Dat is het advies van het OMT, maar geen idee of het al overgenomen is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:20 schreef Mushanga71 het volgende:
Edit: en nu ook de schijteritis. Maar testen: het hoort nu toch bij het leven, net als griep? Voor de griep zijn óók geen testen dus: NEEDat riep zoon net vanaf de pot
![]()
Hier ook team Mielequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Juist dat ding van dyson.
Ik heb voor de helft van dat geld een dure miele met snoer en stofzak gekocht en die is écht fantastisch!
Ging er eigenlijk vanuit dat het was overgenomen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is het advies van het OMT, maar geen idee of het al overgenomen is.
Los daarvan ben ik blij met een vriendengroep die wel van het testen isOudste heeft met zijn astma nu al voor de derde of vierde keer het te pakken en die heeft er echt wel last van!
Ja, maar als je gaat als je aan het hoesten en proesten bent, dan ben je toch ook al een randdebiel? (excusez le mot)quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:25 schreef SQ het volgende:
Ik ben echt team anti testen. Wat je helaas nu veel ziet zijn collega's die de longen uit hun lijf blaffen maar toch gezellig op kantoor gaan zitten "want de test was negatief".
Als je test op covid moet je eigenlijk ook gaan testen op alle andere virussen die rond gaan, en dat lijkt me ook niet bepaald haalbaar. Dus, niet meer testen en graag thuis blijven als je iets onder de leden hebt
Ja, dat lijkt mij dus ook. Voor mij is het testen dus gewoon naast logisch nadenken als je iets onder de leden hebt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:28 schreef Leandra het volgende:
Dat idd... dat je geen positieve Covid-test hebt wil niet zeggen dat een ander besmet wil raken met allerlei andere besmettelijke ziektes.
Ja dat vind ik ook. Maar zo denken anderen niet altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar als je gaat als je aan het hoesten en proesten bent, dan ben je toch ook al een randdebiel? (excusez le mot)
Ja maar het is nu wel bespreekbaarder.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:31 schreef Aure het volgende:
Maar dat was voor covid toch ook al een beetje de cultuur? Ik weet niet beter dan dat iedereen dan hoestend op kantoor zat. Men bleef alleen thuis met koorts ofzo.
Ja, maar door Covid kan er nu wel thuisgewerkt worden, het lijkt me heel verstandig als mensen dat ook gewoon blijven doen als ze snotterig zijn of hun longen uit hun lijf blaffen, ongeacht het aantal streepjes op de Covid-test.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:31 schreef Aure het volgende:
Maar dat was voor covid toch ook al een beetje de cultuur? Ik weet niet beter dan dat iedereen dan hoestend op kantoor zat. Men bleef alleen thuis met koorts ofzo.
Voor kantoorbanen geldt dat natuurlijk wel, maar goed, er zijn ook heel veel mensen die niet een kantoorbaan hebben. Voor die mensen zou wel meer coulance vanuit de werkgevers mogen komen. Veel hoesten = ziek.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar door Covid kan er nu wel thuisgewerkt worden, het lijkt me heel verstandig als mensen dat ook gewoon blijven doen als ze snotterig zijn of hun longen uit hun lijf blaffen, ongeacht het aantal streepjes op de Covid-test.
Klopt, bij heel veel banen kan het idd niet, zowel mijn zoon als schoondochter kunnen niet thuiswerken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Voor kantoorbanen geldt dat natuurlijk wel, maar goed, er zijn ook heel veel mensen die niet een kantoorbaan hebben. Voor die mensen zou wel meer coulance vanuit de werkgevers mogen komen. Veel hoesten = ziek.
Wellicht dat ik er ook anders ga over denken zodra mijn voorraad onderwijstesten op zijn en ik er weer voor moet betalenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Maar zo denken anderen niet altijd.
Maar ik ga dus niet constant (preventief) testen. Ook niet voor andere mensen. Ik wil niet zo in het leven staan. Die andere mensen mogen dan de afweging maken of ze met deze hoogrisicopersoon in contact willen komen
Met mijn levensstijl zou ik dan echt een paar keer per week moeten testenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij dus ook. Voor mij is het testen dus gewoon naast logisch nadenken als je iets onder de leden hebt.
En ik test dus ook gewoon (keel+neus) als ik nergens last van lijk te hebben, maar voordat ik met een grote groep iets ga doen. Omdat ik niet de situatie van iedereen weet, maar wel weet hoe vervelend het is als je iemand thuis hebt zitten die wel echt veel last heeft van corona (meer dan van een flinke influenza).
Het valt me inderdaad op dat iedereen weer gewoon snotverkouden en miserabel op kantoor gaat zitten. Ik had toch gehoopt dat dat inmiddels de wereld uit zou zijn...quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:25 schreef SQ het volgende:
Ik ben echt team anti testen. Wat je helaas nu veel ziet zijn collega's die de longen uit hun lijf blaffen maar toch gezellig op kantoor gaan zitten "want de test was negatief".
Als je test op covid moet je eigenlijk ook gaan testen op alle andere virussen die rond gaan, en dat lijkt me ook niet bepaald haalbaar. Dus, niet meer testen en graag thuis blijven als je iets onder de leden hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |