Oquote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
weet ik niet is uit een liedje van Volbeat
Doe je goedquote:Op maandag 27 februari 2023 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook vaker pas in de avond/nacht om wat puntjes te pakken
Overdag heb ik meestal ook niet veel tijd om te bolkenquote:
Rabbit is Ferrari fan hequote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Meestal wel, alleen ben ik niet altijd de aanhouder
Hey Paulquote:
ieder zijn eigen dingquote:
laten we het hopenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik denk persoonlijk dat het een boeiend seizoen gaat worden.
Ik geef MAX wel de grootste kansquote:Op maandag 27 februari 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
laten we het hopen
en dat de beste (max) mag winnen![]()
![]()
Ben benieuwd wat die Nick de Vries gaat doenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
laten we het hopen
en dat de beste (max) mag winnen![]()
![]()
we zullen zienquote:Op maandag 27 februari 2023 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik geef MAX wel de grootste kansMaar wordt niet makkelijk.
Nick is een Nederlander hoorquote:Op maandag 27 februari 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die Nick de Vries gaat doen
ik ben niet zo'n Nick de Vries fanquote:Op maandag 27 februari 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die Nick de Vries gaat doen
Precies ja. Zelfs de eerste wedstrijden zegt nog niks, dat zag je vorig jaar wel..quote:Op maandag 27 februari 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zullen zien
aan de hand van de test dagen valt er vaak niet veel te zeggen
behalve of de auto het doet
dan weet je al wel ongeveer wie er enige werk te doen heeftquote:Op maandag 27 februari 2023 19:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja. Zelfs de eerste wedstrijden zegt nog niks, dat zag je vorig jaar wel..
Goeie coureur welquote:Op maandag 27 februari 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n Nick de Vries fan
vaak een over het paard getild ventje
maar het is een NL-er en ik hoop dat hij het goed doet
Ik kijk eigenlijk niet naar of iemand een Nederlander of niet is.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n Nick de Vries fan
vaak een over het paard getild ventje
maar het is een NL-er en ik hoop dat hij het goed doet
Vind Hamilton helemaal niksquote:Op maandag 27 februari 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet naar of iemand een Nederlander of niet is.
Daarom ben ik ook geen FAN van Max alleen omdat hij een Nederlander is ondanks dat hij wel een goed coureur is
Ik ben trouw gebleven aan Hamilton.
Maar ben wel benieuwd hoe Nick het gaat doen
REDBULLquote:Op maandag 27 februari 2023 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
Iedere zichzelf respecterende F1 fan met meer dan 3 hersencellen is natuurlijk voor het enige team dat er echt toe doet natuurlijk!
Je Schrijft Scuderia Ferrari helemaal verkeerdquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je Schrijft Scuderia Ferrari helemaal verkeerd![]()
ik ben wel benieuwd of Max nog een keer naar Ferrari gaatquote:Op maandag 27 februari 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je Schrijft Scuderia Ferrari helemaal verkeerd![]()
Ik betwijfel het...hij heeft een lang contract wel bij RedBull.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd of Max nog een keer naar Ferrari gaat
Zeker nietquote:Op maandag 27 februari 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd of Max nog een keer naar Ferrari gaat
MAX bij Ferrari is sowieso een kampioenschapquote:Op maandag 27 februari 2023 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
Ferrari heeft wel wat meer talent nodig dan een eenvoudige 2 voudig kampioen die enkel Hamilton heeft verslagen.
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
Ferrari heeft wel wat meer talent nodig dan een eenvoudige 2 voudig kampioen die enkel Hamilton heeft verslagen.
Ferrariquote:Op maandag 27 februari 2023 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
Iedere zichzelf respecterende F1 fan met meer dan 3 hersencellen is natuurlijk voor het enige team dat er echt toe doet natuurlijk!
MAX is een soort Schumacher...die worden overal kampioenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
grapjas
daarom hebben ze ook Sainz en Leclerc![]()
Ik ben ook niet voor de man hamilton maar voor coureur Hamiltonquote:Op maandag 27 februari 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Hamilton helemaal niks![]()
wel een goede coureur maar vreselijke man
ik als nederlander hoop dat de nederlanders in een sport het goed doen
goed voor ons landje
Kijk al heeeel lang F1 en vind Max gewoon echt een goede coureur
Dat is ook wel een beetje hetzelfde.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor de man hamilton maar voor coureur Hamilton
voor mij moet het een pakketje zijnquote:Op maandag 27 februari 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor de man hamilton maar voor coureur Hamilton
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oje moet maar net weten wat het betekend
Ja, dat ken ik dan weer nietquote:Op maandag 27 februari 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor mij moet het een pakketje zijn
Rabbit is voor Ferrari en niet voor een coureur
dat kan ook nog
heb wel een zwak gehad voor BMW williams toenquote:
Sowieso BMWquote:Op maandag 27 februari 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb wel een zwak gehad voor BMW williams toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |