Yes, en het lijkt me uitgesloten dat ze het de komende jaren nog eens gaan proberen.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik zou het zo zonde vinden als Azerbeidzjan afgestraft wordt nu ze eindelijk eens wat anders doen dan wat ze de laatste tijd doen.
Ik denk en hoop dat het (voor velen onverwacht) goed komt voor ze.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik zou het zo zonde vinden als Azerbeidzjan afgestraft wordt nu ze eindelijk eens wat anders doen dan wat ze de laatste tijd doen.
Lief dagboek, ik begin deze steeds leuker te vindenquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Net nog een keer gehoord, maar het lijkt soms alsof het tekstueel niet matcht met de melodielijnen, waardoor het vrij krakkemikkig over komt en er geen lekkere flow ontstaat. Vraag me ook af hoe goed dit live gaat zijn, ik verwacht ergens dat ze nogal uit de bocht gaan vliegen.
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-monday-1-mayquote:01 May 2023 at 12:18 CEST
🇦🇿 Azerbaijan takes to the stage…
After Israel bringing all the lights and camera action, this is joyfully low key and charming - just Tural and Turan on a heart-shaped podium centre stage, wearing matching green and purple suits and giving it beautiful harmonies. No sign of the trademark fedoras from the official video, but maybe they saw Gustaph from Belgium and decided not to get into Eurovision hat wars.
Have there ever been two more stylish men backstage at the Liverpool Arena.
Foei. Een eckte songfestivalkennert zorgt ervoor dat zijn of haar gasten pas nadat alle inzendingen te zien zijn geweest mogen opstaan. Regels Cyan, regels!quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:19 schreef Cyan9 het volgende:
Dit was letterlijk de toiletbreak van m'n gasten.
Daar had die vriendin van mij echt geen boodschap aan gehad.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:28 schreef grazz het volgende:
[..]
Foei. Een eckte songfestivalkennert zorgt ervoor dat zijn of haar gasten pas nadat alle inzendingen te zien zijn geweest mogen opstaan. Regels Cyan, regels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |