Vogeltjequote:
in deze tijd zijn ze daar blij met ieder lichtquote:Op maandag 27 februari 2023 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
VogeltjeHeb je daar ook een beetje noorderlicht?
Neuh, ben nu nabij Nijmegenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
VogeltjeHeb je daar ook een beetje noorderlicht?
Ja prima. Jij dan?quote:
Mee klopt men zegt bij ziekte thuisblijven maar testen is onzin nu, griep, verkoudheid Corona potato potatoequote:Op maandag 27 februari 2023 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet officieel toch, da's een advies
Klopt, lekker doen wat je zelf wiltquote:Op maandag 27 februari 2023 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet officieel toch, da's een advies
Oh je bent in den landequote:
wow is de zon lekker actief?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelfs in het zonnige Zeeland noorderlicht
Ik ga niet naar buiten voor mogelijk zwak noorderlicht hierquote:Op maandag 27 februari 2023 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelfs in het zonnige Zeeland noorderlicht
klopt, maar d'r werkgever wilde d'r nu niet hebbenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mee klopt men zegt bij ziekte thuisblijven maar testen is onzin nu, griep, verkoudheid Corona potato potatoe
Ja, en ik heb al bitterballen opquote:
begrijpelijkquote:Op maandag 27 februari 2023 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga niet naar buiten voor mogelijk zwak noorderlicht hier
tofquote:Op maandag 27 februari 2023 22:57 schreef Molo het volgende:
Kreeg net insane mooie foto's ervan door vanuit Finland
Echt waanzinnig mooi en goed te zien
Nu tikje spijt dat ik die reis afgeblazen heb
En morgen lekker bij de chinees afhalen?quote:
Omdat mijn kind zich daar de tering zou vervelen en het ook nog een wat overdreven dure reis zou wordenquote:
meeste Chinezen verkopen tegenwoordig Bitterballenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En morgen lekker bij de chinees afhalen?
Winterberg vond ik een beetje een saai klein skigebiedquote:Op maandag 27 februari 2023 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat mijn kind zich daar de tering zou vervelen en het ook nog een wat overdreven dure reis zou worden
Nu gaan we vrijdag skiën in Winterberg, óók supertof hoor. Maar Finlanden dan in deze omstandigheden
Maar goed, laterrrrrr keertje als Muppet wat groter is of gewoon zonder haar
begrijpelijk welquote:Op maandag 27 februari 2023 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat mijn kind zich daar de tering zou vervelen en het ook nog een wat overdreven dure reis zou worden
Nu gaan we vrijdag skiën in Winterberg, óók supertof hoor. Maar Finlanden dan in deze omstandigheden
Maar goed, laterrrrrr keertje als Muppet wat groter is of gewoon zonder haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |