Hier niet gezienquote:
Franny houdt niet van DTSquote:
Dan moet ik weer helemaaaaal naar de keuken lopenquote:
Dat kanquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Franny houdt niet van (een) bepaalde user(s) in DTS
ik like je al elke dagquote:Op maandag 27 februari 2023 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tip me 290 en ik vertel
Je al
M geheimen
Kerolquote:Op maandag 27 februari 2023 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik weer helemaaaaal naar de keuken lopen
Franquote:
Kan je muis niet sturenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik weer helemaaaaal naar de keuken lopen
en afgelopen week stond de maan in 1 lijn met die 2 planeten.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Good aftermoon
Moest aan je denken.
Venus en Jupiter in de moonlight [ afbeelding ]
Als muis eenmaal op haar luie reet op de bank zit komt ze daar alleen vanaf om naar bed te gaanquote:
Wat dat betreft hebben jullie elkaar gevonden dusquote:Op maandag 27 februari 2023 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als muis eenmaal op haar luie reet op de bank zit komt ze daar alleen vanaf om naar bed te gaan
En wat betekend dat?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
en afgelopen week stond de maan in 1 lijn met die 2 planeten.
Ik las iets andersquote:
woensdag staan ze t dichtst op elkaarquote:Op maandag 27 februari 2023 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
en afgelopen week stond de maan in 1 lijn met die 2 planeten.
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik hoopte ook iets anders te lezen
oh DTS wordt zowaar leuk om te posten?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat fresh deze maand gaat winnen in DTS
Past dat nog wel in zijn prijzenkast?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Virtuele bekers nemen weinig ruimte in beslagquote:Op maandag 27 februari 2023 20:51 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Past dat nog wel in zijn prijzenkast?
zekersquote:Op maandag 27 februari 2023 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh DTS wordt zowaar leuk om te posten?
Ik wilde hem nog inhalen vandaag en morgen. Gaat nog wel lukkenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Wie loop je nu weer te stalken? En tips mogen gewoon in DMquote:Op maandag 27 februari 2023 20:48 schreef aloa het volgende:
Nou dit wordt weer een ban![]()
Paul in FB / Probleem met moderator
Oehhhh Dotteke for the win.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog inhalen vandaag en morgen. Gaat nog wel lukken
Roep dat maar niet te hard, @FreshFruit ligt eindelijk rustig in bed te slapen. Energie op doen voor maartquote:Op maandag 27 februari 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog inhalen vandaag en morgen. Gaat nog wel lukken
Misschien was hij bang dat niemand nog meer nummers wilde horen en weg zou lopen?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:54 schreef Speedfight het volgende:
Waarom worden eigenlijk bij concerten de extra nummers "toegiften" genoemd, terwijl ze al vaststaan?
Boudewijntje geeft z'n publiek niet eens de kans om "we want more" te joelen.
Hahaha dat zal t zijn!quote:Op maandag 27 februari 2023 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien was hij bang dat niemand nog meer nummers wilde horen en weg zou lopen?
Moet makkelijk kunnen toch ?quote:
Nou als ik de status van pagina 1 kijk mag je nog wel even doorposten.quote:
Dm @Haags of @FreshFruit even voor een link naar het botje wat hij gebruikt. Dan heb je het inde pocket!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |