Doe ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
Pas goed op jezelf
Mooi dat die rookmelderplakkers dus toch ook plakken aan bobbeltjes plafond. Maar als dat spul zo goed plakt dat het het stucwerk eraf trekt, wij zouden wel minder structuur op de muur willen
hahaha.
Zo begon het hier ook. Oh, de vloer en meubels zijn eruit, kunnen we het plafond makkelijk witten(niet gedaan sinds we hier 8 jaar geleden kwammen wonen). Ach, wat gaatjes in de muur bij het verwijderen van de plinten vanwege de vloer. Oude gaatjes van schilderen (achter nieuwe schilderijen) ook maar vullen. Radiator van de muur dus nog meer gaatjes. Dus muren moeten nu ook geverfdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:22 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dacht, dan schilder ik het plafond, klein halletje. Maar dan moeten de deuren ook. En de deurstijlen. En de bovenkanten van de deuren. En dan matcht het niet met de huiskamer dus moet die ook... Laat het wel zoals het is. Wie kijkt er nou naar boven?![]()
En het sneeuwt hier
Als je (diep) slaapt, ruik je niks. Je wordt misschien wel wakker door geknetter of hoesten, maar niet door de geur!quote:Op maandag 27 februari 2023 17:48 schreef exode het volgende:
[..]
Zeker, na 2x brand ben ik echter wel geoefend. Maar inderdaad, brandmelders redden levens en ze werken ongetwijfeld sneller en beter dan mijn neus. We hebben zelfs de vluchtroutes bedacht.
Whahaha, precies waar ik voor vreesdequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:36 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Zo begon het hier ook. Oh, de vloer en meubels zijn eruit, kunnen we het plafond makkelijk witten(niet gedaan sinds we hier 8 jaar geleden kwammen wonen). Ach, wat gaatjes in de muur bij het verwijderen van de plinten vanwege de vloer. Oude gaatjes van schilderen (achter nieuwe schilderijen) ook maar vullen. Radiator van de muur dus nog meer gaatjes. Dus muren moeten nu ook geverfd
Straks is de hele woonkamer/gang/hal gedaan, plafond, muren en vloer allemaal vers. Tot die tijd even doorbijten in de bende.
Nee, dat stukje was juist spierwit, rest is grauwigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef Phaidra het volgende:
Als het gewoon wit is: heb je tipp-ex? Werkt ook heel goed. En knuffel.
Ik heb verschillende mogen testen ook en bij allemaal vielen wat grotere kruimels of een kattenbak korrel er met dezelfde gang weer uit bij het mondstuk. Wat een troep.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:56 schreef SQ het volgende:
Slechte ervaring met steelstofzuigers. Teringduur, snel kapot, snel leeg. Voor kleine gemorste dingen wel handig, maar daar zijn ze dan weer te duur voor.
Ik hou van mijn shark kruimeldief. Ideaal dingetje.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:08 schreef Donna het volgende:
Voor 5 kruimels kan je beter een kruimeldief halen dan.
Ook die dingen van Dyson?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:56 schreef SQ het volgende:
Slechte ervaring met steelstofzuigers. Teringduur, snel kapot, snel leeg. Voor kleine gemorste dingen wel handig, maar daar zijn ze dan weer te duur voor.
Juist dat ding van dyson.quote:
Good to know!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Juist dat ding van dyson.
Ik heb voor de helft van dat geld een dure miele met snoer en stofzak gekocht en die is écht fantastisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |