https://shopee.ph/Vecborn(...)ncy-Dress-up-Outfit-(150-Red-Panda-1)-i.548257770.18346185098?sp_atk=34acb667-a3c8-435e-ae7a-2234f1a90f89&xptdk=34acb667-a3c8-435e-ae7a-2234f1a90f89quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan een rode panda pakje aantrekken?
Wat voor apps (en wat hou je daar in bij?)? En wat linken?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Net vast wat dingetjes wezen aanpassen in m'n "gezondheidsapps" en ik verheug me echt enorm op die nieuwe Garmin. Dat linken gaat echt ZO VEEL SOEPELER.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan een rode panda pakje aantrekken?
Ik track m'n voedsel (MyFitnessPal) en dat linkt automagisch naar m'n Withings-weegschaal en straks dus met m'n nieuwe smartwatch/activity trackert.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor apps (en wat hou je daar in bij?)? En wat linken?
Cadeautje voor jezelf gekocht?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Net vast wat dingetjes wezen aanpassen in m'n "gezondheidsapps" en ik verheug me echt enorm op die nieuwe Garmin. Dat linken gaat echt ZO VEEL SOEPELER.
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cadeautje voor jezelf gekocht?
wow wat, wat sick!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik track m'n voedsel (MyFitnessPal) en dat linkt automagisch naar m'n Withings-weegschaal en straks dus met m'n nieuwe smartwatch/activity trackert.
Ook met alles dicht is het fris.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Behoorlijk fris ook met de voordeur open de hele morgen.
Als armageddon uitbreekt beroven de boeven jou als eerste als allergrootste menselijke hamster.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha, daar is Outlethandel.nl![]()
258 Ariel pods. Flesje kan weer kleertjes wassen tot ver na de eeuwigheid
Mwah, ik hou het meeste al een flinke tijd bezig en ik kan het ook heel makkelijk loslaten, maar als ik weer in een "opletfase" zit, vind ik het serieus tof om bij te houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wow wat, wat sick!
Ik zou daar echt obsessed mee raken
Harrie Jekkers vriendquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:21 schreef Karzai het volgende:
Wat is dit voor h6 tt trouwens @:haags
Nou dat zien we dan tegen die tijd wel weer hequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:51 schreef UitStraling het volgende:
Als armageddon uitbreekt beroven de boeven jou als eerste als allergrootste menselijke hamster.
Yup. Was wel leuk.quote:
Dacht dat je een appartement had, of zit daar stiekem ook een atoombunker bijquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha, daar is Outlethandel.nl![]()
258 Ariel pods. Flesje kan weer kleertjes wassen tot ver na de eeuwigheid
Ja ze willen het reizen met OV ontmoedigen want dat is stomquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Yoooo, sprintermaterieel als IC. NS verzint steeds wat nieuws
Is allang niet nieuw meer hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Yoooo, sprintermaterieel als IC. NS verzint steeds wat nieuws
Ik ben ook echt van het bijhouden, geeft zoveel informatiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik hou het meeste al een flinke tijd bezig en ik kan het ook heel makkelijk loslaten, maar als ik weer in een "opletfase" zit, vind ik het serieus tof om bij te houden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik stond net te wachten, werd ik gebeld door de accountant. Daar even tien minuten mee staan praten, komt de man van de dierenarts naar buiten die zegt dat ze op me wacht. Ik van maar wtf de deur is dicht en ze neemt niet op. Maar ze had dus ondertussen de deur open gedaan en dat zag ik niet vanaf de auto.
Nu blijkt caaf ook nog een abces te hebben en daar wordt ze nu aan geopereerd. God Jezus.
Ik zie niet wat het een met het ander te maken heeft?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat je een appartement had, of zit daar stiekem ook een atoombunker bij
Waar laat je je voorraad in godsnaam?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het een met het ander te maken heeft?
Ze is dr nu ook al een half uur aan het opereren voor mijn gevoel. Zegt ze ook niet even.quote:
Volgens de machinist was het dit of een uitgevallen trein. Dus eigenlijk wel een compliment dat ik nu toch onderweg benquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze willen het reizen met OV ontmoedigen want dat is stom
Ik ben blij als de verwarming straks weer aan kan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook met alles dicht is het fris.
Gewoon, stellingkast in de bergingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar laat je je voorraad in godsnaam?
zie je dalek op de rekening welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is dr nu ook al een half uur aan het opereren voor mijn gevoel. Zegt ze ook niet even.
BrownieLipsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Heb nu dus wel een half uur met de kop in de zon gestaan dus dat is wel weer genoeg voor vandaag.
Ja godsamme zeg. Hopelijk kan ik nu wel pinnen en niet dat ik zoals de vorige keer naar schubbekuttenveen moet voor een pinautomaat.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik stond net te wachten, werd ik gebeld door de accountant. Daar even tien minuten mee staan praten, komt de man van de dierenarts naar buiten die zegt dat ze op me wacht. Ik van maar wtf de deur is dicht en ze neemt niet op. Maar ze had dus ondertussen de deur open gedaan en dat zag ik niet vanaf de auto.
Nu blijkt caaf ook nog een abces te hebben en daar wordt ze nu aan geopereerd. God Jezus.
Weinig knap aan, is gewoon hoe m'n hoofd werkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben ook echt van het bijhouden, geeft zoveel informatie![]()
en knap. Heb zelf wat meer moeite om niet door te slaan, moet me dan soms even herpakken
Ik denk dat je vooral onderschat hoeveel zooi wij verder nog hebben staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, stellingkast in de berging![]()
Hoe groot denken jullie dat zoiets is?
Gewoon alleen het strikt noodzakelijke doen vandaag joh.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:03 schreef Ama het volgende:
Moet ik vanmiddag thuis ook alles nog stofzuigen.
Oh jezus wat kut.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat is stofzuigen en de rattenkooi een beetje (ze maken er toch een bende van als ik er niet ben dus veel moeite ga ik niet doen).quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon alleen het strikt noodzakelijke doen vandaag joh.
Oh shitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Leidt ook af misschien, beetje bezig zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:06 schreef Ama het volgende:
Oh en misschien die berg afwas eens wegwerken. Als mijn huis weer netjes is zit ik ook weer beter in mijn vel.
Ik heb ook nog wel wat was anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leidt ook af misschien, beetje bezig zijn.
Nou ja, dat is dan mijn probleem niet natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral onderschat hoeveel zooi wij verder nog hebben staan.
Het moet leuk blijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat was anders.
Is ook wel weer zo ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leidt ook af misschien, beetje bezig zijn.
Oke, dan niet knap maar wel nicequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weinig knap aan, is gewoon hoe m'n hoofd werkt.
Ok, als ik een maandagstijging zie qua gewicht, is het wel even knorrig gedurende die 15 seconden, maar verder doet het echt helemaal niets met me.Zelfde met voedsel tracken, ik voel me niet schuldig als ik "te veel" gegeten heb ofzo.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:29 schreef gianni61 het volgende:
mijn oude baas belde mij net op of ik terug wilde komen
we hebben even gepraat over wat er in de tussentijd allemaal verandert is en wat hij als functie in gedachte had, maar heb ook gezegd dat ik het bedrijf waar ik morgen begin eerst gewoon een kans geef en dat we nog wel eens contact hebben als mn contract hier ten einde looptquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat niet perse, het is meer dat ik dan standaard wat zwaarder ben dankzij wat drankjes in het weekend.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, dan niet knap maar wel nice
En stom he, die maandag die voelt als een belangrijker moment dan andere dagen van de week?
lijntjes warm houden is altijd goedquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hebben even gepraat over wat er in de tussentijd allemaal verandert is en wat hij als functie in gedachte had, maar heb ook gezegd dat ik het bedrijf waar ik morgen begin eerst gewoon een kans geef en dat we nog wel eens contact hebben als mn contract hier ten einde loopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijntjes warm houden is altijd goedhij zei letterlijk dat ik maar hoefde te bellen en hij altijd een plek voor me zou hebben, dus dat is altijd gunstig om in het achterhoofd te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik ook terug wil is een ander verhaal
dat laatste sowieso, maar het is fijn om opties te hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij zei letterlijk dat ik maar hoefde te bellen en hij altijd een plek voor me zou hebben, dus dat is altijd gunstig om in het achterhoofd te houden
Of ik ook terug wil is een ander verhaal
verschilt ook per werkgever/hoe je er weg gegaan bent natuurlijk.. ik ben nergens op slechte voet weggegaan.. maar op meerdere plekken ook totaal een contact meer meequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb met helemaal niemand van mijn vorige werkgever meer contact.
wachten is sowieso kutquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:54 schreef Ama het volgende:
Buiten zitten wachten is misschien toch een tikje fris.
Ja beter is hij ook terug rond de lunch dus dat is over 5 minuten.quote:
ja, ziet er leuk uit, maar valt toch tegenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:54 schreef Ama het volgende:
Buiten zitten wachten is misschien toch een tikje fris.
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ziet er leuk uit, maar valt toch tegen
Ik met twee. Een als klant en die andere is een collega bij mijn huidige werkgever.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb met helemaal niemand van mijn vorige werkgever meer contact.
Waarom hoor ik nu zachtjes Dschinghis Khan op de achtergrond?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Als ik terug zou komen bij een vorige werkgever dan steken ze vuurwerk af, regelen een boven vuur ronddraaiende koe met een stang door zijn arie en laten 50 halfblote meisjes mijn lievelingsdansje uitvoeren.
ging je wel de goede kant op?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Was vergeten de navigatie aan te zettenDacht op een gegeven moment, waarom zegt ze niks.
Geen salade maken, dan onderbreekt niemand je tussendoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:59 schreef kwiwi het volgende:
Niet normaal. Ik probeer eindelijk even snel een salade te maken, word ik 4x gebeld tussendoor. 4x! Maar hij is af hoor. Lunchgenot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |