Uiteraard, en groot liefhebber van, maar dacht toch echt even dat je Beastie Boys daar onder schaarsequote:Op maandag 27 februari 2023 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij kent glamrock niet?
kiss/twisted sister/reo speedwagon/journey
nee johquote:Op maandag 27 februari 2023 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteraard, en groot liefhebber van, maar dacht toch echt even dat je Beastie Boys daar onder schaarse
Ik kan helemaal niet IT-enquote:Op maandag 27 februari 2023 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah tof!
Ga je daar uiteindelijk ook een IT-er mee worden net als de toffere mensen die ik ken die uit die hoek komen inclusief ik?
@Molo kan heel goed it'ers temmenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet IT-en
quote:
Nóg niet, nog nietquote:Op maandag 27 februari 2023 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet IT-en
Say no way, say no wayquote:
Heb je de kids er uit geschopt?quote:
soundtrack van Blue Mountain Statequote:
Is dat goed nieuws of slecht nieuws voor mij?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:molo kan heel goed it'ers temmen
Testen mag niet meer hè? Je moet gewoon gaan werken nu.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:50 schreef Koen66 het volgende:
mevr Koen zit op d'r kamer positief (getest) te zijn
Zoon 1 ligt al te slapen
Zoon 2 is bij z'n vriendin, die gaan morgen naar de Efteling
nog niet officieel toch, da's een adviesquote:Op maandag 27 februari 2023 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Testen mag niet meer hè? Je moet gewoon gaan werken nu.
Niet echt mijn nummer maar mannen met lang haar en gitaren is altijd een pluspuntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |