Pastaquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik die rijst met kip.
Ja?quote:
@3rr0r is groot fan van de eilanden.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een willekeurig feitje of weiger je haar daarom rust en vrede te gunnen?
Daarom is hij ook een tijdje bondscoach geweest op Curacao.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een willekeurig feitje of weiger je haar daarom rust en vrede te gunnen?
Ooit uren vastgezeten op Hato omdat ik met een vriend meeging om zijn paspoort daar te verlengen en blank was.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daarom is hij ook een tijdje bondscoach geweest op Curacao.
O ja, jij hebt daar toen nog een tijd gewerkt.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooit uren vastgezeten op Hato omdat ik met een vriend meeging om zijn paspoort daar te verlengen en blank was.
Fuck Curaçao al kan je er wel goed drinken.
quote:Op maandag 27 februari 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooit uren vastgezeten op Hato omdat ik met een vriend meeging om zijn paspoort daar te verlengen en blank was.
Fuck Curaçao al kan je er wel goed drinken.
https://nos.nl/artikel/24(...)osten-volop-vakantiequote:Nederlanders boeken ondanks gestegen kosten volop vakantie
Volgens de reisbranche zijn vooral Turkije en Curaçao populaire bestemmingen.
All inclusive ellendegenot.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)osten-volop-vakantie
Dat is meer Turkije. Curacao heeft dat niet echt. Misschien Corendon met 1 hotel tegenwoordig.quote:
Curaçao, het nieuwe Ibiza, waar alle BN’ers vakantie vieren.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is meer Turkije. Curacao heeft dat niet echt. Misschien Corendon met 1 hotel tegenwoordig.
Bonaire is niet anders dan all-inclusive op wat duikresorts na maar je zal vast gelijk hebben.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is meer Turkije. Curacao heeft dat niet echt. Misschien Corendon met 1 hotel tegenwoordig.
Adult-onlyquote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bonaire is niet anders dan all-inclusive op wat duikresorts na maar je zal vast gelijk hebben.
Laat je nu je scriptie schrijven?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat je nu je scriptie schrijven?
nee maar ik zoek users die heel veel weten over cloud computing, het liefst mensen die ermee werken in een adviesrol.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat je nu je scriptie schrijven?
Blij dat je zoveel vertrouwen in fok blijft houden en het zoeken naar kennis dan wel intelligentie nog niet opgeeft.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee maar ik zoek users die heel veel weten over cloud computing, het liefst mensen die ermee werken in een adviesrol.
Ik zou @klaasweetalles eens benaderen, die heeft echt overal verstand van!quote:Op maandag 27 februari 2023 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee maar ik zoek users die heel veel weten over cloud computing, het liefst mensen die ermee werken in een adviesrol.
Dit lag zo voor de hand dat ik geeneens aan hem dacht.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou @:Klaasweetalles eens benaderen, die heeft echt overal verstand van!
ik moest glimlachenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helaas. Moest weer wat sollicitatiebrieven van UWV maken. Zo gepiept (nu dus niet).
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen iets slechts over Steef zeemeeuw te zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Hollywood-acteur Steven Seagal heeft maandag een prestigieuze onderscheiding gekregen van de Russische president Vladimir Poetin. De Amerikaanse acteur kreeg de Orde van de Vriendschap voor zijn ‘internationale, humanitaire en culturele werk’, zo blijkt uit een staatsdecreet dat maandag werd gepubliceerd.
[ afbeelding ]
De 70-jarige Seagal staat al jaren bekend als een uitgesproken voorstander van Poetin. De Russische president verleende de acteur in 2016 persoonlijk het Russische staatsburgerschap. In 2018 werd de voormalig actieheld benoemd tot speciaal gezant. In die rol moest hij namens Rusland de betrekkingen met de Verenigde Staten verbeteren.
De orde is in 1994 ingesteld door de toenmalige Russische president Boris Jeltsin. De medaille wordt gegeven aan Russen en buitenlanders die hebben bijgedragen aan de vriendschap tussen Rusland en andere landen. Andere ontvangers zijn bijvoorbeeld FIFA-president Gianni Infantino, oud-VN-chef Ban Ki-moon en voormalig Amerikaans minister van Buitenlandse Zaken Rex Tillerson.
uh okequote:Op maandag 27 februari 2023 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Feyenoorders mad omdat er een Amsterdams adres op het label van hun shirt staat(Adidas is daar gevestigd)
[ afbeelding ]
whahahahquote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit lag zo voor de hand dat ik geeneens aan hem dacht.
@:klaasweetalles help deze arme student alsjeblieft uit de ellende.
@KingRoland staat in direct contact met onze lieve heer dus hem helpen helpt ook jou. Dan niet in je sterfelijke leven dan wel in het hiernamaalsquote:Op maandag 27 februari 2023 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
whahahah
dacht het effe nie...
laat deze gast effe zelf even ploetteren voor zijn zesje
als hij in direct contact met onze lieve heer dan moet hij veel gaan bidden dan haalt hij vast wel een 5quote:Op maandag 27 februari 2023 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:kingroland staat in direct contact met onze lieve heer dus hem helpen helpt ook jou. Dan niet in je sterfelijke leven dan wel in het hiernamaals
Kom je niet bij de big4... Ook jij hebt vast weleens moeten smeken richting je Harvard diploma.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als hij in direct contact met onze lieve heer dan moet hij veel gaan bidden dan haalt hij vast wel een 5
niet echtquote:Op maandag 27 februari 2023 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je niet bij de big4... Ook jij hebt vast weleens moeten smeken richting je Harvard diploma.
Ik weet op mijn huidige leeftijd geeneens wat het is.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet echt
toen ik 4 was kon ik heel de winkler prins encyclopedie al uit mijn hoofd
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet op mijn huidige leeftijd geeneens wat het is.
Waarom en voornamelijk hoe ben je tot stap 5 naar 6 gekomen?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
1. Ik
2. Dick Advocaat
3. Putin
4. Queen Elizabeth
5. Edward VIII
6. Hitler
Wie gaat dit overtreffen?
iemand met nazi's/nsb'ers in de familie misschienquote:Op maandag 27 februari 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
1. Ik
2. Dick Advocaat
3. Putin
4. Queen Elizabeth
5. Edward VIII
6. Hitler
Wie gaat dit overtreffen?
Gelezen in de commentsquote:Op maandag 27 februari 2023 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom en voornamelijk hoe ben je tot stap 5 naar 6 gekomen?
Ik was oprecht al aan het googlen of Mussert ooit een ontmoeting met Hitler heeft gehadquote:Op maandag 27 februari 2023 21:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
iemand met nazi's/nsb'ers in de familie misschien
ik ken wel iemand met een 'hele foute overgroot opa', maar het is ondanks vele dronken ondervragingen nooit duidelijk geworden wie het wasquote:Op maandag 27 februari 2023 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was oprecht al aan het googlen of Mussert ooit een ontmoeting met Hitler had gehad
Mocht je zijn hand nooit hebben aangeraakt zou ik NU de auto instappen.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ken wel iemand met een 'hele foute overgroot opa', maar het is ondanks vele dronken ondervragingen nooit duidelijk geworden wie het was
stukje duitse officier geloof ik
volgens mij zit hij nu in argentiniëquote:Op maandag 27 februari 2023 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht je zijn hand nooit hebben aangeraakt zou ik NU de auto instappen.
Met als eindbestemming Paraguay?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij zit hij nu in argentinië
(lol)
als dat soort gasten buiten de foks komen qua bekendheid wordt het toch al snel minder leuk, ook voor zichzelfquote:Op maandag 27 februari 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar zijn er, ik hoop, fake twitter accounts van Braddie in de omloop waar hij zich voordoet als pedofiel
Beetje sneu wel
Ik ben vandaag aangevallen door een ram in de rug waardoor ik zeker een meter verder werd weggebeukt.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar zijn er, ik hoop, fake twitter accounts van Braddie in de omloop waar hij zich voordoet als pedofiel
Beetje sneu wel
was je naar de kinderboerderij?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aangevallen door een ram in de rug waardoor ik zeker een meter verder werd weggebeukt.
Dit zijn verhalen, braddie is louter tragisch en niet benoemenswaardig
Wie gaf die ram in de rug dan?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aangevallen door een ram in de rug waardoor ik zeker een meter verder werd weggebeukt.
Dit zijn verhalen, braddie is louter tragisch en niet benoemenswaardig
Stomtoevallig was het dus een ram.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie gaf die ram in de rug dan?
@:ggmm
Deze man.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stomtoevallig was het dus een ram.
De laatste keer dat ik zoiets probeerde belde mijn toenmalige school mijn ouders om te vragen of ik wellicht depressief dan wel suïcidaal was.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze man.
Dat jij nog geen wekelijkse columns schrijft.
Ga door.
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een stevige mening over mensen die een internetplaatje posten wanneer ze gaan slapen.
Prima review.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:52 schreef Wereldgozer het volgende:
The Strays 1/10
Check deze review @:ggmm @:rambodirk @:scrummie
Ik zou dit überhaupt niet gaan kijken, ook zonder je review.quote:Er zijn ontzettend veel dingen die mannen kunnen flikken en wegkomen met milde kritiek, maar wanneer een vrouw precies hetzelfde doet is de wereld te klein. Dat is oneerlijk, en vaak maken vrouwen het zich onderling ook niet makkelijker. The Strays gaat over zo'n onderwerp en ook al kaart het hoofdpersonage aan dat mannen dit ook voortdurend doen, wanneer zij dit doet wordt dat als onacceptabel gebracht.
Denk dat @Wereldgozer dit verplicht moest meekijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima review.
[..]
Ik zou dit überhaupt niet gaan kijken, ook zonder je review.
Gaat niet goed met de Netflix films.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:52 schreef Wereldgozer het volgende:
The Strays 1/10
Check deze review @:ggmm @:rambodirk @:scrummie
Ja, beetje bij beetje. Nu twee weken nieuwe medicijnen. Bijverschijnselen zouden over moeten zijn. Duurt me iets te lang. Maar er zit verbetering in.quote:
Mooi. De nieuwe hegemonie van Feyenoord wil je niet missenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, beetje bij beetje. Nu twee weken nieuwe medicijnen. Bijverschijnselen zouden over moeten zijn. Duurt me iets te lang. Maar er zit verbetering in.
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mooi. De nieuwe hegemonie van Feyenoord wil je niet missen
Volkoren, gebraden gehakt en leverworst.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:01 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Grappige is dat jullie het nu al een beetje aan het vieren zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mooi. De nieuwe hegemonie van Feyenoord wil je niet missen
Het Noorderlicht komt voor de gevallen Zonvloed.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige is dat jullie het nu al een beetje aan het vieren zijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ok boomerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
@Speedfight is hier jaloers opquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:36 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 619 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
@:Rambodirk
Woordle6 415 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟨🟩⬛
🟨🟨⬛🟨🟩⬛
🟨🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Op het nippertje.
@:Rambodirk
Beetje teveel eer hoor heeft al sinds 15:05 niks meer gepost.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:04 schreef onlogisch het volgende:
@:tong80 is de enige die VBL overeind houdt. Wat een teloorgang.
What else is knewquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:04 schreef onlogisch het volgende:
@:tong80 is de enige die VBL overeind houdt. Wat een teloorgang.
Is ook wel nodig zie ik HAHAHAHAHAquote:
quote:
Waarom Sevilla?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:04 schreef aTypisch het volgende:
ik hoor morgen of ik een appartementje in sevilla mag huren jongens
dat wordt fokken in de zon jongens
GENOT
duurt nog wel even voordat ik er dan ook in gaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke.
Veel plezier in elk geval.
Lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:04 schreef aTypisch het volgende:
ik hoor morgen of ik een appartementje in sevilla mag huren jongens
dat wordt fokken in de zon jongens
GENOT
Lekker leven in Spanje.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
duurt nog wel even voordat ik er dan ook in ga
Helemaal nietquote:
Zon op de wangen. Genot.quote:
Ja meer dan eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:31 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado ben je ooit naar Singapore geweest
aprilquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker.
Vanaf wanneer zou je gaan huren?
Eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou wel liever aan de kust ergens willen. Maar goed, dat is ook duurder gok ik zo.
Kipfilet met ham-kaas, broccoli en aardappeltjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Tomatensoep, ciabatta, salade caprese.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kippenvleugels, rijst, saladequote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wanneer je spits wordt weggekocht:
Weg-horst.
Wat wordt het onderzoeksvraagstuk?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef KingRoland het volgende:
Scriptiebedrijf gevonden
Een van de big 4 is het geworden.
o ik dacht dat het daar in de zomer lekker cool wasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel airco hoop ik, het is daar drie maanden lang 40 graden plus.
Iets met problemen in automatisering binnen Finance en techquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat wordt het onderzoeksvraagstuk?
damnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iets met problemen in automatisering binnen Finance en tech
Kan er niet meer over vertellen
Zelfgemaakt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat je het geheim wilt houden, of omdat je er bijna niks vanaf weet?quote:
Doorgezet naar JeeCeequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goeie nummer @:jancees @:onlogisch
Al zin in morgen?quote:
Moet dan Junior tegen Feyenoord?quote:
Snap ik. Zie het wel voorbij komen in de nieuwsbrief van KPMG als je klaar bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iets met problemen in automatisering binnen Finance en tech
Kan er niet meer over vertellen
Welterustenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Trusten en tot morgen. Hup Spakenburg......
Dat klopt maat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet dan Junior tegen Feyenoord?
Topshow.quote:
De boodschap na de 5-0 wordt dat ze louter de enkels moeten gaan raken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon rellen als de uitslag te groot dreigt te worden.
O ja, jij bent natuurlijk ook nog de coach.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De boodschap na de 5-0 wordt dat ze louter de enkels moeten gaan raken.
hier schrik ik vanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, jij bent natuurlijk ook nog de coach.
Minnetje op het scoutingsrapport van de kleine man dusquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De boodschap na de 5-0 wordt dat ze louter de enkels moeten gaan raken.
Wel leuk, al is ook Singapore wel veranderd, veel rood Chinezen, dat maakt het wel minder, dat heb je ook in HongKong al is dat misschien nog een slagje erger omdat ze het helemaal over hebben genomen.quote:
Ik baal alleen een beetje van de timing. Zaterdag spelen ze hun kampioenswedstrijd (ook nog eens nummer 1 vs nummer 2). Het wordt niet echt een goede generale als je morgen met 15-0 het schip in gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Minnetje op het scoutingsrapport van de kleine man dus
Sad
Dan moet je de tegenstander omkopen of vergiftigen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik baal alleen een beetje van de timing. Zaterdag spelen ze hun kampioenswedstrijd (ook nog eens nummer 1 vs nummer 2). Het wordt niet echt een goede generale als je morgen met 15-0 het schip in gaat.
De trainer die zich nu al indekt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik baal alleen een beetje van de timing. Zaterdag spelen ze hun kampioenswedstrijd (ook nog eens nummer 1 vs nummer 2). Het wordt niet echt een goede generale als je morgen met 15-0 het schip in gaat.
Moderator @onlogisch is duidelijk iemand die in problemen denkt en niet in oplossingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De trainer die zich nu al indekt.
Het moet gewoon een fantastische ervaring worden voor die ventjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch is duidelijk iemand die in problemen denkt en niet in oplossingen.
Daar help jij ze vast goed bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het moet gewoon een fantastische ervaring worden voor die ventjes.
Daar zijn we coach voorquote:
Het is geen Arend Martijn, zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch is duidelijk iemand die in problemen denkt en niet in oplossingen.
Succes en veel plezier.quote:
Hele relevante punten noemt ze en wappie gerel over zaken die 0,0 met provinciale staten of waterschapsverkiezingen te maken hebben. Twitterquote:
Er zijn mensen die nooit politiek volgen en enkel voor de gemeente naar de bus gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hele relevante punten noemt ze en wappie gerel over zaken die 0,0 met provinciale staten of waterschapsverkiezingen te maken hebben. Twitter
Ik heb dit keer voor het eerst eigenlijk geen flauw idee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nooit politiek volgen en enkel voor de gemeente naar de bus gaan.
Ik zou wel willen weten op welke partij ik stem, waar deze partij voor staat landelijk, ondanks dat dit nu voor wat anders is.
Maar ja, D66.
Provinciale Staten vind ik altijd moeilijker kiezen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb dit keer voor het eerst eigenlijk geen flauw idee.
Qua standpunten schommelt het rond de VVD () en SGP (
) vaak.
Competitiemanager genotquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moet je de tegenstander omkopen of vergiftigen.
Ik kom wel progressiever uit dan VVD maar meestal wel een beetje in de centrum rechts hoek.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
) vaak.
hoeveelquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:48 schreef Caland het volgende:
Wij gaan met werk tijdelijk 300 meter naar rechts verhuizen en nu mag ik conform CAO een oprotpremie aanpakken omdat ik blijkbaar al te ver weg woon van mijn werkplaats en met de verhuizing nog verder (lol)
Schamel bedrag helaas.
De SGP heeft eigenlijk een heel goed programma. Het is alleen erg jammer dat het geloof als een rode leidraad door het programma loopt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
) vaak.
Heb ik met D66 en hun referendum.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SGP heeft eigenlijk een heel goed programma. Het is alleen erg jammer dat het geloof als een rode leidraad door het programma loopt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SGP heeft eigenlijk een heel goed programma. Het is alleen erg jammer dat het geloof als een rode leidraad door het programma loopt.
@KingRolandquote:'We flikken het gewoon'
"Als je in jezelf gelooft en met Gods wil, dan kun je alles", concludeert trainer Chris de Graaf met schorre stem op de radio bij Langs de Lijn En Omstreken.
Zou je er daarom niet op stemmen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stem er niet op omdat ik meer raakvlakken heb met de VVD en de VVD er altijd met kop & schouders bovenuit steekt bij kieswijzers e.d. SGP meestal 2e, maar op gepaste afstand.quote:
Doodstraf invoerenquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SGP heeft eigenlijk een heel goed programma.
ze missen alleen bitcoin nog in het partijprogrammaquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Doodstraf invoeren
Abortus afschaffen
Enkel trouwen in gemeenschap van goederen
Alles dicht op zondag, inclusief het internet
Eigenlijk een heel goed programma
LP godenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze missen alleen bitcoin nog in het partijprogramma
ik vind dat echt een neppe partij in nederlandquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
LP goden
Maar doen niet mee geloof ik? (In ZH in ieder geval)
Dan had hij gewoon bij moeders de vrouw moeten blijven of naar de hel maar goed dat laatste was al een zekerheidje in zijn geval.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:07 schreef Caland het volgende:
Als het aan de SGP lag had @:onlogisch zijn kind nooit meer gezien aangezien ze niet geloven in gedeeltelijk ouderschap. Gelachen.
Succes straks trouwens op Varkenoord!
quote:
Directeur FBI onderschrijft 'laboratoriumtheorie' ontstaan covid-19
De FBI houdt er serieus rekening mee dat het coronavirus (covid-19) is ontstaan in een laboratorium in de Chinese stad Wuhan. "De FBI heeft vastgesteld dat de oorsprong van de pandemie hoogstwaarschijnlijk een ongeluk in een laboratorium is", zei Christopher Wray, het hoofd van de Amerikaanse federale politiedienst, in een gesprek met Fox News.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hele relevante punten noemt ze en wappie gerel over zaken die 0,0 met provinciale staten of waterschapsverkiezingen te maken hebben. Twitter
quote:Eerste Kamer
De verkiezing van de leden van de Eerste Kamer, ook wel senaat genoemd, vindt om de vier jaar plaats. De leden van de Eerste Kamer worden gekozen door de leden van de Provinciale Staten en de kiescolleges in Bonaire, Sint Eustatius en Saba en het kiescollege niet-ingezetenen. De volgende Eerste Kamerverkiezing is op 30 mei 2023.
Ik hoop dat het daar net zo mooi weer is als hier.quote:
doe jij aan crossfit in het parkquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daar net zo mooi weer is als hier.
Wat een blauwe lucht en zon.
Nee, ik doe niet aan crossfit.quote:
Dat zijn dus twee dingenquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan crossfit.
Ik heb hier een calisthenics plek om de hoek, soms wel eens leuk, maar met mooi weer (april - oktober) wil ik buiten maar één ding doen: hardlopen (en MTB).
Rest kan gewoon lekker in de sportschool.
MTBquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan crossfit.
Ik heb hier een calisthenics plek om de hoek, soms wel eens leuk, maar met mooi weer (april - oktober) wil ik buiten maar één ding doen: hardlopen (en MTB).
Rest kan gewoon lekker in de sportschool.
Klopt.quote:
Gewone fiets vermaak ik me ook mee, maar dit wel extra lekker. Door de duinen enzo.quote:
Gewone fiets zit ik zelden op, maar in het bos crossen is top.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewone fiets vermaak ik me ook mee, maar dit wel extra lekker. Door de duinen enzo.
De mensen die ik ken die mountainbiken (of dat deden) hebben er bijna allemaal een (zeer) zware blessure aan overgehouden, dat heeft mij altijd een beetje tegengehouden. Vooral het verhaal van een maat waarbij hulpdiensten hem nauwelijks uit dat bos konden krijgen. Ook niet echt chill om in je ééntje te doen dan lijkt me.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewone fiets vermaak ik me ook mee, maar dit wel extra lekker. Door de duinen enzo.
Ik fiets al sinds ik klein ben 6-7 dagen per week en ben aan de kust opgegroeid. Dus ik ben wel redelijk goed op de fiets.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die mountainbiken (of dat deden) hebben er bijna allemaal een (zeer) zware blessure aan overgehouden, dat heeft mij altijd een beetje tegengehouden. Vooral het verhaal van een maat waarbij hulpdiensten hem nauwelijks uit dat bos konden krijgen. Ook niet echt chill om in je ééntje te doen dan lijkt me.
Een beetje aanleg om die fiets te sturen is op zich ook best handigquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik fiets al sinds ik klein ben 6-7 dagen per week en ben aan de kust opgegroeid. Dus ik ben wel redelijk goed op de fiets.
Hele spannende routes moet je, als je amper een ervaren fietser bent, natuurlijk niet meteen pakken. Ik fiets vaak zat simpele routes.
Blessures heb ik zat, ik leef vandaag. Morgen kan alles over zijn
Als je twee linkerhanden hebt, zou ik het rustig aan doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje aanleg om die fiets te sturen is op zich ook best handig
Ik had een keer een near miss met een boomstam en toen ook maar besloten dat het niks voor mij is, een paar centimeter verschil en m'n schouder had in de puin gelegen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die mountainbiken (of dat deden) hebben er bijna allemaal een (zeer) zware blessure aan overgehouden, dat heeft mij altijd een beetje tegengehouden. Vooral het verhaal van een maat waarbij hulpdiensten hem nauwelijks uit dat bos konden krijgen. Ook niet echt chill om in je ééntje te doen dan lijkt me.
Een broer van me doet downhill, dat gaat best hard.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje aanleg om die fiets te sturen is op zich ook best handig
Ja ongetwijfeld, maar heb het idee dat de blessures bij een sport als MTB gelijk wat heftiger kunnen zijn vooral door het terrein en snelheid natuurlijk. Ik val toch liever op het asfalt met een racefiets dan op een hobbelig bergje tegen een tak.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik fiets al sinds ik klein ben 6-7 dagen per week en ben aan de kust opgegroeid. Dus ik ben wel redelijk goed op de fiets.
Hele spannende routes moet je, als je amper een ervaren fietser bent, natuurlijk niet meteen pakken. Ik fiets vaak zat simpele routes.
Blessures heb ik zat, ik leef vandaag. Morgen kan alles over zijn
Zijn dit van die korte ritjes?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een broer van me doet downhill, dat gaat best hard.
Ja dat is zeker zo, maar je hebt natuurlijk allerlei soorten routes, je hoeft niet meteen een hardcore plek te kiezen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld, maar heb het idee dat de blessures bij een sport als MTB gelijk wat heftiger kunnen zijn vooral door het terrein en snelheid natuurlijk. Ik val toch liever op het asfalt met een racefiets dan op een hobbelig bergje tegen een tak.
Wat zou je mij aanradenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een midlife sporten allemaal
Gewoon balletje slaan @:fetx
Tennis in een fijn broekje?quote:
Kom jij dan kijken?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tennis in een fijn broekje?
@:Lenny_Leonard
gewoon touwtjespringen, zwemmen en zware dingen optillenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een midlife sporten allemaal
Gewoon balletje slaan @:fetx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon touwtjespringen, zwemmen en zware dingen optillenWielrenfiets in de zomer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je woont wel erg ver.quote:
Fietsen in het buitenland is ook wel echt genot.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in nederland niet maar in het buitenland wel soms
ga je voor de marathon?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is wel godverdomme goed weer om te gaan hardlopen zeg. Morgen staat er in principe een lange duurloop op de planning. Alleen heb de corona mij te pakken gehad twee weken terug en voor lange afstanden rennen is dat niet goed geweest
Heb je al besloten wat je gaat doen of kijk je morgen pas?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, in principe zou ik morgen voor het eerst 30 rennen.
New York is toch het plan of zit ik fout?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, in principe zou ik morgen voor het eerst 30 rennen.
Ik ga sowieso rennen, ben helemaal klaar met niks doen. De afspraak om morgen 30km te rennen stond al weken met de vriendin met wie ik de marathon ga rennen, alleen als het morgen niet goed aanvoelt stop ik wel eerder.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al besloten wat je gaat doen of kijk je morgen pas?
Rotterdam gewoon (dus over zes weken al).quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
New York is toch het plan of zit ik fout?
pics van de vriendinquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga sowieso rennen, ben helemaal klaar met niks doen. De afspraak om morgen 30km te rennen stond al weken met de vriendin met wie ik de marathon ga rennen, alleen als het morgen niet goed aanvoelt stop ik wel eerder.
Dan heb je als het goed is ook gewoon bescherming aan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een broer van me doet downhill, dat gaat best hard.
Oud-leraar Nederlands van me, brak z'n nek bij een val op een paaltje toen er een kat voor z'n wielrenwiel kwam op een dijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan heb je als het goed is ook gewoon bescherming aan.
Men doet hier net alsof wanneer je valt direct in de kreukels ligt
Er was een tijdje terug een verhaal, een man die dat deed in het Amsterdamse Bos, iemand kon dat blijkbaar niet waarderen en had een boomstam over het pad gelegd... man dwarslaesie en uiteindelijk euthanasie gedaan... ze zoeken de dader nog.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
maar hij was al oud dus?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oud-leraar Nederlands van me, brak z'n nek bij een val op een paaltje toen er een kat voor z'n wielrenwiel kwam op een dijk.
Ja, in de 70. Maar dat kan iedereen overkomen.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oud-leraar Nederlands van me, brak z'n nek bij een val op een paaltje toen er een kat voor z'n wielrenwiel kwam op een dijk.
Moedig @Caland dan een beetje aan, wil je.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan heb je als het goed is ook gewoon bescherming aan.
Men doet hier net alsof wanneer je valt direct in de kreukels ligt
@Caland lijkt mij iemand die al 8 jaar uberhaupt niet op een fiets gezeten heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moedig @:Caland dan een beetje aan, wil je.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kon er klaarblijkelijk toch geen reet van.
Die heeft lang binnen zitten fietsen en is nu klaar om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:caland lijkt mij iemand die al 8 jaar uberhaupt niet op een fiets gezeten heeft.
Valt mee, bijna dagelijks.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:caland lijkt mij iemand die al 8 jaar uberhaupt niet op een fiets gezeten heeft.
jij lijkt mij iemand die al 8 jaar niet op een pik heb gezetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft lang binnen zitten fietsen en is nu klaar om naar buiten te gaan.
Sow koekoekquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij lijkt mij iemand die al 8 jaar niet op een pik heb gezeten
Wow, ik schrik hiervanquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor een pik kun je gewoon naar een Braziliaans ziekenhuis gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet eens nodig. Gewoon vrouw zijn, altijd score.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor een pik kun je gewoon naar een Braziliaans ziekenhuis gaan.
Als man kom je nog makkelijker aan een pik anders.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet eens nodig. Gewoon vrouw zijn, altijd score.
Dat is wel de meest actieve scene ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als man kom je nog makkelijker aan een pik anders.
Drizzt zal wel te druk zijn met een computerspel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:
Eten we nog vanavond ?
Hier macaroni, ham-kaas.
Dat durf ik niet zo te zeggen, met een racefiets vallen rijt je je hele been open. Of kan je zelfs ondanks een helm serieuze hersenschade oplopen. MTB zeker in Nederland moet je je best doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld, maar heb het idee dat de blessures bij een sport als MTB gelijk wat heftiger kunnen zijn vooral door het terrein en snelheid natuurlijk. Ik val toch liever op het asfalt met een racefiets dan op een hobbelig bergje tegen een tak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had precies vandaag macaroni met kaas.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Drizzt zal wel te druk zijn met een computerspel.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Yo boys en @:Pisces29
Ik zou nog verslag doen van de wedstrijd vandaag op Varkenoord tegen Feyenoord. Het is nogal een lang en uitgebreid stuk geworden. Dus ik heb het even in een spoiler gezet
Jeetje wat een boekwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou nog verslag doen van de wedstrijd vandaag op Varkenoord tegen Feyenoord. Het is nogal een lang en uitgebreid stuk geworden. Dus ik heb het even in een spoiler gezet
Hoe waren de jongens eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel 3 minder dan je grote vrees.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je hebt ze gelijk na de wedstrijd een straftraining af laten werken neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Koekoek. Stukje lijnen van de tetten afsnuiven genotquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk nu de samenvatting FC Utrecht-Spakenburg.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Teveel ontzag voor Feyenoord. Erg onder de indruk. Laat er geen misverstand over bestaan : Feyenoord was geen 2 maar 3 of 4 klasse beter dan wij. Maar mijn sterkhouders haalden hun niveau niet. Dat was ook zeker de verdienste van Feyenoord maar het zorgde er wel voor dat we naar de slachtbank werden geleid.quote:
Thanks makker brotherquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:52 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Vanavond 2-2. Enjoy the game. Tot morgen.
Zijn ze wel hoopvol voor de volgende wedstrijd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teveel ontzag voor Feyenoord. Erg onder de indruk. Laat er geen misverstand over bestaan : Feyenoord was geen 2 maar 3 of 4 klasse beter dan wij. Maar mijn sterkhouders haalden hun niveau niet. Dat was ook zeker de verdienste van Feyenoord maar het zorgde er wel voor dat we naar de slachtbank werden geleid.
Waar ze bij Feyenoord, en vast bij alle BVO's op die leeftijd al ontzettend goed in zijn is de bal het werk laten doen. We speelden 4x een kwartier, na een kwartier stond het slechts 2-0. Na een half uur 5-0. Maar toen was de pijp leeg en werd het prijs schieten. Gelukkig had mijn keepertje een goede dag anders waren er nog een stuk of 6 ingegaan.
De 3 aanvallertjes van Feyenoord waren 8 jaar. Mijn jongens zijn allemaal 10. De rest van Feyenoord waren 9 jaar.
Naar huis laten lopen Adriaanse stijl.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt ze gelijk na de wedstrijd een straftraining af laten werken neem ik aan?
alleen maar beter johquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teveel ontzag voor Feyenoord. Erg onder de indruk. Laat er geen misverstand over bestaan : Feyenoord was geen 2 maar 3 of 4 klasse beter dan wij. Maar mijn sterkhouders haalden hun niveau niet. Dat was ook zeker de verdienste van Feyenoord maar het zorgde er wel voor dat we naar de slachtbank werden geleid.
Waar ze bij Feyenoord, en vast bij alle BVO's op die leeftijd al ontzettend goed in zijn is de bal het werk laten doen. We speelden 4x een kwartier, na een kwartier stond het slechts 2-0. Na een half uur 5-0. Maar toen was de pijp leeg en werd het prijs schieten. Gelukkig had mijn keepertje een goede dag anders waren er nog een stuk of 6 ingegaan.
De 3 aanvallertjes van Feyenoord waren 8 jaar. Mijn jongens zijn allemaal 10. De rest van Feyenoord waren 9 jaar.
Is dat de bitcoin mentaliteit om het moraal erin te houden?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alleen maar beter joh
beter leren ze vroeg wat verliezen is
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de bitcoin mentaliteit om het moraal erin te houden?
Misschien als team verloren maar staat je zoon nu op de lijst van de scout.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee joh. Jr. was ook niet best vandaag.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien als team verloren maar staat je zoon nu op de lijst van de scout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
???quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:21 schreef tong80 het volgende:
Zo te zien weinig users aan het werken momenteel.
90% post hier tijdens het werk. Rustig nu.quote:
Laat m'n moeder nou eens met rust.quote:
We hebben dat veranderd we posten nu alleen nog maar tijdens jouw werkquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
90% post hier tijdens het werk. Rustig nu.
FOK! is mijn werk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben dat veranderd we posten nu alleen nog maar tijdens jouw werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |