Punten zijn pas maandag na de race om 20:00 definitief geloof ik, dus ga er wel vanuit.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Worden de uitgedeelde punten ook herzien na de nu aangepaste uitslag?
Dit ja.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Punten zijn pas maandag na de race om 20:00 definitief geloof ik, dus ga er wel vanuit.
Ik heb precies op het juiste moment mijn aandelen in Haas stopgezet. Mazzeltje.quote:
Welke niet dan?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De punten kloppen nog niet, volgens mij.
Oh, inmiddels wel? Ik sta volgens mij nog op precies dezelfde plek als gisteren aan het begin van de avond, dus ging er vanuit dat de straffen nog niet verwerkt waren.quote:
Dat was dan nog op basis van alleen de Q en sprintrace, want de oude raceuitslag stond er nooit inquote:Op maandag 3 juli 2023 10:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Oh, inmiddels wel? Ik sta volgens mij nog op precies dezelfde plek als gisteren aan het begin van de avond, dus ging er vanuit dat de straffen nog niet verwerkt waren.
OK, duidelijk. Dan heb ik mij vergist.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was dan nog op basis van alleen de Q en sprintrace, want de oude raceuitslag stond er nooit in
Hier ook nog niet (ook niet na harde refresh).quote:Op maandag 3 juli 2023 21:22 schreef LuieSurinamer het volgende:
Kan nog geen team aanpassen terwijl het al 20.00u geweest is.
Ik durfde het risico niet te nemen, maar dat wordt zakken dus. Jammer. Mijn team presteert als pure middelmaat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Dat gokje met twee McLaren-onderdelen was zowaar een goeie ook nog.
Hoe blij ben je?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n plan was om Alonso tot het einde in m'n manager te houden.
En plannen zijn er om vanaf te wijken.
Na dit weekend zal ik wel wat lager geklasseerd zijn.
[ afbeelding ]
Ik overwoog nog iets over de recente kwalificatieprestaties te zeggen, maar dacht dat je dat zelf wel wistquote:
Ja, weet het.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik overwoog nog iets over de recente kwalificatieprestaties te zeggen, maar dacht dat je dat zelf wel wist
Denk je dat McLaren het bij de komende races net zo goed gaat doen als op Silverstone?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
Kom net 2 miljoen te kort om all McLaren te gaan, gokken op Albon zodat ik 3 Mclaren onderdelen heb of toch Alonso houden en Norris erbij en de rest bij Williams houden, de laatste deed het helemaal niet slecht. Vragen, vragen vragen.
Valt wel mee, toch?quote:
Ik heb geen idee, ik wacht de vt's even af. Heb vooralsnog niets gewijzigd waar ik wel blij mee ben nu Ricciardo terug is. Misschien zet ik hem wel naast Alonso.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Denk je dat McLaren het bij de komende races net zo goed gaat doen als op Silverstone?
Gezien hoe ruim ze het tweede team waren sluit ik het in ieder geval niet uitquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Denk je dat McLaren het bij de komende races net zo goed gaat doen als op Silverstone?
Ik dacht dat we net geconcludeerd hadden dat AT veel te duur is voor wat je er voor terug krijgtquote:
ander topicquote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat we net geconcludeerd hadden dat AT veel te duur is voor wat je er voor terug krijgt
Williams is goedkoper en meer waardevol. Dat maakt AT automatisch een slechte keuze.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
ander topic![]()
Maar ach, als het goedkope troep is, kan je er mss een duur en goed onderdeel naast zetten
EN dan is het met Ricciardo - op dit moment - natuurlijk "Niet geschoten is Altijd mis"![]()
Je weet immers nog niet hoe hij het zal doen. Zéker niet in een AlphaTauri, want vandaag had hij een Testdag voor RBR - in een RB19.
Mss zijn er mensen die toch Wishful Thinking hebben, en/of een persoonlijk zwak voor de 'lieve en goedlachse Australiër' :quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Williams is goedkoper en meer waardevol. Dat maakt AT automatisch een slechte keuze.
Waarvan akte. Ik ga voor Norris, Ricciardo en McLaren chassis en motor. Alonso gaat niet meer zo lekker de laatste races.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss zijn er mensen die toch Wishful Thinking hebben, en/of een persoonlijk zwak voor de 'lieve en goedlachse Australiër' :![]()
Net gedaan, dus nu zullen we wel niks presteren.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:14 schreef Knut het volgende:
Hmmmz.
Ik kan in principe alonso droppen en full McLaren gaan...
Altijd fijn als beide trainingen letterlijk en figuurlijk in het water zijn gevallen. Je weet nu helemaal nada over pacesquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar. Full McLaren is obvious, maar als ze weer goed zijn en je het niet hebt ben je mogelijk het bokje.
McLaren leek wel ruim de 2e auto daar.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd fijn als beide trainingen letterlijk en figuurlijk in het water zijn gevallen. Je weet nu helemaal nada over paces
Silverstone werd vooraf al genoemd als een baan die McLaren heel erg ligt, en dan zou Hongarije dat weer juist niet zijn. Tegelijkertijd zou dit juist weer een AM baan zijn. Maar tja... hoe veel daarvan is waar.
Het leuke is dat je niets meer kan aanpassen morgen als de sessie meer antwoorden heeft gegeven.quote:
Ja, daar, maar Silverstone is een baan met hoge snelheden en Hongarije is juist heel langzaam, dus het is wel een gok.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
McLaren leek wel ruim de 2e auto daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |