Punten zijn pas maandag na de race om 20:00 definitief geloof ik, dus ga er wel vanuit.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Worden de uitgedeelde punten ook herzien na de nu aangepaste uitslag?
Dit ja.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Punten zijn pas maandag na de race om 20:00 definitief geloof ik, dus ga er wel vanuit.
Ik heb precies op het juiste moment mijn aandelen in Haas stopgezet. Mazzeltje.quote:
Welke niet dan?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De punten kloppen nog niet, volgens mij.
Oh, inmiddels wel? Ik sta volgens mij nog op precies dezelfde plek als gisteren aan het begin van de avond, dus ging er vanuit dat de straffen nog niet verwerkt waren.quote:
Dat was dan nog op basis van alleen de Q en sprintrace, want de oude raceuitslag stond er nooit inquote:Op maandag 3 juli 2023 10:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Oh, inmiddels wel? Ik sta volgens mij nog op precies dezelfde plek als gisteren aan het begin van de avond, dus ging er vanuit dat de straffen nog niet verwerkt waren.
OK, duidelijk. Dan heb ik mij vergist.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was dan nog op basis van alleen de Q en sprintrace, want de oude raceuitslag stond er nooit in
Hier ook nog niet (ook niet na harde refresh).quote:Op maandag 3 juli 2023 21:22 schreef LuieSurinamer het volgende:
Kan nog geen team aanpassen terwijl het al 20.00u geweest is.
Ik durfde het risico niet te nemen, maar dat wordt zakken dus. Jammer. Mijn team presteert als pure middelmaat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Dat gokje met twee McLaren-onderdelen was zowaar een goeie ook nog.
Hoe blij ben je?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n plan was om Alonso tot het einde in m'n manager te houden.
En plannen zijn er om vanaf te wijken.
Na dit weekend zal ik wel wat lager geklasseerd zijn.
[ afbeelding ]
Ik overwoog nog iets over de recente kwalificatieprestaties te zeggen, maar dacht dat je dat zelf wel wistquote:
Ja, weet het.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik overwoog nog iets over de recente kwalificatieprestaties te zeggen, maar dacht dat je dat zelf wel wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |