Dat is nog voorzichtig uitgedrukt.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Medusa666 het volgende:
P.s Gekke gedachtenkronkels op de vroege ochtend![]()
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is nog voorzichtig uitgedrukt.
Omdat je het nooit hebt meegemaakt. Ik zelf ook niet. Maar ik luister veel naar het leed van anderen en het doet mij verdriet om dat te horen.quote:
Is dit niet standaards voor de mens van tegenwoordig? Dit soort problematiek hoor ik wel vaker. Halfbloed of niet maakt dan niet uit.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb een aantal kwart en halfbloedjes gesproken en allemaal kampten met onzekerheid…depressie klachten en zelfs zelfmoordgedachten.
Het maakt wel uit want jij hebt toch de privilege.. als volbloed dat je meerdere volbloedjes tegenkomt waarmee je op dezefde golflengte mee communiceert en in je onderbewustzijn meer vertrouwt.. en elkaar meer dingen kunt toespelen/ connecties opbouwt wat een grotere kans heeft op overleven.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Is dit niet standaards voor de mens van tegenwoordig? Dit soort problematiek hoor ik wel veel vaker. Halfbloed of niet maakt dan niet uit.
Ah, dus om te voorkomen dat ze als een aparte groep worden gezien, moeten we een behandeling / project / groep / whatever opzetten die zich specifiek op die groep richt.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het maakt wel uit want jij hebt toch de privilege.. als volbloed dat je meerdere volbloedjes tegenkomt waarmee je op dezefde golflengte mee communiceert en in je onderbewustzijn meer vertrouwt.. en elkaar meer dingen kunt toespelen/ connecties opbouwt wat een grotere kans heeft op overleven.
Halfbloedjes en kwartbloedjes hebben die privileges niet waardoor het zelfmoordaantal bij hen ook groter isEn we kunnen die groep toch niet zomaar laten gaan?
Mixicoquote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Medusa666 het volgende:
Er zou in mijn ogen misschien zelfs een extra land moeten komen waar alle mixbloedjes bij elkaar kunnen komen
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Medusa666 het volgende:
Er zou in mijn ogen misschien zelfs een extra land moeten komen waar alle mixbloedjes bij elkaar kunnen komen.. en met elkaar kunnen paren.
Ik denk dat vrijwel iedereen roodachtig gekleurd bloed heeft en wat voor kleur zijn of haar huid is, niet relevant is en zeker niet zou moeten zijn anno 2023.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het maakt wel uit want jij hebt toch de privilege.. als volbloed dat je meerdere volbloedjes tegenkomt waarmee je op dezefde golflengte mee communiceert en in je onderbewustzijn meer vertrouwt.. en elkaar meer dingen kunt toespelen/ connecties opbouwt wat een grotere kans heeft op overleven.
Halfbloedjes en kwartbloedjes hebben die privileges niet waardoor het zelfmoordaantal bij hen ook groter isEn we kunnen die groep toch niet zomaar laten gaan?
En je oplossing is segregatie?quote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Medusa666 het volgende:
Je hoort vaak “leuk een halfbloedjeen wat zijn ze toch knap”.. maar maakt dat ze ook meer gewild?
Net als bij dieren zijn de gefokte rashonden populairder bij de mens zelf… dan de mengelmoesjes. Hoewel de mengelmoesjes gezonder en sterker zijn.
Ik heb een aantal kwart en halfbloedjes gesproken en allemaal kampten met onzekerheid…depressie klachten en zelfs zelfmoordgedachten. Het gevoel nergens bij een groep bij te horen. De personen in kwestie waren best wel knappe en ook zeer intelligente mensen (studeerden op hoog niveau HBO en WO). Van die types waar je écht je hoofd voor omdraait op straat of model/ op tv hadden kunnen werken.
Staan mensen nog weleens stil bij dit soort dingen?
Aan de andere kant is het misschien onderdeel van de evolutie om ons met elkaar te mengen… en dat we allemaal mixbloedjes worden. Maar is dit wel goed?
Wat denken jullie?
Er zou in mijn ogen misschien zelfs een extra land moeten komen waar alle mixbloedjes bij elkaar kunnen komen.. en met elkaar kunnen paren.
Okee.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:02 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Omdat je het nooit hebt meegemaakt. Ik zelf ook niet. Maar ik luister veel naar het leed van anderen en het doet mij verdriet om dat te horen.
Uh beetje vreemd hoorquote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Medusa666 het volgende:
Ik denk vooral als je een mix of uberhauopt anders bent in een shithole (in Limburg of ander regio), dat je het lastiger hebt dan in Amsterdam.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Medusa666 het volgende:
Je hoort vaak “leuk een halfbloedjeen wat zijn ze toch knap”.. maar maakt dat ze ook meer gewild?
Net als bij dieren zijn de gefokte rashonden populairder bij de mens zelf… dan de mengelmoesjes. Hoewel de mengelmoesjes gezonder en sterker zijn.
Ik heb een aantal kwart en halfbloedjes gesproken en allemaal kampten met onzekerheid…depressie klachten en zelfs zelfmoordgedachten. Het gevoel nergens bij een groep bij te horen. De personen in kwestie waren best wel knappe en ook zeer intelligente mensen (studeerden op hoog niveau HBO en WO). Van die types waar je écht je hoofd voor omdraait op straat of model/ op tv hadden kunnen werken.
Staan mensen nog weleens stil bij dit soort dingen?
Aan de andere kant is het misschien onderdeel van de evolutie om ons met elkaar te mengen… en dat we allemaal mixbloedjes worden. Maar is dit wel goed?
Wat denken jullie?
Ik denk dat we collectief blij moeten zijn met het gegeven waar de natuur ons mee heeft opgezadeld.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is nog voorzichtig uitgedrukt.
Eh laat ze lekker wonen waar ze willen wonen.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Medusa666 het volgende:
Groetjes,quote:Op maandag 27 februari 2023 10:53 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb een aantal kwart en halfbloedjes gesproken en allemaal kampten met onzekerheid…
En juist met die opmerking sluit je deze groep uit en discrimineer je daar tegen...quote:Op maandag 27 februari 2023 15:23 schreef Avelie het volgende:
Alles en iedereen die geen witte, heteroseksuele man is van middelbare leeftijd wordt gediscrimineerd, dus ja deze groep ook. Beter zou het zijn om voor deze groep een land te creëren en met de rest af te spreken dat we stoppen met discrimineren.
Ik denk dat dit best wel mee valt. Als je voorouders de afgelopen 100 jaar in NL hebben gewoond en geleefd, is het echt niet uitzonderlijk dat er geen niet-NL personen in je stamboom zitten.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:39 schreef Avelie het volgende:
Volgens mij is iedereen inmiddels mixed? Het is denk ik eerder bijzonder als je helemaal geen verschillende etnische kleuringen in je stamboom hebt zitten.
Dat is leed?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:02 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Omdat je het nooit hebt meegemaakt. Ik zelf ook niet. Maar ik luister veel naar het leed van anderen en het doet mij verdriet om dat te horen.
Waarom huil jij om mensen die om alles huilenquote:Op maandag 27 februari 2023 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom stelt iedereen zich zo aan tegenwoordig en huilt om alles? zeer vermoeiend.
Om het 'zeer vermoeiend' gedeelte van mijn post.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waarom huil jij om mensen die om alles huilen
Zeer vermoeiend dat mensen huilen om mensen die om alles huilenquote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om het 'zeer vermoeiend' gedeelte van mijn post.
Stop dan met huilen om mijn post waarin ik huil om mensen die huilen over alles.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zeer vermoeiend dat mensen huilen om mensen die om alles huilen
Huilceptionquote:Op maandag 27 februari 2023 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stop dan met huilen om mijn post waarin ik huil om mensen die huilen over alles.
gvd
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dizorn het volgende:
Compleet onsamenhangend verhaal met geen enkele basis.
- Is er uberhaupt sprake van discriminatie?
Ja meerdere malen bewezen. Of beweer jij dat jij god bent die alles
- Komen de genoemde problemen echt vaker voor bij 'halfbloedjes'/'kwartbloedjes'?
Yep. Genoeg bewezen onderzoeken ook hiernaar gedaan.
- Hoe definieer je uberhaupt halfbloed/kwartbloed? Vanaf hoeveel kilometer verschil kan je spreken over 'ander bloed'?
Eindelijk een goede vraag.
"Ik heb een aantal mensen gesproken die", nooit genoeg voor een onderbouwde mening.
En je spreekt jezelf nog tegen ook, want zijn ze nou minder gewild of is het nou evolutie dat we juist allemaal mixen?
: Het kan ook samengaan![]()
Conclusie: Snap er niks van. Conclusie: je bent te dom om dit te snappen.
Yep.. ik heb met ons allemaal te doen hoor. Maaaarrrr nog even volhoudenquote:Op maandag 27 februari 2023 16:22 schreef Lenny77 het volgende:
Moeten we ons hier nu ook al zorgen over maken?![]()
Het houdt niet op...
Lol.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:20 schreef Medusa666 het volgende:
Leuk om de reacties te zien
Zaten wel een paar bij die mij hebben begrepen, maar waar ik het niet perse mee eens ben. Zal daar wel een keer op reageren als ik daar zin in heb. Lol.
Ik stelde dan ook een vraag. Maar daar is niet op gereageerd. Je komt wel met ‘ Zal daar wel een keer op reageren als ik daar zin in heb. Lol.’ Ja, dan ben ik er wel klaar mee. Lol.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:27 schreef Medusa666 het volgende:
Nou. Nu voel ik me wel schuldig dat ik een beetje hier op mijn topic mensen zit af te katten![]()
Ik waardeer iedereen zijn bijdrage hier voor de duidelijkheid. Maar als je iets niet snapt. Kan je ook gewoon doorvragen in plaats van zo snel conclusies trekken.
Het is je eigen topic.. ik mag toch hopen dat je even nadenkt voor je aan iets begint? Eens een keer antwoorden als je zin hebt is nu niet meteen een goede insteek?quote:Op maandag 27 februari 2023 16:20 schreef Medusa666 het volgende:
Leuk om de reacties te zien
Zaten wel een paar bij die mij hebben begrepen, maar waar ik het niet perse mee eens ben. Zal daar wel een keer op reageren als ik daar zin in heb. Lol.
Oké dat is waar. Ik had me eerst maar op vragen moeten focussen in plaats van op het negatieve.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik stelde dan ook een vraag. Maar daar is niet op gereageerd. Je komt wel met ‘ Zal daar wel een keer op reageren als ik daar zin in heb. Lol.’ Ja, dan ben ik er wel klaar mee. Lol.
Ja, sorry.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:32 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Oké dat is waar. Ik had me eerst maar op vragen moeten focussen in plaats van op het negatieve.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |