quote:Op zondag 26 februari 2023 19:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alle 19 fragmenten staan nu ook in het filmpjestopic, makkelijk terug te vinden voor iedereen ....![]()
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3
[ afbeelding ]
Stemoverleg Wendy en Gert-Jan - 25 februari 2023.Jemig, wat veel filmpjes. Druk mee geweest. Bedankt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Zit Zoe er wel bij?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
grappig gesprek over hotelfeesten
Wanda denkt een orgie
Jaspoer hoopvol: zonder camera's?
HC heeft ook stukjes gemistquote:
ik luister naar Erik en Mirthe, die nu op Morrie willen als GJ niet kan. Mirthe gaat er in meequote:Op zondag 26 februari 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
HC heeft ook stukjes gemist
ze hebben het over seks
en over swingkamers![]()
oh dat stukje heb ik gemistquote:Op zondag 26 februari 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
HC heeft ook stukjes gemist
ze hebben het over seks
en over swingkamers![]()
zal wel rietenkap zijnquote:Op zondag 26 februari 2023 20:08 schreef freaky40 het volgende:
De brandweer blijft maar aanrukken...
Er zijn nooit giftige stoffen bij een brand, nooit opgelet? wel alle ramen en deuren sluiten...quote:Op zondag 26 februari 2023 20:10 schreef Harry het volgende:
Kim vD: Wajoo, het zou leip zijn als we moeten evacueren als er giftige stoffen zijn!!
niet te doen toch...quote:Op zondag 26 februari 2023 20:12 schreef woxxel het volgende:
Hoezo gaan ze ineens niet meer voor isaak?
Geen evacuatie dus, ik denk dat sommigen wel teleurgesteld zijnquote:Op zondag 26 februari 2023 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
mededeling van kenzi dat er ergens verderop een brand is, geen paniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |