Ik heb meer dan genoeg volle spaarkaarten, kan er wel 1 overdragen? Of meer. Zijn wel via de App dus even kijken hoe dat werkt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:07 schreef Hupje het volgende:
Ik ben voor het laatst naar de Efteling geweest net voordat kind 4 werd (scheelt toch veel qua prijs). En toen hadden we gezegd dat we wel weer een keer zouden gaan als hij 8 was ofzo. Dat wordt hij binnenkort, dus je snapt wat hij vroegIk ben dus maar aan het sparen bij AH.
Met schoolreisje bij Dippiedoe vond hij de achtbaan leuk, dus wie weet wat we kunnen doen dit jaar in de Efteling. De vorige keer was het vooral Droomvlucht en het sprookjesbos.
Same! Wij zijn premium dus sparen dubbel zo snel en je hebt maar 4 zegels nodig voor een volle kaart. We hebben er nu 29 en daar zijn de weekboodschappen van vandaag nog niet in verwerkt volgens mij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:15 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg volle spaarkaarten, kan er wel 1 overdragen? Of meer. Zijn wel via de App dus even kijken hoe dat werkt.
Crush coaster zijn wij 1x in geweest. Zorgen dat we ruim voor de poorten voor de extra magic time Al voor de poort stonden. En daarna meteen door naar crush coaster. Hoefden we ‘maar’ 45 minuten te wachten. (Maar we zijn er niet naar toe gerend, dat kan zeker 20 minuten wachttijd nog schelen denk ik). Ik vond hem leuk maar niet bijzonder of zo. Snap de hype er rondom niet zo goed. Maar waarschijnlijk duurt de rij gewoon lang vanwege de beperkte hoeveelheid karretjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef exode het volgende:
[..]
Die mijn achtbaan is gesloten wanneer wij er zijn. Maar inderdaad daar stuiter je wel doorheen. Zwager en neefje gaan sowieso in Hyperspace, ga ik daarna wel
Die Aerosmith achtbaan is nog hetzelfde alleen andere aankleding toch Vicky? Die vond ik ook gaaf. En hopelijk dit x wel in Crush, de wachtrijen waren daar enorm de laatste x dat we er waren.
Bobbejaanland en Walibi zijn wij nog niet geweest.
Lief, maar ik denk dat ik er ben na de boodschappen van deze week. Anders stuur ik je een pm!quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:15 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg volle spaarkaarten, kan er wel 1 overdragen? Of meer. Zijn wel via de App dus even kijken hoe dat werkt.
He getver, dat is een rottig einde van de vakantie in Disney. Beterschapquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:57 schreef Vicky het volgende:
Blech.. laatste dag Disney, T ziek. Hele nacht spugen. Ze is met M in het hotel gebleven, ik ben met A in het park maar het voelt niet compleet..
T slaapt nu, hopelijk voelt ze zich straks beter.
Bij ons doet de gemeente daar niet aan. Wel heeft de buurman een connectie bij de gemeente weten te vinden. Wij leggen de bladeren van de enorme monumentale eik op een bepaalde plek in de berm en als de buurman dan belt wordt het meegenomen door de eerstvolgende groen-ploeg die in ons dorp komt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:56 schreef Nijna het volgende:
ik zal de gemeente eens vragen of ze hier volgend najaar zo'n afrastering neer kunnen zetten voor blad,
Och wat naar dat ze zich zo beroerd voeltquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:13 schreef Vicky het volgende:
T was in het park maar het gaat echt niet. We zouden heel luxe gaan lunchen. M is nu samen met A.
T en ik worden zo met een karretje ofzo naar de auto gebracht. Lopen redt ze niet.
@:exode Aerosmith is veranderd in Flight Force. De baan is hetzelfde alleen andere effecten
W.E.B. is super leuk.
Crush hebben A en ik vanmorgen gedaan.
Wij waren gister bij de preventiemedewerker van de tandarts, ofwel "poetsles"quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:23 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat voor artikel is dat?
Over tandenpoetsen: ik check nog elke dag of hij gepoetst heeft, en of het goed is gedaan. Hij is 11.
Is hij nu verpest voor het leven?
Ik oordeel niet over anderen, maar ik wil het zelf wel meer loslaten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:23 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat voor artikel is dat?
Over tandenpoetsen: ik check nog elke dag of hij gepoetst heeft, en of het goed is gedaan. Hij is 11.
Is hij nu verpest voor het leven?
Haha nou ja je kunt geen "fit for all" aanpak hanteren. De achtjarige vindt het ook erg oneerlijk dat zij meer moet doen dan d'r broertje van 2,5 jaar jonger. Ik probeer wel uit te leggen dat hij waarschijnlijk al jonger de dingen moet doen die zij nu pas zonder hulp hoeft te doen, maar vanuit haar referentiekader bestaat dat uiteraard nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:25 schreef Quoi het volgende:
Ha! Wij zijn met hetzelfde bezig naar aanleiding van een lezing die ik volgde van Steven Pont. Dat zesjarige monster kan natuurlijk al veel te veel zelf, maar ongemerkt pamperde ik hem nog best. Het matcht wel met de update die hij net heeft gehad na een weekje goed-ziek-zijn, dus hij pakt het aardig op. Hoera.
Maar met 3 stuks met verschillende leeftijden zal het een grotere uitdaging zijn @:SQ
Heeft hij in zijn lezing ook over hamsters verteld?quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:25 schreef Quoi het volgende:
Ha! Wij zijn met hetzelfde bezig naar aanleiding van een lezing die ik volgde van Steven Pont. Dat zesjarige monster kan natuurlijk al veel te veel zelf, maar ongemerkt pamperde ik hem nog best. Het matcht wel met de update die hij net heeft gehad na een weekje goed-ziek-zijn, dus hij pakt het aardig op. Hoera.
Maar met 3 stuks met verschillende leeftijden zal het een grotere uitdaging zijn @:SQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |