Begin 2000's waren dat ook legendarische wagens met Ralph Schumacher en Juan Pablo Montoyaquote:Op maandag 27 februari 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb wel een zwak gehad voor BMW williams toen
Audi komt ook in de F1.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begin 2000's waren dat ook legendarische wagens met Ralph Schumacher en Juan Pablo Montoya![]()
By Far de sterkste motor in dat tijdperk en Montoya in 2003 of 2004 met het snelheidsrecord op Monza dat heeeeeel lang is blijven staan![]()
En Montoya had in 2003 eigenlijk kampioen moeten worden als Michelin het niet verprutst had in de eindfase van het kampioenschap.
vond Ralf echt een bal eerste klasquote:Op maandag 27 februari 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begin 2000's waren dat ook legendarische wagens met Ralph Schumacher en Juan Pablo Montoya![]()
By Far de sterkste motor in dat tijdperk en Montoya in 2003 of 2004 met het snelheidsrecord op Monza dat heeeeeel lang is blijven staan![]()
En Montoya had in 2003 eigenlijk kampioen moeten worden als Michelin het niet verprutst had in de eindfase van het kampioenschap.
Ralf is nog een keer wereldkampioen geworden meen ik.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond Ralf echt een bal eerste klas
maar Montoya
Wij hadden eerste klas gehaktballenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond Ralf echt een bal eerste klas
maar Montoya
6 overwinningenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ralf is nog een keer wereldkampioen geworden meen ik.
Hoe kun je nu geen fan zijn van een team met zo'n history aan epische auto's en coureurs?quote:
je hebt je oude uit terugquote:Op maandag 27 februari 2023 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden eerste klas gehaktballen
Das lekkuhhhhhquote:Op maandag 27 februari 2023 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden eerste klas gehaktballen
Hoe dan ook, goed om die UI terug te zienquote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, komt door een vraag van @:HappyCharly
wat was de vraag?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, komt door een vraag van @:HappyCharly
Geen idee. Ik ben nu echt wel MAX fan, omdat het gewoon de beste coureur isquote:Op maandag 27 februari 2023 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe kun je nu geen fan zijn van een team met zo'n history aan epische auto's en coureurs?
[ afbeelding ]
Dan kan ik je aanraden om je eens te verdiepen in de historie van autosport in het algemeen en F1 in het bijzonder. Dan ga je snappen hoe belangrijk Ferrari is geweestquote:Op maandag 27 februari 2023 19:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben nu echt wel MAX fan, omdat het gewoon de beste coureur isIk heb verder geen hekel aan wat voor team of coureur ook.
Weet ik ook wel. Ferrari is wel het meest aansprekende merk ooit.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kan ik je aanraden om je eens te verdiepen in de historie van autosport in het algemeen en F1 in het bijzonder. Dan ga je snappen hoe belangrijk Ferrari is geweest![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daarom daar hou ik vanquote:
Hey Mikeyquote:
Hey dotjequote:
Lekker genoten van je vrije dag?quote:
Wat let je ?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nu wel zin om nog cheap ass instant noodles te gaan eten
quote:
Heyquote:
Franny in the pannyquote:
Frantastischquote:
uitmuntendquote:Op maandag 27 februari 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frantastisch
en met u mijn waarde heer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |