allebei, afwisselend. De kantine is tegenwoordig wel zo schandalig duur dat ik dat niet iedere keer wil doen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
Zeg cullers.. even een andere dwarsstraat..
Hoe doen jullie de lunch op werk?
Ga je naar de kantine en eet je dan samen met je collega's of is het meer een broodje achter de computer in je eentje?
Wij wandelen met collega's en dan achter de computer een broodje.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
Ga je naar de kantine en eet je dan samen met je collega's of is het meer een broodje achter de computer in je eentje?
Oh ja, dat is vandaag! Succes!quote:Op maandag 27 februari 2023 11:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik jubel voor je vanuit het ziekenhuis.
Broodje bij de pc, want ik kan niet bij de telefoon weg.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
Lunch halen (al dan niet met collega's) bij AH to Go aan de overkant van het plein, en samen in de zithoeken van de centrale hal van het gebouw waar we zitten opeten. Ik werk maar 1 dag in de week op kantoor, dus dan haal ik een maaltijdsalade o.i.d. in plaats van zelf lunch mee te nemen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
Altijd naar kantine toe, met gekocht of met eigen etenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
Mag je wel naar de wc of heb je dan een urinaal bij je bureau?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Broodje bij de pc, want ik kan niet bij de telefoon weg.
Meer een praktische overweging, de meesten bellen namelijk wanneer ze daar even tijd voor hebben, dus in hun pauze.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag je wel naar de wc of heb je dan een urinaal bij je bureau?
Lijkt me wel matig trouwens, toch belemmerend als je niet weg kunt
Ah, ook weer waarquote:Op maandag 27 februari 2023 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer een praktische overweging, de meesten bellen namelijk wanneer ze daar even tijd voor hebben, dus in hun pauze.![]()
De trade off is dat ik over het algemeen lekker vroeg klaar ben.
Per afgelopen 1 januari.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, ook weer waar
En dát is wel lekker ja
Wanneer ga je de toko overnemen eigenlijk? Jouw pa zal toch ook wel richting AOW leeftijd zitten?
#durftevragen
Ja ja ja maar ik moet nog 2 dagen teruglezenquote:
WTFquote:
Wisselt. Soms aan tafel soms achter pc. Op vrijdag snaaidag eten we wel gezamenlijk met een vette hap.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:51 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF![]()
Getrouwd én grootbedrijvenbezitteropperbaashoofd, yooooo
Cool!
Enjoyquote:
Daarom mocht ik ook deelnemenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Misbaksels horen mee genomen te worden naar een meet.![]()
Novasurequote:Op maandag 27 februari 2023 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Ik ben even vergeten wat er ook alweer moet gebeuren bij je. Sterkte er mee in elk geval.
Voorspoedig herstel dan 💐quote:Op maandag 27 februari 2023 13:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Novasure
Ben al klaar en morfine viel tegen. Heb niet eens geslapen
Op zich goed om mensen daarop attent te maken dan.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook toen ik het las: het lijkt me veel zinvoller om kruisbesmetting te voorkķmen dan om met je vieze kipvingers in je kruidenla te graaien en vervolgens elke week je potjes te poetsen![]()
Maar goed, zolang er blijkbaar hordes mensen zijn die kruisbesmetting niet kennen, vinden dit soort artikelen aftrek.
Wat heerlijk schattig dat je zo'n positief beeld hebt bij de mensheidquote:Op maandag 27 februari 2023 14:05 schreef yinu het volgende:
[..]
Op zich goed om mensen daarop attent te maken dan.
Zouden er echt zoveel mensen zijn die kruisbesmetting niet kennen?
Ik smeer lunch op kantoor en eet tijdens het werk. Wel voorgesteld om samen te gaan lunchen maar kwam nooit echt van de grond, in tegenstelling tot het met zijn allen tafeltennissenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
Wat is daarquote:Op maandag 27 februari 2023 15:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik smeer lunch op kantoor en eet tijdens het werk. Wel voorgesteld om samen te gaan lunchen maar kwam nooit echt van de grond, in tegenstelling tot het met zijn allen tafeltennissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |