quote:Op zondag 26 februari 2023 18:56 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Ohjee normaal gesproken wint de favoriet van Matt niet

Het is ook gegund qua concurrentie.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:25 schreef Nashipeer het volgende:
Gustaph krijgt met de dag een grotere kans om naar de finale door te gaan

Matt gaat zo live, denk dat ik die stream even kijkquote:

Daar hadden we Serhat en Lake Malawi tenminste nogquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg bij semi 2 steeds meer 2019 semi 1 vibes

Oké, die sla ik even over maar veel plezier!quote:Op zondag 26 februari 2023 19:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Matt gaat zo live, denk dat ik die stream even kijk

Vind ik wel weer sneu van haar dat ze daar nu haat voor krijgt, is niet haar schuld.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:30 schreef Em31 het volgende:
Iemand onder haar videoclip noemt het een Peppa Pig song

Hey wij zijn van 80 naar 26 gegaanquote:Op zondag 26 februari 2023 19:31 schreef Nashipeer het volgende:
Polen op 9 in de odds
En we zijn pas een paar minuten verder

En Zero Gravityquote:Op zondag 26 februari 2023 19:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar hadden we Serhat en Lake Malawi tenminste nog

80? Tussen Djibouti en Mongolië in?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hey wij zijn van 80 naar 26 gegaan
Iemand heeft het nummer gehoord?!

Georgië gaat wel weer een keer de finale halen zo gok ikquote:Op zondag 26 februari 2023 19:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar hadden we Serhat en Lake Malawi tenminste nog

Wat voor ranglijstje is dit?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
80? Tussen Djibouti en Mongolië in?

Ja dat vind ik ook hoor, maar ik zie ook wel positieve reacties gelukkig. En inderdaad nationale finales blijven gewoon waardeloos wat betreft dit soort situaties.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind ik wel weer sneu van haar dat ze daar nu haat voor krijgt, is niet haar schuld.
Sorry, maar dit krijg je als je weer enkel een jury met mensen boven de 40-50 jaar doet net als bij San Marino gisteren. Dan is de kans gewoon groter dat ze geen gevoel hebben met wat nu scoort in de muziek.

Geen idee maar voor tenminste 80 landen hebben we in Europa sinds de samenvoeging van Italië toch een tekort.quote:

quote:Op zondag 26 februari 2023 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
80? Tussen Djibouti en Mongolië in?

Ah zoquote:Op zondag 26 februari 2023 19:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Dat laatste rijtje, waar bij Polen nu 150 staat

Zelfde odds als Duitsland daar nu!quote:Op zondag 26 februari 2023 19:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Dat laatste rijtje, waar bij Polen nu 150 staat

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |