Eensquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat een auto. En hang dan even een briefje op.
Dat vraag ik me ook wel vaker af als ik een afspraak maak en dan in mijn agenda zet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Begin ik me helemaal af te vragen of ik het wel goed verstaan en begrepen heb aan de telefoon gister maar hoe moeilijk kan het zijn.
Daarom hou ik van bevestiging per e-mail of sms.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel vaker af als ik een afspraak maak en dan in mijn agenda zet.
Misschien heeft ze zich wel gewoon verslapenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Begin ik me helemaal af te vragen of ik het wel goed verstaan en begrepen heb aan de telefoon gister maar hoe moeilijk kan het zijn.
Mijn gok.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zich wel gewoon verslapen
Mwah. Zo iemand is het niet. Misschien is ze met een operatie bezig ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zich wel gewoon verslapen
Lekker schimmig Russisch experiment waar ze wel wat Thai voor kunnen opofferenquote:
Waarom start je ook niet zoiets op daar, iets met een glazen bol, wat braafjes bloot en harige beestjes?quote:
Klinkt als Ibiza dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom start je ook niet zoiets op daar, iets met een glazen bol, wat braafjes bloot en harige beestjes?
Koekkruimels lezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom start je ook niet zoiets op daar, iets met een glazen bol, wat braafjes bloot en harige beestjes?
Hier kun je ook van die gezondheidsscans laten doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker schimmig Russisch experiment waar ze wel wat Thai voor kunnen opofferen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |