Dat laatste is ook sowieso prima. Ben ook benieuwd of ie het bij ons blijft volhouden. Zolang je nog verlof hebt is het ook prima te doen om mee te bewegen. Als je beiden moet gaan werken, kun je niet anders. Duurt hier nog tot eind mei.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dat probleem hebben wij ook gehad, maar onze dame accepteert niet als wij te weinig van de fles geven. Dan is het gewoon krijsen tot de standaard 180cc er in gaat. We hebben daardoor noodgedwongen ons ritme wel eens moeten aanpassen, maar ach het is een baby en laat het maar op zijn beloop.
Mijn vrouw begint van deze maand weer. Ik ben ondertussen alweer bijna 2 maanden aan het werk. Zal wel even spannend worden, maar ik merk wel dat mijn vrouw er ook aan toe is. Die vier muren beginnen ook op d'r af te komen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat laatste is ook sowieso prima. Ben ook benieuwd of ie het bij ons blijft volhouden. Zolang je nog verlof hebt is het ook prima te doen om mee te bewegen. Als je beiden moet gaan werken, kun je niet anders. Duurt hier nog tot eind mei.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:57 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Mijn vrouw begint van deze maand weer. Ik ben ondertussen alweer bijna 2 maanden aan het werk. Zal wel even spannend worden, maar ik merk wel dat mijn vrouw er ook aan toe is. Die vier muren beginnen ook op d'r af te komen.
En ook dan.. De komende 4 20 jaar zullen ups en downs kennen. D'r eerste tandje, d'r eerste griepje/koortsje, een zoveelste sprongetje.. We zien wel.
Voeden op verzoek is ook op verzoek van de moeder hè.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
We zijn het gewend met borstvoeding. Iedere dag is anders en dat laten we nog maar even zo. Overdag is het wel vaak 3 of 4 uur er tussen. 's Nachts wat langer. Maar soms zit er ook maar 2 uur tussen. We hebben al wel de laatste avondvoeding omgezet naar kunstvoeding. Ook voor hem om te wennen. Daar doet ie het vaak wel wat langer op.
Gister was zijn laatste voeding om 0u. En de dag er voor om 22u. Gister morgen om 6u en vanmorgen om 8u aan zijn ochtend voeding. Hoe oud is die van jullie? Ik verwacht dat dat een beetje begint te komen als er wat ritme in zit. Dan kun je er prima voor kiezen om hem zelf op een bepaald moment te wekken. Maar op dit moment koesteren we ieder slaapje en bepaalt ie zelf zijn voedingen.
Al zijn we vandaag ook gaan experimenteren met aanbieden op een voor ons gunstig moment. We hadden vandaag afspraak tot 14u bij osteopaat en dat was exact zijn (te verwachten) voedingsmoment. Voor vertrek nog wat de borst gegeven. Dat werkte prima. Hij accepteert inmiddels ook dat wij het einde bepalen.
Wat balen zeg, dat de nachten juist nu hè aan het werk bent weer slechter zijn geworden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou weer niet echt, haha. Nog 3 nachtvoedingen en een uurtje spoken gehad tussen 22 en 7. Gelukkig mocht ik iets langer blijven liggen vanmorgen.
Maar ik zal blij zijn als het weekend is en ik overdag wat bij kan slapen. Het is sinds ik weer werk echt erger geworden met de nachten.
Kijk, dat zijn de betere verrassingen!
Dat is wel heel flauw van de fokwet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:21 schreef Elleska het volgende:
De fokwet werkt blijkbaar ook als je zegt er geen uitspraken over te doen.
We hadden deze week overdag een mooi ritme alleen snachts nog wat vaker wakker dan wenselijk. Gisteren L uit logeren gebracht dus ik dacht mooi even bijslapen maar nu was S de hele nacht aan het spoken.
Munchkin bekersquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
Alles wat er om haar heen gebeurt is interessanter dan drinken natuurlijk
Ik ben nog op zoek naar een fijne drinkbeker om mee te beginnen. Iemand aanraders?
Hadden wij ook. Tenzij hij ergens op drukt, dan lekt hij wel haha. In begin toen hebben we een tuitbeker van Avent gebruikt en de Munchkin wel aangeboden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:52 schreef Smart_ass het volgende:
Wij hebben de Munchkin 360 ja. Lekt niet. Bij Bubbles duurde het wel eventjes voordat ze ‘m door had, Blossom snapte ‘m gelijk. Zijn ook wel redelijk hufter proof want dit is dus de tweede ronde dat ze gebruikt worden.
Over 6 wkn terug voor een scan van de heupen en daarna ook meteen weer een hart echo. Al kan het 1 tot 2 jaar duren voordat een gaatje zelf dichtgaat. Alleen als het gat groot is en het zijn groei hindert zullen ze eerder tot actie over gaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:12 schreef automatic_ het volgende:
Och gussie! Dat is zeker schrikken. Anderzijds fijn dat je er nu achterkomt. Moet je daarvoor ook nog een keer terug op controle?
En qua heupjes? Of hoor je dat nog?
Wij gaan ook. Onze dochter heeft kort in stuit gelegen, dus heeft er recht op. CB zag niks geks, maar we doen het gewoon voor de zekerheid.
Mijn dochter kon met 6 maanden echt nog niets met de Munchkin. Een gewone rietjesbeker ging toen beter. Of gewoon wat laten oefenen met een klein cupje/bekertje? Ze zitten dan toch nog bij jou op schoot.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
Alles wat er om haar heen gebeurt is interessanter dan drinken natuurlijk
Ik ben nog op zoek naar een fijne drinkbeker om mee te beginnen. Iemand aanraders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |