tafelzeil: Patat en frikandellen en saus op tafel uitstortenquote:Op zondag 26 februari 2023 17:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Tips, trucs, inspiratie en leuke dingen voor kinderfeestjes!
Tafelpatat doen ze hier op school altijd laatste dag van het schooljaar. Briljant succes gegarandeerd idd als je dat thuis ook doetquote:Op zondag 26 februari 2023 17:28 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
tafelzeil: Patat en frikandellen en saus op tafel uitstorten
Laat die kids maar graaien
[ afbeelding ]
Beste afsluiter everooit
Kan natuurlijk ook met poffertjesquote:Op zondag 26 februari 2023 17:43 schreef exode het volgende:
Piratenfriet noemen ze dat hier. Voor de moeders hier in huis een feest maar onze kinderen lusten niet echt friet/patat/gefrituurde aardappel.
Precies, of met fruit en cake met bussen slagroom. Spaghetti lijkt me minder optimaalquote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 17:47 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Hier heet het scoutingbroccoli..
Wat hebben jullie gegeten? Broccoli 🥦 😉
Die lusten ze al helemaal niet.quote:
Ik denk dat het je nog wel eens kan verbazen hoeveel mensen op zoiets afkomenquote:Op zondag 26 februari 2023 17:18 schreef SQ het volgende: [..] Binnenkort organiseert ons zwembad discozwemmen. Voor mensen van 25+. 80's 90's thema. Wtf! Zou daar ook maar iemand heen gaan?
![]()
gymzaal huren? Bij ons in de gemeente is dat best goedkoop.. Hebben we een keer zo gedaan en lekker gevoetbald en soort apenkooien (al durf ik niet alle spul te gebruiken ivm ongelukken) en 1x voor dochter met een workshop capoeira (workshopmevrouw los gehuurd). Oktober is t weer vaak nogal onvoorspelbaar vandaar..quote:Op zondag 26 februari 2023 18:51 schreef Hupje het volgende:
Kinderfeestjes bij de Tongelreep, jeugdsentiment! Het plaatselijke zwembad was niks aan![]()
Ik zit nog te dubben wat ik met het kinderfeestje wil doen. Niet het hele feestje thuis in ieder geval, er zitten een paar druktemakers bij die hun energie kwijt moeten. Maar alles wat mij leuk en betaalbaar lijkt, keurt J af
Twee uur in een afgesloten kamer in Monkey Town zetten met wat snacks, limonade en een wc. En dan in laatste zakje chips de sleutel verbergen?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:35 schreef SQ het volgende:
Een escaperoom met achtjarigen, ik zie dat niet zo? Of zijn er speciale kinder escaperooms?
Hoe doen ze dat dan met tapas en zulks?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:40 schreef Kyara het volgende:
Mijn kinderen gruwelen dus van "tafelfriet". Die willen gewoon een bord en dat niet iedereen in hun eten graait
Er zijn verschillende escaperooms speciaal voor kinderen. Wij hebben met de oudste hierde arcade escaperoom gedaan. Was erg leuk. Al hebben we ze wel een klein beetje moeten helpen met de eerste opdracht toen.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:35 schreef SQ het volgende:
Een escaperoom met achtjarigen, ik zie dat niet zo? Of zijn er speciale kinder escaperooms?
Graffiti spuiten heb ik ook naar gekeken. Ik vond het echt verschrikkelijk duur anders had ik wel gedaan. Lijkt me erg leuk!quote:Op zondag 26 februari 2023 19:13 schreef hilliebillie het volgende:
Hier begonnen met kinderfeestjes toen ze 5 werden. Wel gewoon zonder ouders. Hier ook niet mee gemaakt dat er feestjes gehouden werden met ouders (gelukkig)
Bij de oudste het eerste jaar naar een speeltuin in de buurt geweest en daar ook nog wat spelletjes gedaan. Het tweede jaar een geocache
Bij de jongste wilde we het eerste jaar ook die speeltuin doen maar ivm slecht weer werd dat toen een binnenspeeltuin.
Hier ook van alles gedaan ondertussen. Escaperoom, lasergamen, high rope, trampolinepark, graffiti spuiten, zwemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |