abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208189103
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Sjezus, dan ben je ook wel een lamzak eerste klas hoor... je had er met je zakdoekjes en medicijnen sowieso niet moeten zijn, ongeacht je testresultaat van dat moment.
Inderdaad. Hij had niet eens getest 'want je kan toch niet bij elk kuchje testen'. Ik heb hem op dat moment nog gevraagd of hij wel daar moest zijn. 'ja, want ik heb het zo druk'. Toen hij weer terug kwam heb ik ook aangegeven dat ik graag zou hebben dat hij thuis bleef als hij ziek was, maar dat werd weggelachen.....
  woensdag 1 maart 2023 @ 11:10:00 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208189166
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Inderdaad. Hij had niet eens getest 'want je kan toch niet bij elk kuchje testen'. Ik heb hem op dat moment nog gevraagd of hij wel daar moest zijn. 'ja, want ik heb het zo druk'. Toen hij weer terug kwam heb ik ook aangegeven dat ik graag zou hebben dat hij thuis bleef als hij ziek was, maar dat werd weggelachen.....
Gut oh gut, wat vinden we onszelf weer belangrijk... van die mensen die denken dat de wereld stopt met draaien als ze niet persoonlijk aanwezig zijn.

Als je je halve bedrijf besmet, dan stopt het bedrijf wel met draaien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 1 maart 2023 @ 11:13:01 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208189202
Ik ben 35 jaar geleden al eens van het werk naar huis gestuurd, onder het mom van "We hebben er niets aan als je hier iedereen zit te besmetten".

En dat is ook gewoon zo, dat zou men zeker na Covid toch wel moeten begrijpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208190096
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:05 schreef SQ het volgende:

[..]
Zijn jullie altijd allemaal de hele tijd jullie longen uit je lijf aan het hoesten dan?

Ik heb het niet over een loopneus of over een kriebelhoest ofzo, maar echt over volcontinu blaffen. Ik heb niet het idee dat de juffen op onze school dagelijks hun longen er uit kotsen, maar wellicht heb ik een scheef beeld :P
Toch wel geregeld een groot deel van de collega's hoor... Al die hoestende kinderen blijven je aansteken :D

Maar goed, ik vind (een beetje) verkouden ook prima om te gaan werken. Koorts is de grens voor mij. En natuurlijk als je niet meer overeind kan blijven dan kom je niet.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_208190141
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:23 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik dacht dat het ging over je negatieve covidtest als excuus gebruiken om gewoon ziek naar kantoor/je werk te komen, dat was iig wel mijn insteek in het gesprek :P
Ah zo. Nou ja als het kan, dan idd blijf thuis. Maar ik heb afgelopen december dus echt wel half-grieperig op school gestaan omdat ik een negatieve test had en ik het niet over mn hart kon verkrijgen om mn groep naar huis te laten sturen als Sinterklaas kwam :+

Maar idd, ligt erg aan je werk en mogelijkheden O+
pi_208190788
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:20 schreef Mushanga71 het volgende:

Edit: en nu ook de schijteritis. Maar testen: het hoort nu toch bij het leven, net als griep? Voor de griep zijn óók geen testen dus: NEE :') Dat riep zoon net vanaf de pot :')
Beterschap!
Hahaha, je zoon heeft een punt... testen hoeft niet meer.
Ik ga sowieso het liefst zieke mensen uit de weg :Y ongeacht of het nou corona is of niet.
Wat dat betreft vond ik die coronaregels wel lekker duidelijk en zou het wat mij betreft altijd zo mogen zijn dat als je ziek bent (niet gewoon verkouden, maar echt ziek), je thuis blijft. Niet die stoerdoenerij van: ach paracetamol en gaan.
Echt, de wereld draait ook wel door zonder jou...

@hilliebillie, de horror... luizen bij jezelf. Alleen al van het idee krijg ik rillingen. Hopelijk lukt het snel om ze kwijt te raken :*
Fake it till you make it...
pi_208190824
Ik denk dat ik mezelf maar eens even ga uitlaten. Kijken of 1 van de meiden mee wil (vast niet, zo te horen hebben ze het gezellig al gamend). Oudste is sinds vanmorgen uit bed, ik ben voorzichtig positief (en heb gelijk het beddengoed maar ff gewassen, zag mn kans schoon :+ ).
pi_208191032
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 13:41 schreef Nijna het volgende:

[..]
Beterschap!
Ik ga sowieso het liefst zieke mensen uit de weg :Y ongeacht of het nou corona is of niet.
Wat dat betreft vond ik die coronaregels wel lekker duidelijk en zou het wat mij betreft altijd zo mogen zijn dat als je ziek bent (niet gewoon verkouden, maar echt ziek), je thuis blijft. Niet die stoerdoenerij van: ach paracetamol en gaan.

@:hilliebillie, de horror... luizen bij jezelf. Alleen al van het idee krijg ik rillingen. Hopelijk lukt het snel om ze kwijt te raken :*
Thanx! Hij wil perse naar ikea dus doet alsof ie beter is :') Hij heeft nu alleen hoofdpijn, geen snot of rondslingerende bacillen, vind het niet echt handig. Maar hij had zich erop verheugd. Kijk later wel.
Ik hou sowieso best wel afstand van mensen tegenwoordig, das dan wel weer iets wat ik heb overgehouden door corona. Of als iemand loopt te rochelen, dan ga ik er met een boog omheen. De regels waren toen idd duidelijk en dat was dan wel weer fijn.

Tis heerlijk weer! En fijn dat dochter weer uit bed is. Zou voor haar ook goed zijn, beetje frisse lucht happen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208191701
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 13:41 schreef Nijna het volgende:

[..]
Beterschap!

@:hilliebillie, de horror... luizen bij jezelf. Alleen al van het idee krijg ik rillingen. Hopelijk lukt het snel om ze kwijt te raken :*
Maar dat de wereld draait zonder jou is dus niet altijd zo.
Dat is bij veel kantoorbanen vast het geval en het werk ligt er morgen nog. Bij mij moet er met ziekmelding gewoon een vervanger komen en je weet van jezelf hoe irritant het is om daar voor te moeten komen. Dus dan meld je je liever niet ziek.
Gewoon thuis blijven is bij mij dus niet het geval.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator/colorchick woensdag 1 maart 2023 @ 15:01:55 #110
382129 crew  Donna
pi_208191729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gut oh gut, wat vinden we onszelf weer belangrijk... van die mensen die denken dat de wereld stopt met draaien als ze niet persoonlijk aanwezig zijn.

Als je je halve bedrijf besmet, dan stopt het bedrijf wel met draaien.
Ik ben dus bijna de hele maand februari thuis geweest met een soort van terrorgriep en 2 collega's ook. Was ik weer op het werk, zegt een collega; Ja ik denk dat jullie het van mij hebben, voelde me echt de hele week naar hier een paar weken geleden. WAAROM GA JE DAN NIET NAAR HUIS?
Het maakt me niet uit van wie ik het heb, maar hoezo denk je dat je zo gaar op kantoor moet gaan zitten werken?
pi_208191936
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 13:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Thanx! Hij wil perse naar ikea dus doet alsof ie beter is :') Hij heeft nu alleen hoofdpijn, geen snot of rondslingerende bacillen, vind het niet echt handig. Maar hij had zich erop verheugd. Kijk later wel.
Ik hou sowieso best wel afstand van mensen tegenwoordig, das dan wel weer iets wat ik heb overgehouden door corona. Of als iemand loopt te rochelen, dan ga ik er met een boog omheen. De regels waren toen idd duidelijk en dat was dan wel weer fijn.

Tis heerlijk weer! En fijn dat dochter weer uit bed is. Zou voor haar ook goed zijn, beetje frisse lucht happen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had vanmorgen nog koorts, nu ben je wel een beetje als die 'onmisbare personen' als je hem toch meeneemt naar Ikea... :+

Ik was er net en je kan echt geen afstand houden hoor, druk! En je zit overal aan etc, ik zou het niet verantwoord vinden iig... :{
pi_208192282
Als je hoest als een zeeleeuw blijf je thuis lijkt me.
En dus niet met een hoestje, snotneus of andere lichte klachten.

Toverland was een kort dagje, verloofde voelt zich niet lekker. Darmen spelen weer op. 'Gelukkig' vonden we het park wat tegenvallen. De kinderen gingen zonder morren eerder mee terug.
  woensdag 1 maart 2023 @ 15:56:28 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_208192344
Denk ook dat toverland nog voor 80% dicht is nu?
disclaimer
pi_208192409
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 13:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

SPOILER
Tja. als ik die kinderen toch eens mee naar buiten kon krijgen... (ik heb wel demonstratief het raam ff lekker open gezet) maar 13 en 15 neem je niet even onder de arm ;). Zij van 13 is gisteren wel mee geweest een rondje lopen, met telefoon in haar hand al "snappend" met een of ander pukkelig puberjongetje :+ .

SPOILER
@LeSage, natuurlijk is het vervelend als er een vervanger moet komen. Maar ziek is ook ziek (denk ik dan).
En als je je nu om de haverklap ziek zou melden, kan ik me ook voorstellen dat je collega's op een gegeven moment zoiets hebben van ja toe ff.
Maar anders dan dat... behalve onpraktisch e.d. zijn mensen over het algemeen wel vervangbaar.

@exode, jammer van toverland. Gelukkig niet zo indrukwekkend dat het heel erg was om eerder weg te gaan :*.
pi_208192459
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 15:56 schreef SQ het volgende:
Denk ook dat toverland nog voor 80% dicht is nu?
In theorie niet, in de praktijk wel. Alleen Fenix en Zork zouden dicht zijn maar het was aardig uitgestorven.
pi_208192778
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 16:02 schreef Nijna het volgende:

[..]
Tja. als ik die kinderen toch eens mee naar buiten kon krijgen... (ik heb wel demonstratief het raam ff lekker open gezet) maar 13 en 15 neem je niet even onder de arm ;). Zij van 13 is gisteren wel mee geweest een rondje lopen, met telefoon in haar hand al "snappend" met een of ander pukkelig puberjongetje :+ .

SPOILER
@:LeSage, natuurlijk is het vervelend als er een vervanger moet komen. Maar ziek is ook ziek (denk ik dan).
En als je je nu om de haverklap ziek zou melden, kan ik me ook voorstellen dat je collega's op een gegeven moment zoiets hebben van ja toe ff.
Maar anders dan dat... behalve onpraktisch e.d. zijn mensen over het algemeen wel vervangbaar.

@:exode, jammer van toverland. Gelukkig niet zo indrukwekkend dat het heel erg was om eerder weg te gaan :*.
Ik zie dat pukkelige puberjongetje voor me @Nijna :D Nouja, als ze maar even, op eigen benen ;) buiten is geweest toch? 15 jarigen zijn idd wat lastiger tot bewegen te krijgen.
SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 15:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Hij had vanmorgen nog koorts, nu ben je wel een beetje als die 'onmisbare personen' als je hem toch meeneemt naar Ikea... :+

Ik was er net en je kan echt geen afstand houden hoor, druk! En je zit overal aan etc, ik zou het niet verantwoord vinden iig... :{
Hij hoest en proest verder niet he, anders was het een uitgemaakte zaak. Hij heeft nu alleen nog wat hoofdpijn. Buik is oké en koorts is weg.
Geen idee hoe dat vanavond of morgen zal zijn. Hij kwakkelt al vanaf vrijdag.
En ikea gaat hier zo: eten, trap naar benee, keuken en badkamer afdeling via de kortste route en weer weg. Tis dat ik iets nodig heb daar, ik ga niet voor mijn lol de ikea binnen :@
If they say
pi_208192821
Jammer exode. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter!

Hebben we eigenlijk al foto's van de gevel mogen bewonderen? O-)

Bij mij speelt momenteel weer een peesontsteking in mijn pols op }:|. Ik word er behoorlijk sjacho van. Het is rechts, wat ervoor zorgt dat ik vrij letterlijk onthand ben. Alles duurt tig keer langer. Ik pak met links een koekenpan uit de vaatwasser. Wil lade opendoen om pan weg te zetten, maar dat kan dus ook niet met rechts. Dus pan weer op het aanrecht, lade open, pan weer pakken, etc etc. Om mezelf eraan te herinneren dat ik rechts niet moet gebruiken en het wat meer te stabiliseren, heb ik maar een verbandje aangelegd. Dat scheelt wel echt behoorlijk, dat had ik beter eerder kunnen doen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208192930
De gevel.....ze dachten waarschijnlijk, ze hebben 1,5 jaar gewacht dus we nemem de tijd.
Ze zouden elke dag komen en afgelopen maandag moest het afgerond zijn.

De werkelijkheid is dat ze in de afgelopen 2 weken 2,5 dag zijn geweest en dus nog lang niet klaar zijn. Onze achtertuin is schijnbaar de opslag voor steigers.

Kortom ik ben er best klaar mee dus het is goed dat we niet thuis zijn. Net voor we weg gingen de buurman gesproken, die ging ze maar weer eens bellen.
pi_208193037
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 16:56 schreef exode het volgende:
De gevel.....ze dachten waarschijnlijk, ze hebben 1,5 jaar gewacht dus we nemem de tijd.

De werkelijkheid is dat ze in de afgelopen 2 weken 2,5 dag zijn geweest en dus nog lang niet klaar zijn. Onze achtertuin is schijnbaar de opslag voor steigers.

Kortom ik ben er best klaar mee dus het is goed dat we niet thuis zijn. Net voor we weg gingen de buurman gesproken, die ging ze maar weer eens bellen.
:o Schandalig! Ik snap dat je er inmiddels wel klaar mee bent -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208193450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 16:56 schreef exode het volgende:

Godskolere zeg :X
Maar is het niet schadelijk voor het huis, zo voegloos?
If they say
  woensdag 1 maart 2023 @ 17:53:17 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208193591
Hou het even in de gaten met die hoofdpijn, ik hoorde net dat hier in de regio van de week een meisje van 20 aan hersenvliesontsteking is overleden :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208193697
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 17:53 schreef Leandra het volgende:
Hou het even in de gaten met die hoofdpijn, ik hoorde net dat hier in de regio van de week een meisje van 20 aan hersenvliesontsteking is overleden :{
Oi ;(
Das een van mijn angsten, hersenvliesontsteking. Heb het zelf gehad toen ik 3 was en zodra het woordje nekpijn valt, raak ik gestresst. Vraag ik ook altijd kin op de borst te doen en kijk voor rode vlekjes.
Zoon voelt zich nu prima, we zitten bij ikea :+
Kijk wel hoe het morgen is. Hij gedraagt zich ook niet ziek meer.
Thanx!
If they say
  woensdag 1 maart 2023 @ 18:10:31 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208193782
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 18:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oi ;(
Das een van mijn angsten, hersenvliesontsteking. Heb het zelf gehad toen ik 3 was en zodra het woordje nekpijn valt, raak ik gestresst. Vraag ik ook altijd kin op de borst te doen en kijk voor rode vlekjes.
Zoon voelt zich nu prima, we zitten bij ikea :+
Kijk wel hoe het morgen is. Hij gedraagt zich ook niet ziek meer.
Thanx!
Oh, dan is dat helemaal eng.
Fijn dat hij zich weer beter voelt :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208195245
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 16:02 schreef Nijna het volgende:

[..]

SPOILER
@:LeSage, natuurlijk is het vervelend als er een vervanger moet komen. Maar ziek is ook ziek (denk ik dan).

@:exode, jammer van toverland. Gelukkig niet zo indrukwekkend dat het heel erg was om eerder weg te gaan :*.
Ik voel me ook heus niet écht onmisbaar ;) maar mensen die uit een andere sector komen waarbij thuiswerken kan, of het werk laten liggen, vinden het soms makkelijk om dan te roepen, terwijl dat gewoon niet voor iedereen geldt.
Afgelopen maanden ben ik een paar keer thuisgebleven wegens echt ziek, maar verkouden ben ik al sinds oktober, daar werk ik gewoon mee door.
pi_208195344
Wat ook wel helemaal super is, is dat mijn constante verkoudheid nu naadloos over is gegaan in hooikoorts, want ik ben net zo verkouden, maar nu met jeukende ogen en niezen :')

Mijn moeder appte gelukkig vanmiddag al dat als ik toch bij ze zou eten ik net zo goed een joggingpak mee kon nemen en in bad kon. Dus ik lig nu heerlijk bij te komen!
Nog een paar maanden en dan heb ik thuis een bad O+
pi_208195367
Exode :X wat slecht! Probleem is waarschijnlijk dat zo’n voegbedrijf (voor knipvoegen) zo populair is dat het zo toch niet uitmaakt als mensen niet zo tevreden zijn…
pi_208197290
Ik heb 1x gehad dat mijn klas thuis moest blijven, omdat zowel mijn collega van die dag als ik ziek waren (in-bed-lig-ziek). Meestal ben ik in vakanties ziek :')
Ik vind het goed als mensen thuisblijven als ze ziek zijn, maar sommige collega's zijn zo vaak ziek thuis, dat ik me afvraag of ze wel echt ziek zijn :@

Als ik corona gerelateerde klachten heb (vanaf iets meer dan een lichte loopneus) en ik zie andere mensen, dan doe ik een test. Heb er al zo veel gedaan, dit kan er dan wel bij om anderen te helpen.
  woensdag 1 maart 2023 @ 21:53:42 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208198216
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 21:20 schreef Hupje het volgende:
Ik heb 1x gehad dat mijn klas thuis moest blijven, omdat zowel mijn collega van die dag als ik ziek waren (in-bed-lig-ziek). Meestal ben ik in vakanties ziek :')
Ik vind het goed als mensen thuisblijven als ze ziek zijn, maar sommige collega's zijn zo vaak ziek thuis, dat ik me afvraag of ze wel echt ziek zijn :@

Als ik corona gerelateerde klachten heb (vanaf iets meer dan een lichte loopneus) en ik zie andere mensen, dan doe ik een test. Heb er al zo veel gedaan, dit kan er dan wel bij om anderen te helpen.
Ja, ik heb ook zulke collega’s
pi_208198272
De coronatijd heeft wel gekke dingen met 'de mens' gedaan, hoor. Loop ik de supermarkt uit iets voor achten, krijg ik het soms nog even een tikje benauwd: avondklok! Oh nee, die is al lang niet meer :') (ja ik ben een brave stresserd)

En ik heb op de meest vreemde plekken handcrème staan. Met dit weer constant kapotte handen van het wassen.
Nu heerst er krentenbaard op het werk. Gecombineerd met snot. Heel veel snot. En een paar deuren verder corona. Great.
pi_208200381
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, ik heb ook zulke collega’s
Ik ook :{
pi_208202571
Blech.. laatste dag Disney, T ziek. Hele nacht spugen. Ze is met M in het hotel gebleven, ik ben met A in het park maar het voelt niet compleet..
T slaapt nu, hopelijk voelt ze zich straks beter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208202676
Ah Vicky, dat is wel een naar einde van Disney zo.

Hopelijk knapt ze op en voelt ze zich in de loop van de dag beter om nog wat te doen. (Of in ieder geval fit genoeg voor de terugreis, want dat lijkt me anders ook een drama).
Beterschap voor haar!
pi_208202685
Ach nee Vicky, wat een klote timing. Hopelijk valt het mee.

Verloofde heeft gisteren ook alles eruit gegooid. Nu gaat het weer redelijk.

Ik was gisteren dus in achtbaan Troy geweest met B. Ik had hem verteld dat die net zo hoog en snel ging als Joris en de draak. Dat bleek dus niet zo te zijn. Op het hoogste punt net voor we de diepte in zouden duiken, wilde B eruit. Uiteindelijk vond ie het gaaf en gingen zijn handen omhoog. Grote glimlach op zijn gezicht toen we eruit stapten.
pi_208203038
Och @Vicky ;( Hoop ik dat de terugreis soepel verloopt. Beterschap :*

Zoon stond vanmorgen op, zette het op een springen en deelde mee dat ie zich prima voelt en beter is. Hoezee :D
Hij wil misschien op basketbal en heeft volgende week zaterdag zijn eerste proefles. Moet met binnenschoenen waar beslist niet buiten op gelopen is :') Heeft ie niet dus gaan we die straks maar kopen. Kan ie ze ook mooi voor gym gebruiken want daar heeft ie nog van die instapdingen met elastiek voor :@
En dan maar meteen naar de bios. Hij wil graag naar Creed dus net de tickets geboekt.

Stoer van B @exode! Villa volta in de efteling is voor ons de max :@
If they say
  donderdag 2 maart 2023 @ 10:56:51 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208203134
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:57 schreef Vicky het volgende:
Blech.. laatste dag Disney, T ziek. Hele nacht spugen. Ze is met M in het hotel gebleven, ik ben met A in het park maar het voelt niet compleet..
Och, wat een rottige timing, beterschap voor T!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208203182
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Och @:Vicky ;( Hoop ik dat de terugreis soepel verloopt. Beterschap :*

Zoon stond vanmorgen op, zette het op een springen en deelde mee dat ie zich prima voelt en beter is. Hoezee :D
Hij wil misschien op basketbal en heeft volgende week zaterdag zijn eerste proefles. Moet met binnenschoenen waar beslist niet buiten op gelopen is :') Heeft ie niet dus gaan we die straks maar kopen. Kan ie ze ook mooi voor gym gebruiken want daar heeft ie nog van die instapdingen met elastiek voor :@
En dan maar meteen naar de bios. Hij wil graag naar Creed dus net de tickets geboekt.

Stoer van B @:exode! Villa volta in de efteling is voor ons de max :@
Villa volta staat bij B in zijn top 5. De eerste keer was geweldig. Hij kon niet stoppen met 'Woooooow wat gaaf' roepen. We zijn er in de zomervakantie iets van 15 x in geweest. Hij wil graag ontdekken hoe het werkt. :)

Hij is eigenlijk niet zo'n durfal, hij kijkt graag de kat uit de boom. Maar er stond maar 5 minuten wachttijd voor Troy. Dus hij geen tijd om bang te worden.

Ik krijg hem alleen echt niet in donkere achtbanen. Vogelrok vond hij vreselijk bijvoorbeeld. Hij wil zien wat eraan komt.
pi_208203247
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:57 schreef Vicky het volgende:
Ach, weer een zieke in een pretpark -O-. Wat sneu.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208203312
Ah wat vervelend dat verloofde gisteren ook ziek was in toverland exode.
Ik las dat de kinderen het ook niet heel vervelend vonden om naar huis te moeten, ik moet zeggen dat toverland ook het enige pretpark is waar we voor sluitingstijd al weer in de auto zaten (twee keer). Is wat minder ons ding op een of andere manier (al moet ik er bij zeggen dat dat al weer een aantal jaar geleden is en er wel nieuwe achtbanen bij gekomen zijn, maar iets weerhoudt me toch om er nog een keer naar toe te gaan)
pi_208203317
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:00 schreef exode het volgende:

[..]
Villa volta staat bij B in zijn top 5. De eerste keer was geweldig. Hij kon niet stoppen met 'Woooooow wat gaaf' roepen. We zijn er in de zomervakantie iets van 15 x in geweest. Hij wil graag ontdekken hoe het werkt. :)

Hij is eigenlijk niet zo'n durfal, hij kijkt graag de kat uit de boom. Maar er stond maar 5 minuten wachttijd voor Troy. Dus hij geen tijd om bang te worden.

Ik krijg hem alleen echt niet in donkere achtbanen. Vogelrok vond hij vreselijk bijvoorbeeld. Hij wil zien wat eraan komt.
Villa volta is ook echt zo gaaf :) Daar kwam zoon pas achter nadat ie een paar keer buiten heeft moeten wachten met zn pa omdat ie niet durfde en dochter en ik wel gingen. En toen ie eenmaal wél durfde had ie spijt het nooit eerder gedaan te hebben :D
Maar ik ben ook best wel een schijtbak. Tis niet de hoogte of snelheid maar ben als de dood dat er iets loslaat ofzo :@ Totaal irrationeel maar zeg dat maar tegen mijn brein :')
If they say
pi_208203336
Vogelrok is denk ik mijn allerfavorietste achtbaan O+. En ik vond de Polar in Legoland fantastisch. De eerste keer was het verrassingselement heel tof, maar zelfs als je weet wat er komt, blijft het leuk.

De oudste durft volgens mij bijna overal in, de jongste is een angsthaas. In the end vindt hij achtbanen als Max & Moritz of de Dragon uit Legoland wel leuk, maar we moeten hem wel ongeveer het karretje in trekken onder protest. Ik denk niet dat hij ooit echt een liefhebber wordt van snel en hoog.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208203356
Dat hadden wij toen ook in Toverland @hilliebillie :Y We waren daar een jaar of 18 geleden met dochter en hadden het na een paar uur wel gezien.
Zoon wilde een paar jaar geleden ook maar we zijn niet geweest. Geen idee hoe het nu is, maar wilde het risico niet nemen.

Plopsa coevorden was wel heel leuk! Maar das echt voor kleintjes. Dochter was toen 17 ofzo en vond het wat minder :D
If they say
pi_208203409
Vogelrok... Er staat me iets bij dat we na die tyfuslange rij eindelijk aan de beurt waren maar zoon niet meer durfde. We zijn er in geweest om er meteen aan de andere kant weer uit te stappen :') :') :')
If they say
pi_208203452
Wij hebben Toverland ooit tot 11 uur 's avonds volgehouden. Vanaf 10 uur 's ochtends. Het was echt warm. Dus de eerste 2 uur veel buiten. Daarna rustig lunchen en wat klooien bij het water. Vanaf 4 uur begonnen de eerste mensen weg te gaan en werden de rijen weer korter. Tegen een uur of 9 gingen de attracties langzaam dicht, uur of 10 vuurwerk en daar afgesloten met schalen voor aarbeien met slagroom. We waren heel blij dat ons vakantiehuisje op 20 minuten rijden was :D

We zijn er een paar keer geweest. Het is lekker compact. Oudste vind de achtbanen geweldig met man. Jongste en ik rommelen lekker rond (bobslee, wildwater baan, kleine attracties). En dan af en toe meeten tussendoor. Maar het begint nu langzaam wel te vervelen. Hoef niet elk jaar meer. Maar dat heb ik met elk attractie park.
pi_208203528
Hier wel achtbanenfans, zowel de kinderen als ik. Hoe sneller hoe liever. Man vind achtbanen niks (hoogtevrees en houdt niet van de snelheid). Dus na Disney heeft hij aangegeven (voorlopig) niet meer mee te gaan naar pretparken. En ik denk dat dat ook voor iedereen beter is. Hij hoeft niet steeds te wachten als wij ergens in gaan en wij hoeven niet steeds ergens in waar man ook mee in gaat, maar wat wat hem betreft ook niet per se nodig was en wat ons betreft ook niet. Dus heb nu met de kinderen een abo op Bobbejaanland voor komend jaar en als man met vrienden een weekend weg gaat ga ik ook met de kinderen naar een pretpark (wat verder weg, met overnachting).

Vila volta is mijn ding dan weer helemaal niet. De beweging moet wel kloppen met wat ik zie anders kan mijn evenwichtsorgaan het niet aan. Daar kan ik dus echt misselijk van worden (hetzelfde als van een 3D film met van die overdreven bewegende bankjes, dat wordt hem niet)
pi_208203763
Juul is wel echt een durfal, die was echt boos dat ze van ons niet in Joris mocht afgelopen Kerstvakantie.

Ik houd ook van achtbanen maar het moet wel een beetje soepel lopen zeg maar. De Pegasus was niet zo fijn weet ik nog. Hard en hoog is prima maar niet dat je de kar doorgestuiterd wordt.
pi_208203814
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:54 schreef exode het volgende:
Juul is wel echt een durfal, die was echt boos dat ze van ons niet in Joris mocht afgelopen Kerstvakantie.

Ik houd ook van achtbanen maar het moet wel een beetje soepel lopen zeg maar. De Pegasus was niet zo fijn weet ik nog. Hard en hoog is prima maar niet dat je de kar doorgestuiterd wordt.
De Pegasus vond ik ook een beetje overrated. Daar stond elke keer de langste rij van alle achtbanen. De verwachtingen waren dus best hoog. Na 1x vonden we het de moeite niet meer. Net te wild voor de jongste ook, hij wilde sowieso niet nog eens. En wij gingen dan liever nog een keer in de Polar, Dragon of Emmett. Als je dan toch in de rij moet staan. Echt een raadsel waarom die zo populair was :?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208203843
Gelukkig hoeven we vanavond niet naar huis te rijden. Dat ziet T ook niet zitten trouwens.
We gaan nog een nachtje slapen in B&B
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208203861
Wij gaan dus in de meivakantie naar Disney. Ik ben wel eens in die afschietachtbaan geweest, geweldig! Maar die is nu iets heftiger aan het einde geworden en ik lees dat ze hard remmen waardoor mensen naar voren klappen met hun hoofd. Daar ga ik dan echt niet in. Leuk voor je nek.
Star wars nog iets heet die.
pi_208203935
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 12:03 schreef exode het volgende:
Wij gaan dus in de meivakantie naar Disney. Ik ben wel eens in die afschietachtbaan geweest, geweldig! Maar die is nu iets heftiger aan het einde geworden en ik lees dat ze hard remmen waardoor mensen naar voren klappen met hun hoofd. Daar ga ik dan echt niet in. Leuk voor je nek.
Star wars nog iets heet die.
Hyperspace mountain?
Valt mee hoor. Ik ga er in met mijn kapotte rug 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_208204086
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 12:10 schreef Vicky het volgende:

[..]
Hyperspace mountain?
Valt mee hoor. Ik ga er in met mijn kapotte rug 🤣
Goed om te weten :)
Hoe gaat het, T weer een beetje ok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: