en morgen zeker weer tot half twee in je nest liggenquote:
Zou jij ook wel willenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en morgen zeker weer tot half twee in je nest liggen
Ik doe hier geen uitspraken overquote:Op maandag 27 februari 2023 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en morgen zeker weer tot half twee in je nest liggen
Wat voor tentamen moet je doen?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest op het tentamen.
raar ja, want ik heb jaren een aversie tegen die band gehad... echt bijna HAAT...quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
raar ja, want ik heb jaren een aversie tegen die band gehad... echt bijna HAAT...
wimp-rock en dan die enorme MAT in de nek van de leadzanger...
neequote:Op maandag 27 februari 2023 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
al vind ik jou ook wel een Journey persoon @:ettovanbelgie
Dit kan niet echt zijnquote:
hahahahaha foute glamrock galorequote:Op maandag 27 februari 2023 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit kan niet echt zijn![]()
![]()
![]()
Om mijn ogen weer te genezen, potje Beastie Boys
Glamrock, WTF???quote:Op maandag 27 februari 2023 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahahahaha foute glamrock galore
Social psychology and organizational psychology.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor tentamen moet je doen?
Ik heb afgelopen week cursus gedaan. Heel wat anders dan wat ik gewend was te doen voorheen. Één van de deelexamens haalde ik pas de achtste poging![]()
GVD wat kostte dat een tijd man
Ah tof!quote:Op maandag 27 februari 2023 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Social psychology and organizational psychology.
Glamrockquote:Op maandag 27 februari 2023 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahahahaha foute glamrock galore
hmm ja truequote:Op maandag 27 februari 2023 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Glamrock
Da's meer die foute begin jaren 70 trend, met als toppunt Pedo Gary Glittermaar ook Mud, Slade, the Sweet etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |