verschilt ook per werkgever/hoe je er weg gegaan bent natuurlijk.. ik ben nergens op slechte voet weggegaan.. maar op meerdere plekken ook totaal een contact meer meequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb met helemaal niemand van mijn vorige werkgever meer contact.
wachten is sowieso kutquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:54 schreef Ama het volgende:
Buiten zitten wachten is misschien toch een tikje fris.
Ja beter is hij ook terug rond de lunch dus dat is over 5 minuten.quote:
ja, ziet er leuk uit, maar valt toch tegenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:54 schreef Ama het volgende:
Buiten zitten wachten is misschien toch een tikje fris.
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ziet er leuk uit, maar valt toch tegen
Ik met twee. Een als klant en die andere is een collega bij mijn huidige werkgever.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb met helemaal niemand van mijn vorige werkgever meer contact.
Waarom hoor ik nu zachtjes Dschinghis Khan op de achtergrond?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Als ik terug zou komen bij een vorige werkgever dan steken ze vuurwerk af, regelen een boven vuur ronddraaiende koe met een stang door zijn arie en laten 50 halfblote meisjes mijn lievelingsdansje uitvoeren.
ging je wel de goede kant op?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Was vergeten de navigatie aan te zettenDacht op een gegeven moment, waarom zegt ze niks.
Geen salade maken, dan onderbreekt niemand je tussendoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:59 schreef kwiwi het volgende:
Niet normaal. Ik probeer eindelijk even snel een salade te maken, word ik 4x gebeld tussendoor. 4x! Maar hij is af hoor. Lunchgenot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |