Diskwalificatie.quote:Ze vertelde laatst in een interview met de lokale AVROTROS dat volgens haar het best Eurovisie nummer ooit, beide nummers van Dima Bilan zijn.
Ze zagen in Azerbeidzjan al die bands ingezonden worden, en hebben snel op de Simon&Garfunkel knop gedruktquote:
Dit lijkt me geen slecht uitgangspunt in elk geval.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:24 schreef Momo het volgende:
Even een ander nummer van de Azerbeidzjaanse Marcus en Martinus als voorbeeld
Ze hebben het zelf geschreven en als ik hun eigen liedjes beluister hoeven we niet bang te zijn voor een Dance You Off 2.0.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:45 schreef grazz het volgende:
Zoals Cee ook al schrijft, nogal een on-azerbeidzjaanse keuze op het eerste oog. Maakt me nieuwsgierig naar het lied..... Tenzij ze de twee een Zweeds popliedje geven, dan is het gewoon weer ontzettond Azerbeidzjaans
Beide ophef artiesten ook niet gekozen trouwensquote:Op maandag 27 februari 2023 12:24 schreef Momo het volgende:
Er was al wat #ophef @:Cyan9 over deze selectie. Volgens een artiest die al eerder afviel (Rauf Kingsley), is deze interne selectie geheel voor de bhne en is er intern al gekozen voor Mamagama.
Je kunt zijn officile verklaring hier lezen
Was dat alle ophef? Nee Leyla Izzatova is van Russische afkomst. Sommige zeggen dat ze pro Putin zou zijn, maar daar kan ik geen goede bron over vinden. Wat ik wel kan vinden. Ze vertelde laatst in een interview met de lokale AVROTROS dat volgens haar het best Eurovisie nummer ooit, beide nummers van Dima Bilan zijn.
Ik denk echt dat Azerbaijan dit puur heeft gekozen omdat ze een image change nodig hebben en weten dat ze met zo’n slick Zweeds liedje weer zullen floppen in de televote. Het is echt puur strategischquote:Op maandag 13 maart 2023 10:39 schreef Momo het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten want ze hebben weinig eigen materiaal, en dan zo vroeg in hun carrire helemaal zelf geschreven nummer, zal dat echt zo goed zijn dan? Of waren ze de veilige keuze gezien de jury's wegvielen en een aantal andere kandidaten problematisch zouden zijn? En welke stijl is het? Ze coveren best wat rocknummers, maar ik hoor ook jazz en etnische invloeden bij hun nummers.
Meer kwalificatiekans voor Nederland...!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Nexum het volgende:
Nou, lange snippet is uit. Klinkt slecht![]()
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het lied niet eens heel slecht (als in een Belarus-voorronde-ramp). Wel is het te zachtaardig om impact te hebben op het sf. Ook komt de tweeling nogal ongenaakbaar en wat bozig over, wat niet helpt.
Behalve de rap klinkt het Brits. Zou dat met opzet zijn gekozen omdat...Liverpool?
[ Bericht 8% gewijzigd door Nashipeer op 13-03-2023 14:16:24 ]
quote:Op maandag 13 maart 2023 14:07 schreef Nashipeer het volgende:
Hier al volledig te beluisterenIk vind het ook niet zo slecht zoals sommige mensen op twitter willen voordoen. Het geheel klinkt best Brits inderdaad. Een beetje Take That en Oasis vibes. Weet niet of het echt impact gaat maken op het podium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het lied niet eens heel slecht (als in een Belarus-voorronde-ramp). Wel is het te zachtaardig om impact te hebben op het sf. Ook komt de tweeling nogal ongenaakbaar en wat bozig over, wat niet helpt.
Behalve de rap klinkt het Brits. Zou dat met opzet zijn gekozen omdat...Liverpool?
Ja, zeg maar hoor, ik ben zelf nooit heel erg in die muziek geweest, maar ik moest zelf daar aan denken los van dat rapstukje. Maar misschien dat ik erg mis zit voor de kennerquote:
Doelde meer op het tweede stuk van het nummer met meer gitaar, niet het rapgedeelte.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:54 schreef Cee het volgende:
Take That en Oasis rapten nooit, ik vind het stukje een beetje op LFO / Summer girls lijken, ik ben benieuwd naar het hele stuk straks. Dit kan mooi worden in zo veel opzichten.
Edit: take that rapte wel in Once you’ve tasted love, maar dit gaat heel niche en off topic.
Ik heb alleen nog de snippet gehoord, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Doelde meer op het tweede stuk van het nummer met meer gitaar, niet het rapgedeelte.
Zo.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog de snippet gehoord, ik ben benieuwd.
Yes, en het lijkt me uitgesloten dat ze het de komende jaren nog eens gaan proberen.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik zou het zo zonde vinden als Azerbeidzjan afgestraft wordt nu ze eindelijk eens wat anders doen dan wat ze de laatste tijd doen.
Ik denk en hoop dat het (voor velen onverwacht) goed komt voor ze.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik zou het zo zonde vinden als Azerbeidzjan afgestraft wordt nu ze eindelijk eens wat anders doen dan wat ze de laatste tijd doen.
Lief dagboek, ik begin deze steeds leuker te vindenquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Net nog een keer gehoord, maar het lijkt soms alsof het tekstueel niet matcht met de melodielijnen, waardoor het vrij krakkemikkig over komt en er geen lekkere flow ontstaat. Vraag me ook af hoe goed dit live gaat zijn, ik verwacht ergens dat ze nogal uit de bocht gaan vliegen.
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-monday-1-mayquote:01 May 2023 at 12:18 CEST
🇦🇿 Azerbaijan takes to the stage…
After Israel bringing all the lights and camera action, this is joyfully low key and charming - just Tural and Turan on a heart-shaped podium centre stage, wearing matching green and purple suits and giving it beautiful harmonies. No sign of the trademark fedoras from the official video, but maybe they saw Gustaph from Belgium and decided not to get into Eurovision hat wars.
Have there ever been two more stylish men backstage at the Liverpool Arena.
Foei. Een eckte songfestivalkennert zorgt ervoor dat zijn of haar gasten pas nadat alle inzendingen te zien zijn geweest mogen opstaan. Regels Cyan, regels!quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:19 schreef Cyan9 het volgende:
Dit was letterlijk de toiletbreak van m'n gasten.
Daar had die vriendin van mij echt geen boodschap aan gehad.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:28 schreef grazz het volgende:
[..]
Foei. Een eckte songfestivalkennert zorgt ervoor dat zijn of haar gasten pas nadat alle inzendingen te zien zijn geweest mogen opstaan. Regels Cyan, regels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |