abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208174620
Dus! Stofzuigen en stomme mannen. Kom maar op met de verhalen.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 09:06:27 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_208174632
Ik heb sinds vorige week een robotstofzuiger, maar mijn huis is nog niet stofzuigerproof. En ik heb geen stomme man (ook voor het eerst :P ) dus daar kan ik niet over meepraten!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208174684
Ik heb ook geen stomme man. De mijne is beneden de muren aan het plamuren. Morgen komt eindelijk die nieuwe vloer en dan moeten de muren wel stofvrij/verfklaar zijn. Die vent is al dagen bezig en niet te stoppen O+
pi_208174779
Ik heb ook geen stomme man.

Goeie opsom dit O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208174816
Geen stomme man.
pi_208174820
+1 *O*
pi_208174826
Die van mij is alleen stom als hij heel laat thuis is :P
pi_208174837
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:14 schreef Nijna het volgende:

[..]
Pas goed op jezelf :*

Mooi dat die rookmelderplakkers dus toch ook plakken aan bobbeltjes plafond ^O^ . Maar als dat spul zo goed plakt dat het het stucwerk eraf trekt, wij zouden wel minder structuur op de muur willen :+ hahaha.
Doe ik :Y
Heb net een afspraak bij de kapper gemaakt. Ging voor het laatst toen er iets met mondkapjes was :@

Van mij mag het stucwerk ook van heel het plafond. Veel van die plakkers kopen, is het er zo af :D

Dacht, dan schilder ik het plafond, klein halletje. Maar dan moeten de deuren ook. En de deurstijlen. En de bovenkanten van de deuren. En dan matcht het niet met de huiskamer dus moet die ook... Laat het wel zoals het is. Wie kijkt er nou naar boven? _O-

En het sneeuwt hier 8)7
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208174856
Oh, wacht. Gaat het over steelstofzuigende stomme mannen? Check! Alleen dan wel met een sleurzuiger :')
If they say
pi_208174947
Ik heb deze
Ik vind het echt een fantastisch ding! Zo makkelijk. Werkt prima op onze plavuizen beneden, en nog beter op de vloerbedekking op de trap en boven in de gang!
Het enige nadeel vind ik dat de zuigmond met borstel wat grotere dingen (zoals kattenbrokjes) moeilijker opzuigt. Komt door die borstel die er in zit. Dus dan moet ik tussendoor soms wisselen, maar verder ideaal apparaat hoor.
En ik verbaas mij elke keer weer nadat ik de vloerbedekking heb gestofzuigd hoeveel stof er dan in de opvangbak zit :o
Ik heb er wel een extra batterij bij, dus zit nooit zonder een lege
pi_208174955
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:22 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Dacht, dan schilder ik het plafond, klein halletje. Maar dan moeten de deuren ook. En de deurstijlen. En de bovenkanten van de deuren. En dan matcht het niet met de huiskamer dus moet die ook... Laat het wel zoals het is. Wie kijkt er nou naar boven? _O-

En het sneeuwt hier 8)7
Zo begon het hier ook. Oh, de vloer en meubels zijn eruit, kunnen we het plafond makkelijk witten(niet gedaan sinds we hier 8 jaar geleden kwammen wonen). Ach, wat gaatjes in de muur bij het verwijderen van de plinten vanwege de vloer. Oude gaatjes van schilderen (achter nieuwe schilderijen) ook maar vullen. Radiator van de muur dus nog meer gaatjes. Dus muren moeten nu ook geverfd

Straks is de hele woonkamer/gang/hal gedaan, plafond, muren en vloer allemaal vers. Tot die tijd even doorbijten in de bende.
pi_208174963
Stomme man aanwezig in mijn huis
Heeft gister wel bloemen voor m’n verjaardag laten bezorgen op m’n werk. Dus gister wat minder stom :P

En hier sneeuwt het ook!
pi_208175054
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:48 schreef exode het volgende:

[..]
Zeker, na 2x brand ben ik echter wel geoefend. Maar inderdaad, brandmelders redden levens en ze werken ongetwijfeld sneller en beter dan mijn neus. We hebben zelfs de vluchtroutes bedacht.
Als je (diep) slaapt, ruik je niks. Je wordt misschien wel wakker door geknetter of hoesten, maar niet door de geur!

Steelstofzuiger heb ik overwogen maar niet aangeschaft omdat de hulp wel in 1x alle 3 de verdiepingen moet kunnen doen. Dus nu een gewone stofzuiger plus een robot voor beneden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208175058
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:36 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Zo begon het hier ook. Oh, de vloer en meubels zijn eruit, kunnen we het plafond makkelijk witten(niet gedaan sinds we hier 8 jaar geleden kwammen wonen). Ach, wat gaatjes in de muur bij het verwijderen van de plinten vanwege de vloer. Oude gaatjes van schilderen (achter nieuwe schilderijen) ook maar vullen. Radiator van de muur dus nog meer gaatjes. Dus muren moeten nu ook geverfd

Straks is de hele woonkamer/gang/hal gedaan, plafond, muren en vloer allemaal vers. Tot die tijd even doorbijten in de bende.
Whahaha, precies waar ik voor vreesde :D Ik laat het halletje wel zoals het is :P
Alles moet hier ook, is sinds we het huis kochten in 2005 niet gedaan :@ maar ik kan niet boven mijn hoofd werken, heb ik daarna 2 slijmbeursontstekingen :')

Geniet straks van je versgeschilderde huisje! :)

Leuk, zoon net: je ziet het wel erg, hoor mam!
Bedankt zoon }:| Pak zo toch maar een potlood :')
If they say
pi_208175077
Als het gewoon wit is: heb je tipp-ex? Werkt ook heel goed. En knuffel :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208175145
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef Phaidra het volgende:
Als het gewoon wit is: heb je tipp-ex? Werkt ook heel goed. En knuffel :*.
Nee, dat stukje was juist spierwit, rest is grauwig :@ Maar opgelost met een stift van zoon :D
En thanx :*
If they say
  dinsdag 28 februari 2023 @ 09:56:24 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_208175147
Slechte ervaring met steelstofzuigers. Teringduur, snel kapot, snel leeg. Voor kleine gemorste dingen wel handig, maar daar zijn ze dan weer te duur voor.
disclaimer
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 10:08:55 #18
382129 crew  Donna
pi_208175295
Geen stomme man. Wel een stomme steelstofzuiger gehad ooit. Want ;
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:56 schreef SQ het volgende:
Slechte ervaring met steelstofzuigers. Teringduur, snel kapot, snel leeg. Voor kleine gemorste dingen wel handig, maar daar zijn ze dan weer te duur voor.
Ik heb verschillende mogen testen ook en bij allemaal vielen wat grotere kruimels of een kattenbak korrel er met dezelfde gang weer uit bij het mondstuk. Wat een troep.

Voor 5 kruimels kan je beter een kruimeldief halen dan.
pi_208175339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:08 schreef Donna het volgende:

Voor 5 kruimels kan je beter een kruimeldief halen dan.
Ik hou van mijn shark kruimeldief. Ideaal dingetje.
Met een meidenkwartet
pi_208175508
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:56 schreef SQ het volgende:
Ook die dingen van Dyson?
  dinsdag 28 februari 2023 @ 10:33:15 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_208175545
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:29 schreef Aure het volgende:

[..]
Ook die dingen van Dyson?
Juist dat ding van dyson.

Ik heb voor de helft van dat geld een dure miele met snoer en stofzak gekocht en die is écht fantastisch!
disclaimer
pi_208175564
Hier ook geen stomme man :P

Wel een steelstofzuiger van Philips, een kruimeldief van Black&Decker en een gewone stofzuiger van Miele. Zou ze alle 3 niet meer kunnen missen.
Van Dyson heb ik alleen de krultang. Fantastisch ding *)
pi_208175578
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:33 schreef SQ het volgende:

[..]
Juist dat ding van dyson.

Ik heb voor de helft van dat geld een dure miele met snoer en stofzak gekocht en die is écht fantastisch!
Good to know!
pi_208175607
Hier een Henry, gewoon de originele (zag dat ze, in ieder geval van de Hetty-variant, ook steelstofzuigers hadden, maar daar geen ervaring mee).

En ook geen stomme man trouwens (meestal niet tenminste ;) )
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 10:45:51 #25
382129 crew  Donna
pi_208175682
Mijn schoonouders hebben trouwens wel een Dyson, maar die kopen regelmatig (eens per 3 jaar ofzo) een nieuwe. Voor die snelle kruimels vind ik dat echt zonde van het geld.

Je kan voor hetzelfde geld 5 gewone goede stofzuigers én een kruimeldief halen en dan kan je zowat 20 jaar voor uit. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')