abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2023 @ 14:21:07 #51
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208289033
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:14 schreef Smart_ass het volgende:
Hier komt ondertussen toch echt het eerste tandje door! :D

En mijn baby heeft een spray tan :') :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest hier hardop om lachen, hoe komt het zo?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 8 maart 2023 @ 14:33:24 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_208289228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:21 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Zie het als dubbelvla :7
disclaimer
pi_208289264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:21 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Geen idee, ik keek naar beneden en zag het ineens :D. Nu had grote zus volgens mij ook altijd wel een lichter hoofd dan haar lichaam, dus het is vast een familietrekje.
pi_208289310
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:14 schreef Smart_ass het volgende:
Hier komt ondertussen toch echt het eerste tandje door! :D

En mijn baby heeft een spray tan :') :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een krullenbos heeft ze! O+
pi_208289418
Over kapsels gesproken, mijn baby heeft een soort hanekam. :P

pi_208289704
Haha heel cute! Leuk shirtje ook!
pi_208356335
Vandaag is onze dame voor de eerste keer 'wennen' bij de gastouder. Heeel gek gevoel om je kind bij een ander achter te laten. Dat wennen zal wel meer van toepassing zijn voor de ouders dan voor het kind zelf..
pi_208357498
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:21 schreef Vermecelli het volgende:
Vandaag is onze dame voor de eerste keer 'wennen' bij de gastouder. Heeel gek gevoel om je kind bij een ander achter te laten. Dat wennen zal wel meer van toepassing zijn voor de ouders dan voor het kind zelf..
Ja gek gevoel he! Het went wel een beetje maar het blijft raar.
Hopelijk heeft ze het goed naar haar zin vandaag.
pi_208363860
Pfff ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee dat in etappes van anderhalf uur slapen, het duurt nu ook al zo lang. Ik lig ook vaak al om 20 uur in bed maar zelfs als ik de volgende dag tot 8 uur mag blijven liggen voel ik me nog steeds niet uitgerust.
pi_208364473
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Pfff ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee dat in etappes van anderhalf uur slapen, het duurt nu ook al zo lang. Ik lig ook vaak al om 20 uur in bed maar zelfs als ik de volgende dag tot 8 uur mag blijven liggen voel ik me nog steeds niet uitgerust.
Oeh, ja. Dat lijkt me heel zwaar. Geen tips hier verder. Hier word ook niet doorgeslapen. Maar (meestal) wel langer dan dat!
pi_208367240
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Wordt ze elke anderhalf uur wakker?! Jeetje wat killing, kan me voorstellen dat je dan niet uitgerust wakker wordt nee.. lig je net weer te slapen, word je weer wakker… hoelang gaat dit al zo?
pi_208367378
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 00:12 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Wordt ze elke anderhalf uur wakker?! Jeetje wat killing, kan me voorstellen dat je dan niet uitgerust wakker wordt nee.. lig je net weer te slapen, word je weer wakker… hoelang gaat dit al zo?
Elke 2 uur ongeveer, meestal hebben we een halfuur nodig voor ik weer kan gaan slapen.
Rond 2 maanden was er een tijdje dat ze soms 4 uur achter elkaar sliep. Op die mooie weken na duurt het al haar hele leven :')
pi_208367379
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 21:13 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Oeh, ja. Dat lijkt me heel zwaar. Geen tips hier verder. Hier word ook niet doorgeslapen. Maar (meestal) wel langer dan dat!
Hopelijk blijft die van jou ook snel wat langer liggen!
pi_208367421
Wat gebeurt er als ze wakker wordt? Begint ze dan te huilen? Leg je haar telkens aan ook dan? Echt honger zou ze niet moeten kunnen hebben toch, elke twee uur? :o
pi_208367548
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 02:02 schreef Smart_ass het volgende:
Wat gebeurt er als ze wakker wordt? Begint ze dan te huilen? Leg je haar telkens aan ook dan? Echt honger zou ze niet moeten kunnen hebben toch, elke twee uur? :o
Meestal is het gas waar ze wakker van wordt. Dan ligt ze te draaien en te schoppen, er komt een harde scheet en dan begint ze hard te huilen. Meestal leg ik haar uiteindelijk aan om rustig te krijgen, maar ze drinkt dan bijna niks.
pi_208367657
Poeh wat pittig zeg Loka. Ik vind het al jammer dat we nog op 2 nachtvoedingen zitten, maar daar zitten iig vaak wel 2 blokken van 3 uur slaap omheen.

Kan het zijn dat ze ergens allergisch voor is waardoor ze zoveel last heeft van lucht in haar buik? Lijkt me wel de moeite waard om eens met een (huis)arts te overleggen, want dit is voor jullie alledrie niet leuk. :{
pi_208367747
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 06:40 schreef Bami het volgende:
Poeh wat pittig zeg Loka. Ik vind het al jammer dat we nog op 2 nachtvoedingen zitten, maar daar zitten iig vaak wel 2 blokken van 3 uur slaap omheen.

Kan het zijn dat ze ergens allergisch voor is waardoor ze zoveel last heeft van lucht in haar buik? Lijkt me wel de moeite waard om eens met een (huis)arts te overleggen, want dit is voor jullie alledrie niet leuk. :{
Volgens de arts op het cb klonk het niet als iets abnormaals, verder zijn er namelijk geen allergie symptomen. Ze raadde wel aan minder nachtvoedingen te doen om haar buik meer rust te geven, maar dat vind ik nog best een uitdaging, om haar zonder weer rustig te krijgen :P
Haar vader (en zijn moeder) hebben prikkelbare darm dus misschien is het wel een familiekwaal. ;(
pi_208367785
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 07:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Volgens de arts op het cb klonk het niet als iets abnormaals, verder zijn er namelijk geen allergie symptomen. Ze raadde wel aan minder nachtvoedingen te doen om haar buik meer rust te geven, maar dat vind ik nog best een uitdaging, om haar zonder weer rustig te krijgen :P
Haar vader (en zijn moeder) hebben prikkelbare darm dus misschien is het wel een familiekwaal. ;(
Misschien probiotica proberen dan? Tijdens de kraamtijd leek dat hier wel te helpen met krampjes.

Ik hoop iig heel erg voor jullie dat het snel beter wordt!

Wij hebben spruw. :X Qua klachten valt het redelijk mee gelukkig, maar wat een gedoe zeg!
  dinsdag 14 maart 2023 @ 07:29:37 #69
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208367848
Infacol kan eventueel helpen bij darmkrampjes, @Lokasenna. Het is geen wondermiddel maar hier werkte het wel beter dan niets :Y

In ieder geval hopen dat het snel beter gaat! Lijkt me inderdaad heel slopend :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 14 maart 2023 @ 07:59:59 #70
208890 June.
Seriously?
pi_208368012
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 07:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Infacol kan eventueel helpen bij darmkrampjes, @:Lokasenna. Het is geen wondermiddel maar hier werkte het wel beter dan niets :Y

In ieder geval hopen dat het snel beter gaat! Lijkt me inderdaad heel slopend :*
Dat bevat dat wel weer zoetstof en parabenen.. Probiotica zou ik ook niet doen, met bv krijg je een prima evenwichtige darmflora. Bovendien moet je het dan blijven geven, want als je het stopt dan verdwijnt het effect weer..

Wel lastig @Lokasenna, waarschijnlijk heb je alles al geprobeerd ook. Hier hielp inderdaad om er toch echt minimaal 3u tussen te laten voordat ik/we een volgende voeding gaven. En tijd helpt ook enorm, het wordt echt beter. Op een gegeven moment hebben we hem op zijn eigen kamer gelegd, dat hielp ook al. Eerder wilde ik dat niet omdat hij nog zovaak kwam, maar toch maar geprobeerd en zowaar sliep hij ineens beter.. Of ik werd niet wakker van elk klein kreuntje;)

Zojuist wakker geworden en draak heeft ineens doorgeslapen.. Afgelopen 9 maanden minstens 2x een voeding nog. Rare wezens die baby's. Volgens de fokwet zal het komende nacht wel weer bal zijn.
Shine bright like a diamond.
pi_208368173
Ja ik nam wel zelf de probiotica, met het idee dat het dan via de borstvoeding wel bij Pukje zou komen. Misschien was het ook gewoon placebo hoor. :D
pi_208368426
De tips zijn inderdaad lief maar denk niet dat er veel over is dat nog niet geprobeerd is.
Dus we wachten maar gewoon af tot het beter wordt, en af en toe even spuien hier. :P
Misschien dat het nog iets gaat helpen als ze wat meer gaat eten 's avonds, dat ze wat langer verzadigd blijft. Overdag gaat het namelijk wel beter nu ze wat vast voedsel binnen krijgt.

Vervelend van de spruw @Bami !
Inderdaad een heel gedoe met schoonmaken etc.
pi_208368433
Hier is slapen momenteel ook ruk. Overdag slaapjes van precies 3kwartier dus de functie om slaapjes te koppelen is stuk. Snachts slapen we samen, dan hoef ik niet steeds helemaal wakker te worden.
Voorheen ging slapen beter dus hopelijk is het gewoon een update met een nieuwe slaapritme. Bijna 8 maand dus overgang van 3 naar 2 slaapjes zou kunnen.
pi_208372158
Wel heftig hoor Lokasenna, zo veel en vaak wakker zijn ‘s nachts. Hopelijk komt er snel verbetering! Het lijkt alsof dit topic sowieso niet vol zit met super slapende baby’s :P.
pi_208372259
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 14:41 schreef Smart_ass het volgende:
Wel heftig hoor Lokasenna, zo veel en vaak wakker zijn ‘s nachts. Hopelijk komt er snel verbetering! Het lijkt alsof dit topic sowieso niet vol zit met super slapende baby’s :P.
Nou ja... de onze. 's Nachts slaapt ie super goed. Zijn we heel blij mee. Overdag is het wisselend. Hij is vaak gewoon te wakker en wil dan spelen of nabijheid. Zit ie gerust een uur in de wipstoel met grote ogen.

Komt langzaam iets van ritme in. Nu meestal rond 18u wel wakker. Vaak maar uurtje slaap gehad dan. Dan wil ie erbij zijn. Gister het een beetje weten te rekken tot een voeding om 19u. Waren bang dat ie dan al vroeg in de nacht zou komen en daarna vroeg in de ochtend nogmaals. Maar nee. Meneer sliep van 20u tot 03u. En daarna nog van 4u tot 8u.

Moet er wel bij zeggen dat we gestopt zijn met borstvoeding. Enerzijds tot verdriet van mijn vriendin. Ze wilde graag maar had geen zin in een hele kermis. Productie liep terug nadat we tijdje terug al één avondvoeding hadden omzet naar fles. Het kreeg uiteindelijk structureel te weinig binnen. Nu zit ie volledig op de fles. 5 per dag. Het geeft ook wel weer wat extra rust en structuur. Hij clustert niet meer en doet het geweldig.

Zondag 2 maanden. Zal nu rond de 5 kilo zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')