abonnement Unibet Coolblue
pi_208156015
Tips, trucs, inspiratie en leuke dingen voor kinderfeestjes! :)
pi_208156021
Vorig jaar wilde Sjaak geen feestje. Dit jaar gaan we een set laserguns huren en mag hij met 5 of 6 andere kinderen in een bos gaan rondrennen. Hij koos dit zelf en ik vind het helemaal prima.
pi_208156073
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Tips, trucs, inspiratie en leuke dingen voor kinderfeestjes! :)
tafelzeil: Patat en frikandellen en saus op tafel uitstorten

Laat die kids maar graaien



Beste afsluiter everooit _O_
  zondag 26 februari 2023 @ 17:35:49 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208156166
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:28 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
tafelzeil: Patat en frikandellen en saus op tafel uitstorten

Laat die kids maar graaien
[ afbeelding ]


Beste afsluiter everooit _O_
Tafelpatat doen ze hier op school altijd laatste dag van het schooljaar. Briljant succes gegarandeerd idd als je dat thuis ook doet :D O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208156260
Piratenfriet noemen ze dat hier. Voor de moeders hier in huis een feest maar onze kinderen lusten niet echt friet/patat/gefrituurde aardappel.
  Licht Ontvlambaar zondag 26 februari 2023 @ 17:45:46 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_208156280
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:43 schreef exode het volgende:
Piratenfriet noemen ze dat hier. Voor de moeders hier in huis een feest maar onze kinderen lusten niet echt friet/patat/gefrituurde aardappel.
Kan natuurlijk ook met poffertjes ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_208156299
Hier heet het scoutingbroccoli..
Wat hebben jullie gegeten? Broccoli 🥦 😉
  zondag 26 februari 2023 @ 17:48:03 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208156311
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Kan natuurlijk ook met poffertjes ;)
Precies, of met fruit en cake met bussen slagroom. Spaghetti lijkt me minder optimaal :+

Hier ook een keer gegourmet met een zootje kinderen. Was ook episch
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 26 februari 2023 @ 17:48:17 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208156317
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:47 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Hier heet het scoutingbroccoli..
Wat hebben jullie gegeten? Broccoli 🥦 😉
_O- O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208156318
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Kan natuurlijk ook met poffertjes ;)
Die lusten ze al helemaal niet.

Dan moet ik een tafel vol sushi geven maar dan moet ik een extra hypotheek nemen. ;)

Overigens heeft B best veel vriendjes die niet kapot zijn van friet.

Pizza gaat er wel altijd in, kan ook prima op zo'n zeil toch.
pi_208156438
Mocht iemand nog inspiratie zoeken voor een kinderfeestje thuis:
Wij hadden touwen in de tuin gespannen, dat was de Ninjago baan. Waren ze behoorlijk lang mee zoet.

Oeh ja, Molo, gourmetten, die lijkt me ook leuk. Maar wel buiten....die geur.
  zondag 26 februari 2023 @ 18:01:04 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_208156499
Ik had bij het laatste kinderfeestje friet, minipizzas en knakworstjes en voor de ecologische deugkinderen nog een bak komkommer en tomaatjes. Niet los op tafel maar allemaal schalen op tafel. Ging schoon op ^O^
disclaimer
pi_208156795
Gisteren met B zijn 'grote mensen' feestje hadden we ook mini pizza's en broodje knak. Steeds weer een succes :) bij klein en groot.

Wij hebben wel aparte kinderen, ze eten inderdaad graag komkommer, paprika etc. En liters water.
pi_208156862
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:18 schreef SQ het volgende: [..] Binnenkort organiseert ons zwembad discozwemmen. Voor mensen van 25+. 80's 90's thema. Wtf! Zou daar ook maar iemand heen gaan? :')
Ik denk dat het je nog wel eens kan verbazen hoeveel mensen op zoiets afkomen :P.
pi_208157220
Kinderfeestjes bij de Tongelreep, jeugdsentiment! Het plaatselijke zwembad was niks aan :+

Ik zit nog te dubben wat ik met het kinderfeestje wil doen. Niet het hele feestje thuis in ieder geval, er zitten een paar druktemakers bij die hun energie kwijt moeten. Maar alles wat mij leuk en betaalbaar lijkt, keurt J af :')
pi_208157555
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 18:51 schreef Hupje het volgende:
Kinderfeestjes bij de Tongelreep, jeugdsentiment! Het plaatselijke zwembad was niks aan :+

Ik zit nog te dubben wat ik met het kinderfeestje wil doen. Niet het hele feestje thuis in ieder geval, er zitten een paar druktemakers bij die hun energie kwijt moeten. Maar alles wat mij leuk en betaalbaar lijkt, keurt J af :')
gymzaal huren? Bij ons in de gemeente is dat best goedkoop.. Hebben we een keer zo gedaan en lekker gevoetbald en soort apenkooien (al durf ik niet alle spul te gebruiken ivm ongelukken) en 1x voor dochter met een workshop capoeira (workshopmevrouw los gehuurd). Oktober is t weer vaak nogal onvoorspelbaar vandaar..
pi_208157569
Hier begonnen met kinderfeestjes toen ze 5 werden. Wel gewoon zonder ouders. Hier ook niet mee gemaakt dat er feestjes gehouden werden met ouders (gelukkig :@ )

Bij de oudste het eerste jaar naar een speeltuin in de buurt geweest en daar ook nog wat spelletjes gedaan. Het tweede jaar een geocache

Bij de jongste wilde we het eerste jaar ook die speeltuin doen maar ivm slecht weer werd dat toen een binnenspeeltuin.

Hier ook van alles gedaan ondertussen. Escaperoom, lasergamen, high rope, trampolinepark, graffiti spuiten, zwemmen.
pi_208157968
Kinderfeestje hier wel al met 4 gedaan. Maar toen was alleen het buurmeisje uitgenodigd. Was eigenlijk meer een gewoon speelafspraakje. Maar omdat er taart was en het feestje heette vonden ze t reuze spannend en hebben ze t er nog lang over gehad..
  zondag 26 februari 2023 @ 19:35:25 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_208158006
Een escaperoom met achtjarigen, ik zie dat niet zo? Of zijn er speciale kinder escaperooms?
disclaimer
pi_208158067
Hier feestjes in het krijspaleis, lasergamen, chemisch/tech feestje, mozaiek workshop, pony feestje op de manege, winterfeestje bij een klein pretparkje en slaapfeestje.

Zwemfeestje zou ik ook tof vinden maar bff woont nog niet zo lang in Nederland en is nog met A bezig.
  zondag 26 februari 2023 @ 19:40:37 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208158078
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:35 schreef SQ het volgende:
Een escaperoom met achtjarigen, ik zie dat niet zo? Of zijn er speciale kinder escaperooms?
Twee uur in een afgesloten kamer in Monkey Town zetten met wat snacks, limonade en een wc. En dan in laatste zakje chips de sleutel verbergen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208158084
Mijn kinderen gruwelen dus van "tafelfriet". Die willen gewoon een bord en dat niet iedereen in hun eten graait :D
  zondag 26 februari 2023 @ 19:44:45 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208158121
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:40 schreef Kyara het volgende:
Mijn kinderen gruwelen dus van "tafelfriet". Die willen gewoon een bord en dat niet iedereen in hun eten graait :D
Hoe doen ze dat dan met tapas en zulks?

Zou wel vliegje aan de wand willen zijn als die gaan studeren en op kamers gaan :P :P
Ok ben erg pro alles uitproberen en er en Annie M.G. Schmidt teringbende van maken op de randjes van de beschaafdheid _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208158631
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:35 schreef SQ het volgende:
Een escaperoom met achtjarigen, ik zie dat niet zo? Of zijn er speciale kinder escaperooms?
Er zijn verschillende escaperooms speciaal voor kinderen. Wij hebben met de oudste hierde arcade escaperoom gedaan. Was erg leuk. Al hebben we ze wel een klein beetje moeten helpen met de eerste opdracht toen.
In Geldrop zit er blijkbaar nog een speciaal voor kinderen. Die heeft de oudste een keer met een vriendje gedaan maar toen waren ze 10/11 ofzo.

Ook in Tilburg bij de voltage hebben ze twee kinderen escaperooms (een voor echt vrij jonge kinderen geloof ik en een voor net wat ouder, maar daar geen ervaring mee)
pi_208158741
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:13 schreef hilliebillie het volgende:
Hier begonnen met kinderfeestjes toen ze 5 werden. Wel gewoon zonder ouders. Hier ook niet mee gemaakt dat er feestjes gehouden werden met ouders (gelukkig :@ )

Bij de oudste het eerste jaar naar een speeltuin in de buurt geweest en daar ook nog wat spelletjes gedaan. Het tweede jaar een geocache

Bij de jongste wilde we het eerste jaar ook die speeltuin doen maar ivm slecht weer werd dat toen een binnenspeeltuin.

Hier ook van alles gedaan ondertussen. Escaperoom, lasergamen, high rope, trampolinepark, graffiti spuiten, zwemmen.
Graffiti spuiten heb ik ook naar gekeken. Ik vond het echt verschrikkelijk duur anders had ik wel gedaan. Lijkt me erg leuk!
pi_208159406
B heeft vorige week een Escape room voor kinderen gedaan, in Woerden. In Utrecht zit er iig ook 1 en bij De Vreemde Vogel ook.
Ze zijn niet gek, goede verdienste zo'n kinderfeestje.
  zondag 26 februari 2023 @ 21:53:35 #27
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208159753
Wij hebben in groep 8 een “duur” feestje gedaan.
Idee was om dit voor allebei te doen.
Dochter een kookworkshop. Was volgens mij 1 prijs tot 8 personen (of 10) is alweer lang geleden. Was echt fantastisch leuk!
Zoon was in Corona tijd en hield dus een logeer feest met 2 matties. Was dus erg goedkoop :-)
Hij is zelf wel met een feestje van iemand anders graffiti gaan doen.
Was bij Can Gallery in Eindhoven
pi_208159909
Can gallery waren wij ook inderdaad. Inderdaad wel prijzig. Maar met Corona ook een jaar geen feestje gehad en dus een keer een duurder feestje beloofd/gedaan.

Maar dit was wel super geslaagd, en iedereen een leuk resultaat om mee naar huis te nemen (hier hangt het op de slaapkamers). En een leuke aftermovie kregen we toegestuurd waar de voortgang van de kunstwerken goed in te zien was.

(En ik moet zeggen ik betaal liever wat meer en dat alles geregeld is, dan dat ik zelf nog veel moet doen en bedenken, daar krijg ik stress van :') )

Alleen jammer dat we niet door hadden dat we het kinderfeestje daar hadden precies dat ook de marathon plaatsvond vlak voor die locatie. En dat er komen dus alsnog een uitdaging was! (Ik kreeg het een dag van te voren te horen. Kwam er gelukkig niet pas achter op het moment zelf)
  zondag 26 februari 2023 @ 22:45:03 #29
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208160176
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:12 schreef hilliebillie het volgende:
Can gallery waren wij ook inderdaad. Inderdaad wel prijzig. Maar met Corona ook een jaar geen feestje gehad en dus een keer een duurder feestje beloofd/gedaan.

Maar dit was wel super geslaagd, en iedereen een leuk resultaat om mee naar huis te nemen (hier hangt het op de slaapkamers). En een leuke aftermovie kregen we toegestuurd waar de voortgang van de kunstwerken goed in te zien was.

(En ik moet zeggen ik betaal liever wat meer en dat alles geregeld is, dan dat ik zelf nog veel moet doen en bedenken, daar krijg ik stress van :') )

Alleen jammer dat we niet door hadden dat we het kinderfeestje daar hadden precies dat ook de marathon plaatsvond vlak voor die locatie. En dat er komen dus alsnog een uitdaging was! (Ik kreeg het een dag van te voren te horen. Kwam er gelukkig niet pas achter op het moment zelf)
Wij hebben twee van die platen in huis. Alleen we hebben ze niet opgehangen. Één ervan is dus van het kinderfeestje. Daar staat zijn naam op. En in groep acht hadden ze geen kamp. Maar elke dag een andere activiteit. En een van de activiteiten was dus ook zo’n graffiti workshop.
We gebruiken die plaat nu om de trap af te schermen zodat de hond niet naar boven gaat.

O-)
pi_208160488
Ik heb vorig jaar een soort Cluedo geheim agent speurtocht gemaakt voor het feestje van mijn 9jarige.. Ze moesten eerst een persoonlijke geheimagent badge maken inclusief codenaam en vingerafdruk. Daarna moesten ze aanwijzingen zoeken, bij elke aanwijzing moesten ze een code vinden, de ene keer moesten ze een black light gebruiken, de andere keer een vergrootglas of een verrekijker of een spiegel, dat soort dingen. Aan het eind van de speurtocht hadden ze alle codes en aanwijzingen. De codes hadden ze nodig om de aanwijzingen te ontcijferen met behulp van 2 code-schijven. Als ze de aanwijzingen hadden ontcijferd konden ze de dader vinden, maar om de buit te vinden moesten ze ook nog een puzzel (9 verhuisdozen die samen een grote kaart met routebeschrijving vormde) oplossen. En als dat was gelukt konden ze op de achterkant van de puzzel ook nog de code vinden voor het slot dat op de buit zat.

De buit was een doos met nerf-pistolen.

Als laatste deel van het feest hebben ze schietoefeningen met de nerfpistolen gekregen. En aan het eind waren ze volleerd geheim agenten.

Het was wel echt enorm veel werk om te bedenken en uit te zetten, maar wel ontzettend leuk.

Heb het bij een fort gedaan allemaal.

Alles bij elkaar was het trouwens ook minstens net zo duur als een feestje bij een JumpInn :')

[ Bericht 7% gewijzigd door madam-april op 26-02-2023 23:37:56 ]
pi_208168426
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Hoe doen ze dat dan met tapas en zulks?

Zou wel vliegje aan de wand willen zijn als die gaan studeren en op kamers gaan :P :P
Ok ben erg pro alles uitproberen en er en Annie M.G. Schmidt teringbende van maken op de randjes van de beschaafdheid _O_
Ieder zijn ding toch? Misschien veranderd het tegen die tijd, misschien ook niet. En misschien gaan ze ook niet studeren.
pi_208168597
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wij hebben twee van die platen in huis. Alleen we hebben ze niet opgehangen. Één ervan is dus van het kinderfeestje. Daar staat zijn naam op. En in groep acht hadden ze geen kamp. Maar elke dag een andere activiteit. En een van de activiteiten was dus ook zo’n graffiti workshop.
We gebruiken die plaat nu om de trap af te schermen zodat de hond niet naar boven gaat.

O-)
Haha, zo heb ik ook een keer een plaat gemaakt met een of andere workshop en die leggen we onder de airfryer op het fornuis. Multifunctioneel die dingen :s)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_211099146
Ik ben op zoek naar inspiratie. Aanstaande zondag vieren we (eindelijk) het feestje van de oudste. We gaan voor 1,5 uur lang springen bij jumpxl, maar ik zit een beetje met de overgebleven tijd. Hebben jullie ideetjes hoe ik die kan opvullen? Het feestje is van 13 tot 17 uur en ze is 9.
pi_211099453
Pizzaretten thuis of iets anders met eten. Thuisbioscoop bouwen met emmers popcorn. Iets creatiefs, als ze ervan houdt, zoals tie dye t-shirts maken?
pi_211099644
Ik heb vandaag ook een kinderfeestje. Zo blij als het weer voorbij is.
pi_211099675
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben op zoek naar inspiratie. Aanstaande zondag vieren we (eindelijk) het feestje van de oudste. We gaan voor 1,5 uur lang springen bij jumpxl, maar ik zit een beetje met de overgebleven tijd. Hebben jullie ideetjes hoe ik die kan opvullen? Het feestje is van 13 tot 17 uur en ze is 9.
Ik had toen wij zoiets deden de tijd gewoon korter gemaakt maar dat lukt nu niet meer. Wat ideeën:

• ballonnen opblazen met namen van de genodigde erin. Die kapot laten prikken zit je naam erin dan mag je je cadeau geven.
• Beginnen met cupcakes eventueel laten versieren. En een pinata.
• Je kunt ze ook met een rietjes m&m's laten pakken en in een bakje doen wie heeft de meeste na zoveel minuten?
• Na afloop thuis patat/pizzarette film chips en popcorn oid?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:28:33 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_211099728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben op zoek naar inspiratie. Aanstaande zondag vieren we (eindelijk) het feestje van de oudste. We gaan voor 1,5 uur lang springen bij jumpxl, maar ik zit een beetje met de overgebleven tijd. Hebben jullie ideetjes hoe ik die kan opvullen? Het feestje is van 13 tot 17 uur en ze is 9.
Hoe laat heb je de afspraak bij jumpxl?

Hoe ik het zou doen:
13:00 verzamelen thuis, kadootjes uitpakken en taart eten.
14:00 vertrek naar jumpxl
14:30 - 16:00 springen
16:20 zit je weer in de auto naar huis
Laatste 20 minuten snoepzak uitdelen en misschien nog een grabbelton

Klaar. 8-)

En geloof me, voor uitgebreide spelletjes, pizarrettes, bioscoopfilms en knutselen heb je echt geen tijd als je ook "ergens heen" gaat.
disclaimer
pi_211099950
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:19 schreef F_r het volgende:
Ik heb vandaag ook een kinderfeestje. Zo blij als het weer voorbij is.
Sterkte.

Hier hebben we twee verjaardagen binnenkort en de willen aparte feestje. Blehhhh. Ik organiseer graag een goed feestje maar het komt allemaal niet lekker uit. Doe mij maar die tieners. Eten en hangplek en ze vinden alles prima.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:13:30 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_211100111
Ik had laatst dus echt het perfecte feestje. Heb je wel mooi weer voor nodig. Het ging zo:

7 kinderen van 8 en 1 van 6
Thuis kadootjes uitpakken. Toen in 3 auto's (de mijne, die van mijn broer en van zijn beste maat) naar enorme speeltuin gereden.
Grote tas met drinken, snoep en chips mee.
Exploding kittens mee
Kinderen losgelaten, hebben zich 30 minuten ziek gegeten en zijn toen 3 uur de speeltuin in gegaan
6 potjes gespeeld
Ingepakt, naar de McDonald's gereden, kinderen nog zieker gevoerd, thuis afgezet, het einde.
disclaimer
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:13:55 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211100118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben op zoek naar inspiratie. Aanstaande zondag vieren we (eindelijk) het feestje van de oudste. We gaan voor 1,5 uur lang springen bij jumpxl, maar ik zit een beetje met de overgebleven tijd. Hebben jullie ideetjes hoe ik die kan opvullen? Het feestje is van 13 tot 17 uur en ze is 9.
Bij de JumpXL staan ook van die spelautomaten (airhockey e.d.), dus koop een paar muntjes en ze vermaken zich er een half uur langer :D.
KuikenGuppy
pi_211100131
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:55 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Sterkte.

Hier hebben we twee verjaardagen binnenkort en de willen aparte feestje. Blehhhh. Ik organiseer graag een goed feestje maar het komt allemaal niet lekker uit. Doe mij maar die tieners. Eten en hangplek en ze vinden alles prima.
Wij gaan ook ergens heen alleen de begintijd is niet fijn waardoor ze daarvoor hier moeten eten. Dat had ik liever ook uitbesteed
pi_211106930
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:28 schreef SQ het volgende:

[..]
Hoe laat heb je de afspraak bij jumpxl?

Hoe ik het zou doen:
13:00 verzamelen thuis, kadootjes uitpakken en taart eten.
14:00 vertrek naar jumpxl
14:30 - 16:00 springen
16:20 zit je weer in de auto naar huis
Laatste 20 minuten snoepzak uitdelen en misschien nog een grabbelton

Klaar. 8-)

En geloof me, voor uitgebreide spelletjes, pizarrettes, bioscoopfilms en knutselen heb je echt geen tijd als je ook "ergens heen" gaat.
We gaan van 14.00 tot 15.30 springen. Tenminste, de kinderen. Ik ga natuurlijk anderhalf uur op mijn derrière zitten en niks doen. Dat zijn de beste kinderfeestjes; kinderen die zichzelf bezighouden en ouders zo min mogelijk hoeven te doen :7 Misschien daar nog friet eten na afloop en dan weer naar huis? En dan inderdaad zakjes uitdelen en dan zal de tijd om zijn.

*insert Gargamel stem* Ik HAAT kinderfeestjes!!! :{ ;(
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:34:41 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211107524
Een tafelkleed neerleggen, veel patat halen en kroketten en dan daar op één berg smijten. Succes verzekerd.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:38:43 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211107550
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:34 schreef Quoi het volgende:
Een tafelkleed neerleggen, veel patat halen en kroketten en dan daar op één berg smijten. Succes verzekerd.
Inclusief flinke kledders mayo en ketchup
Tafelpatat _O_

Een karaokemicrofoon voor twee tientjes kopen is ook waanzinnig, maar daar moet je zelf ook wel wat positiefs bij voelen :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:40:39 #45
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211107565
Oja, of licht uit, discobol aan en random KvK liedjes opzetten.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 01:53:42 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211107938
Absoluut _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211108488
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:34 schreef Quoi het volgende:
Een tafelkleed neerleggen, veel patat halen en kroketten en dan daar op één berg smijten. Succes verzekerd.
Ja, ik zag dat op tv in een huis vol. Dat zag er echt fantastisch uit _O_
pi_211108684
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 08:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, ik zag dat op tv in een huis vol. Dat zag er echt fantastisch uit _O_
Vonden ze hier ook echt een feestje friet van de tafel O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_211109328
Als je tot 15:30 springt dan ben je rond 16:00 uur weer thuis. Persoonlijk vind ik dat een rottijd voor friet, dat zou ik alleen doen als het feestje langer duurt of als je het eerder kan eten. Het is te vroeg voor avondeten, maar te laat als snack imo.

Ik zou ergens een Switch met 4 controllers lenen als je die niet hebt, met Just Dance erbij. Bak chips op tafel en klaar! En bij jongens Mario Kart.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_211109374
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 10:33 schreef FlyingFish het volgende:
Als je tot 15:30 springt dan ben je rond 16:00 uur weer thuis. Persoonlijk vind ik dat een rottijd voor friet, dat zou ik alleen doen als het feestje langer duurt of als je het eerder kan eten. Het is te vroeg voor avondeten, maar te laat als snack imo.

Ik zou ergens een Switch met 4 controllers lenen als je die niet hebt, met Just Dance erbij. Bak chips op tafel en klaar! En bij jongens Mario Kart.
Dat is een fantastisch idee! Wij hebben een switch en we hebben just dance! Alleen geen 4 controllers, maar dan gaan ze maar om en om.

Ja! Deze hou ik er in ! _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')