Zilvermeer heeft geen zwembad, volgens mij. Overigens wel de beste speeltuinen OOIT!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:12 schreef F_r het volgende:
[..]
Ter spegelt en de paal ken je denk ik al. In België net over de grens zit het zilvermeer maar die ken ik persoonlijk niet.
En een leuk zwemmeer! Maar ook geen idee of er ook een binnenspeeltuin is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zilvermeer heeft geen zwembad, volgens mij. Overigens wel de beste speeltuinen OOIT!
Wij hebben natuurlijk maar één kind, maar als de camping een beetje veilig is (waar wij heen gingen was niet te groot, overzichtelijk en niet gevaarlijk) kunnen die van 6 en 8 wellicht gewoon lekker spelen met andere kinderen die ook op de camping staan? Dat vond ik op die leeftijd het grote voordeel van de camping: nog voor we alles hadden uitgeladen en ingericht kwam ze al met de nieuwste vriendjes en vriendinnetjes bij de tent kijken. En die mogen ook allemaal niet zoveel op een schermpje, dus al die kinderen zijn op zoek naar anderen om mee te spelenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:25 schreef SQ het volgende:
Wij zijn vorig weekend met onze 3 kinderen (2,6 en 8) 4 nachten naar camping de Paal in Bergeijk geweest. Ik was in eerste instantie terughoudend want we hadden nog nooit zo basic gekampeerd, maar het was echt een geweldige ervaring. We hadden natuurlijk het weer ontzettend mee, dus dat is misschien niet helemaal representatief, maar ik ben nu wel vol vertrouwen voor onze kampeervakantie begin augustus in de ardennen.
Situatie: 2 tenten. Bleiblei en ik slapen met de jongste in onze saharatent en de oudste 2 sliepen in hun eigen tent. We hadden wel de schermpjes mee en dat is misschien net te vaak de redding geweest, zeker met onze jongste die nog niet alleen z'n ding kan doen (want dat is echt nog een ei) maar de oudsten waren echt helemaal vrij en hebben we nauwelijks omkijken naar gehad.
We gaan nu (in de vakantie) dus voor 10 nachten naar de ardennen. De camping heeft minder voorzieningen dan de Paal. Hoe doen anderen dat in gezinnen met verschillende leeftijden? Want ze willen allemaal iets anders en kunnen ook andere verantwoordelijkheden aan. Hoe hou je de balans leuk voor iedereen zonder schermen in te hoeven zetten? Heeft iemand tips?
Ook altijd wel wat gras waar kinderen en honden even kunnen rennen en zo.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:18 schreef Clubsoda het volgende:
De meeste benzinestation direct aan de drukke Autobahn hebben wel een klein speeltuintje en vaak ook wel binnen iets om te spelen. Sowieso langs de A3 en ik verwacht op de route Karlsruhe -Stuttgart - Ulm ook wel.
Ik vind het niveau langs de A3 in ieder geval heel constant. Het is allemaal van Serways en allemaal behoorlijk schoon en de speeltuintjes zijn allemaal behoorlijk gelijkwaardig. Duitsland is minder smerig dan Frankrijk denk ikquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:51 schreef exode het volgende:
Maar ook een beetje ok? We hebben in Frankrijk echt hele gore stopplekken gehad, terwijl er dan 5 km verderop wel een goede zat.
Daarna gebruikten we dit soort lijsten voor onderweg:
https://www.autoroutes.fr(...)s_de_service/A20.pdf
Dus echt op zoek naar ervaringen met bepaalde stops, als die er niet zijn, ga we het zelf ervaren, maar wie weet is er iemand die zegt 'Die is echt heel leuk!' Wij zijn wel van de langere stops, want ja de reis is al de vakantie
De gebruikers van de Aires zijn smeriger.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het niveau langs de A3 in ieder geval heel constant. Het is allemaal van Serways en allemaal behoorlijk schoon en de speeltuintjes zijn allemaal behoorlijk gelijkwaardig. Duitsland is minder smerig dan Frankrijk denk ik
Het was vooral het buitendeel, vuilnizakken, flesjes, vieze bankjes. Binnen was het dan wel weer prima en schoon.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
Mensen zijn smerig, dat sowieso, maar wordt het dan niet schoongemaakt? Ik ga dus nooit naar Frankrijk, maar het idee dat ik moet gaan uitkienen waar ik veilig kan plassen, trekt me ook niet zo aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |