Volgens mij kun je just dance op de switch ook koppelen met je telefoon. Dus als je nog ergens een oude telefoon hebt liggen zou je die ook als controller kunnen inzetten. (Heb het zelf niet geprobeerd dus weet niet hoe goed het werkt, heb er alleen eens over gelezen).quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is een fantastisch idee! Wij hebben een switch en we hebben just dance! Alleen geen 4 controllers, maar dan gaan ze maar om en om.
Ja! Deze hou ik er in !
Ja! Op verzoek. Maar ze mogen wel op elkaars feestje komen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:34 schreef Kyara het volgende:
Is het de 1e keer dat ze hun eigen feestje willen Cathmar?
Een goochelaar inhuren icm een speurtocht met schatkaart?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:54 schreef TolstoiFan het volgende:
Hij vliegt alle kanten op: van wederom Monkeytown, naar een Legofeestje, naar bowlen, naar midgetgolf, naar een thuisfeestje, knutselen, kortom hij wil ALLES![]()
Ik heb net zelf al even zitten googlen, maar een combi van bijv. kinderbowlen en midgetgolf met eten e.d. lijkt me wel leuk, maar daar moeten we zeker een half uur voor rijden, dat vind ik een beetje zonde van de tijd.
Een trampoline park doet het ook heel goed, bowlen met hekjes omhoog ook, Landal als het mooi weer is kun je ze buiten in die speeltuin laten razen en dan bowlen ofzo erbij reserveren, oma nam de jongens nog wel eens mij naar Landal miggelenberg omdat het hier best dichtbij is, de kinderen spelen en zij op het terras.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:52 schreef TolstoiFan het volgende:
HEEEELP! Over een maand wordt Simon alweer 7 jaar en mag hij natuurlijk een kinderfeestje.
Maar ik kijk daar best tegenop![]()
![]()
. De afgelopen 2 jaar hebben we het bij Monkeytown gevierd, dat willen we nu een keer niet.
Maar wat wel??? Het liefst iets buitenshuis, regio Midden-Nederland.
Mocht het uiteindelijk toch een thuisfeestje worden, dan wil ik een goed plan hebben liggen, zodat de tent hier niet afgebroken worden.
En dan de keuze wie komt er en wie niet? Simon is op redelijk wat feestjes geweest dit jaar, die allemaal terug uitnodigen? Dat is wat mij betreft geen must, maar voelt ook ietwat lullig naar die kinderen.
Hij heeft nu een lijst met 10 kinderen, dat is sowieso te veel.
Iemand geniale tips?
Dan zit jij bij mij in de buurt. Ik kwam ook wel bij de koperen ezel toen ze klein waren. Kinderparadijs malkenschoten deed het op die leeftijd ook altijd heel goedquote:Op maandag 3 juni 2024 11:21 schreef Schanu het volgende:
Is er niet een leuke buitenspeeltuin waar je een feestje kan houden in de omgeving? Een trampolinepark las ik, dat lijkt mij ook echt heel leuk en gaan wij misschien voor onze dochter die in november 8 wordt ook doen (of een disco zwemfeestje, maar het zwembad dat dat deed bij ons in de buurt is deze maand failliet gegaan helaas).
Met mijn jongste dochter die vrijdag 6 werd zijn we naar de Koperen Ezel gegaan, ezeltjes borstelen en rijden, een huifkartocht, springkussens en meerdere speeltuinen. Was een groot succes, ik weet niet of zoiets bij jou in de omgeving ook is. Wij moesten daar overigens ook ruim een half uur voor rijden, ik was bang dat dat te lang zou zijn maar het was prima te doen. De muziek lekker hard in de auto's en snoepjes erbij, dat was op zichzelf al een feest voor de kinderen.
Zou een bioscoopfeestje nog wat zijn? Of wordt er ergens een leuke workshop gegeven voor kinderen? Is er een leuk klim- of speelbos waar ze lekker kunnen spelen?
Welke is het geworden? Ik woon ook in midden Nederland dus altijd op zoek naar leuke speelplekken.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:56 schreef TolstoiFan het volgende:
Inmiddels hebben we een leuke buitenspeeltuin gevonden, met ook nog een heel klein binnengedeelte. Het is weer in NL is natuurlijk moeilijk te voorspellen, dus bij een buitenactiviteit wil ik toch ook een back-up plan hebben voor als het toch regent. Maar we gaan gewoon reserveren en mocht het toch super slecht weer zijn, dan kunnen we altijd uitwijken naar Monkeytown.
Iedereen bedankt voor alle tips!
Deze is het:quote:Op maandag 3 juni 2024 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke is het geworden? Ik woon ook in midden Nederland dus altijd op zoek naar leuke speelplekken.
Aapie wordt in oktober 4 dus ik ben ook al voorzichtig aan het rondkijken
Bij ons op school was het niet standaard dat kindjes van net 4 een feestje gaven. Ook niet trakteren omdat het al zo heftig is de eerste weken schoolquote:Op maandag 3 juni 2024 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke is het geworden? Ik woon ook in midden Nederland dus altijd op zoek naar leuke speelplekken.
Aapie wordt in oktober 4 dus ik ben ook al voorzichtig aan het rondkijken
Hier ook idd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Bij ons op school was het niet standaard dat kindjes van net 4 een feestje gaven. Ook niet trakteren omdat het al zo heftig is de eerste weken school
Oeh dat ziet er leuk uit! Daar gaan we zeker eens kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 06:40 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Deze is het:
https://www.maisdoolhofvoorthuizen.nl/speelpark-foto
Hier op het kdv is echt een vriendengroepje ontstaan waarbij de kinderen allemaal feestjes geven. Het is maar een klein groepje van 6 kinderen dus dat is te behappenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Bij ons op school was het niet standaard dat kindjes van net 4 een feestje gaven. Ook niet trakteren omdat het al zo heftig is de eerste weken school
Dat klinkt als een enorm geslaagd feestjequote:Op maandag 10 juni 2024 14:37 schreef exode het volgende:
Wij gaan toch maar voor een feestje buiten de deur. Dat is met name voor verloofde een stuk relaxter. We gaan naar de kinderboerderij in het dorp. Lopend vanaf school dus geen gedoe met een auto tekort. Ze krijgen daar frietjes of poffertjes, onbeperkt limo en een ijsje. We nemen nog een taart mee dus dat komt allemaal goed.
Er is onder andere een springkussen, schommels, glijbaan, waterspeelplaats, prima voor deze leeftijd.
Kan prima, even afstemmen met de ouders van het vriendje, en de uitnodigingen namens beide jarigen versturen/ uitdelen. En natuurlijk van tevoren afspraken maken over de verdeling van de kosten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:41 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met een kinderfeestje samen met een vriendje doen? Het blijkt nu dat een vriendje van Simon op dezelfde dag zijn feestje had willen doen en dezelfde kinderen wil uitnodigen.....
Wij hebben geen andere datum beschikbaar vanwege de activiteit.
Wat zijn de dingen waar je dan op moet letten? In ieder geval zit je met de kinderen, die slechts door 1 iemand uitgenodigd worden, hoe doe je dat dan met cadeautjes geven e.d.?
De tijd zou ik niet zo moeilijk over doen, maar dat is met mijn kind dat toch niet vroeg slaapt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |