Ja lijkt me onwijs leuk om eens écht iets anders te leren. En ik heb wel wat projectjes hier waar ik die kennis goed voor zou kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:32 schreef Myraela het volgende:
Ohja, dat had je gezegd. Supervet wel!
En met een beetje doorwerken kun je daar dus serieus grootverdiener mee worden anno nu...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:42 schreef Barreltje het volgende:
Oh @:vanyel wat een toffe keuze!
.. zus van vriendinnetje is op een gegeven moment van manager een loodgietersopleiding gaan doenen happy dat ze nu is!
Soms denk ik ook dat ik gewoon"lekker " buschauffeur moet worden ofzo.. beetje rondrijden en geen verantwoordelijkheid..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
En met een beetje doorwerken kun je daar dus serieus grootverdiener mee worden anno nu...
Nou, zo lekker is dat niet als ik een vriend van me moet geloven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Soms denk ik ook dat ik gewoon"lekker " buschauffeur moet worden ofzo.. beetje rondrijden en geen verantwoordelijkheid..
Maar ja.. ik heb een hekel aan autorijden
Ik vind dat nog best wel een verantwoordelijkheid, eigenlijk. Maar ik zie eigenlijk in elke baan wel een verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:46 schreef Barreltje het volgende:
Soms denk ik ook dat ik gewoon"lekker " buschauffeur moet worden ofzo.. beetje rondrijden en geen verantwoordelijkheid..
Oow nee ik ben dol op autorijden maar ik zou alleen met een lege bus willen rijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat wilde je gaan doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:55 schreef Sarabi het volgende:
De opleiding die ik zou willen doen gaat helaas in Nijmegen niet door deze ronde, hopelijk de volgende ronde.
Dat zal vast. Maar er zit nogal een verschil tussen die opleidingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Myraela het volgende:
In jouw geval wel logisch, maar volgens mij worden die bieropleidingen wel het vaakst genoemd als opties die uit het stap-budget zouden moeten.
Eh, zolang ze er nog in staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Myraela het volgende:
In jouw geval wel logisch, maar volgens mij worden die bieropleidingen wel het vaakst genoemd als opties die uit het stap-budget zouden moeten.
Zéker als je normaal kunt communiceren en plannenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
En met een beetje doorwerken kun je daar dus serieus grootverdiener mee worden anno nu...
Sowieso is het raar om alle opleidingen met 1 thema over 1 kam te scheren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zolang ze er nog in staan.
Ja, iedereen moet lekker doen wat ze willen. Het maakt mij niets uit. Maar ik begreep dat er discussie is over sommige opleidingen en dat ze daarom deze ronde er al wat uit hebben gehaald, en dat ook de komende periode weer blijven controleren en er mogelijk nog meer uithalen. Dus dat voelt toch een beetje als het risico als het deze ronde niet lukt.quote:
Omgaan met Kou,. kwam ik in een krantenartikel tegenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sowieso is het raar om alle opleidingen met 1 thema over 1 kam te scheren.
Maar er zitten zeker nutteloze opleidingen tussen maar dat zal niet alleen in deze hoek zijn.
Die ik benoemde is juist net pas toegevoegd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet lekker doen wat ze willen. Het maakt mij niets uit. Maar ik begreep dat er discussie is over sommige opleidingen en dat ze daarom deze ronde er al wat uit hebben gehaald, en dat ook de komende periode weer blijven controleren en er mogelijk nog meer uithalen. Dus dat voelt toch een beetje als het risico als het deze ronde niet lukt.
Nou dat kan met deze energieprijzen nog best nuttig zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omgaan met Kou,. kwam ik in een krantenartikel tegen
Oh ik kan dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zéker als je normaal kunt communiceren en plannen![]()
Ik heb precies nul behoefte om iets nieuws te leren dus ik ga lekker geen cursus doen. Ik ga wel nu naar het zwembad hobbelen
Even in haar lasdoosje wroeten?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ik kan dat.
Misschien kom ik volgend jaar ook wel op jouw klusjesmannenlijstje
En eigenlijk is dat jammer, want als je het goed doet en goede kennis hebt, kun je echt nog wel een potje breken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |