Wat leuk dit. Had er nog niet van gehoord.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:45 schreef drakin het volgende:
Miniaturen painten, een leuke hobby voor boardgamers, Warhammer spelers of mensen die eens wat anders willen schilderen dan een plat canvas.
Hieronder mijn laatste paint:
[ afbeelding ]
Welke verf, welke kwasten, welke miniatuur gebruik/paint jij nu?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Ga je ook kleine draken schilderen?
Het hoeft niet perse Warhammer te zijn, je hebt soms ook bij boardgames figuurtjes zitten die je kan painten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Weet niet of het bij dat wereldje past maar draken zien er wel vet uit.
Sommige dingen zoals de primer kan je gewoon bij de action halen, werkt net zo goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:57 schreef Resistor het volgende:
Ziet er mooi uit.
Ik heb eens een keer bij https://www.meijerenblessing.nl/ rondgekeken, maar het is echt indrukwekkend wat je allemaal nodig hebt voor deze hobby (naast een hele vaste hand). Penselen met enkele haartjes
Zei er iemand treintjes?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse Warhammer te zijn, je hebt soms ook bij boardgames figuurtjes zitten die je kan painten.
Of mensen die treintjes landschapjes maken painten soms ook van alles. Dus ja tuurlijk, maak je eigen wereld met coole draken
Whut? In de modelbouw (1:35) heb je soms ware meesters zitten. Net zag ik deze:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk dit. Had er nog niet van gehoord.
Maar schilder men die dan ook zelf of komt dat zou uit de verpakking?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? In de modelbouw (1:35) heb je soms ware meesters zitten. Net zag ik deze:
[ afbeelding ]
Het schilderen mag je lekker zelf doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 03:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar schilder men die dan ook zelf of komt dat zou uit de verpakking?
Zeker knap. ik dacht dat die kant en klaar waren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het schilderen mag je lekker zelf doen.
Sommigen zijn daar meesters in. Wel knap dat die figuurtjes een gezichtsuitdrukking hebben.
Ja, maar het is nog niet af.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:19 schreef Salusian het volgende:
Hoe staat het hier? iemand dit weekend nog iets geschilderd?
Binnenkort wel pics postenquote:Op zondag 28 mei 2023 19:32 schreef sp3c het volgende:
tvp!
ik ben met een Ork kill team bezig voor 40k
Heel wat kleurtjes verfquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:50 schreef Salusian het volgende:
Ik zit midden in een verhuizing dus mijn hobby staat "weer' ff stil. Mijn laatste WIP... verwacht dat deze eind van het jaar wel af zal zijn....
[ afbeelding ]
En al het verf spul voor het ingepakt werd.
[ afbeelding ]
En dan kan je nog door te mengen andere kleuren krijgen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:24 schreef Salusian het volgende:
[..]
ben te lui om te mengen dus dan maar allemaal kopen....
idd dat dus. doe het al jaren (op en af) maar ik "snap" kleuren nog steeds niet helemaal... Heb wel zon draai/kleuren wiel. dat helpt wel. Als ook laatst een boek gevonden over alle soorten verf/verven/verf mengen/schilderen. maar die is ondertussen ergens in een doos beland... die vind ik wel weer een keer.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan kan je nog door te mengen andere kleuren krijgen.
Ik deed aquarellen dan moest je ook altijd mengen, duurde even voor ik het een beetje onder de knie kreeg.
Ik heb contrastpaints, de tegenhanger van speedpaints. ze werken geweldig maar het is wel ff je hersens ombuigen. het werk echt anders dan normale verf.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:07 schreef drakin het volgende:
Ik heb maar 1 doosje met paint.
Wil er nog speedpaint bij.
wip kan sowieso wel, zal ik maandag doen als ik weer achter mijn bureautje zit!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:34 schreef Salusian het volgende:
[..]
En "work in progress" natuurlijk ook!
ja graag!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
wip kan sowieso wel, zal ik maandag doen als ik weer achter mijn bureautje zit!
Nice!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Laatste miniaturen van een bordspel geverfd:
[ afbeelding ]
Wat ontzettend leuk gedaan.quote:Op woensdag 15 november 2023 02:18 schreef tetsuo-shima het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ben ik wel trots op heb deze gemaakt om met de feestdagen als kado weg te geven.
Vast wel ik ook wel apart, heeft niet iedereen.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:57 schreef tetsuo-shima het volgende:
Dank je, ben er ook bijna 3 weken mee bezig geweest haha maar het is de moeite waard. Ik hoop dat ze het leuk gaan vinden
Nee, ik doe niet een miniatuur painten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 16 november 2023 15:00 schreef tetsuo-shima het volgende:
@:dotteke heb jij nog iets geschilderd? Of niet de laatste tijd
Ik heb door gezondheids lachten veel hobby's op moeten geven. Wat ik wel deed was aquarellen, haken, breien, tekenen, gitaar spelen.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:30 schreef tetsuo-shima het volgende:
Oh jammer, zou je eens moeten proberen, is erg rustgevend vind ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |