abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208156015
Tips, trucs, inspiratie en leuke dingen voor kinderfeestjes! :)
pi_208156021
Vorig jaar wilde Sjaak geen feestje. Dit jaar gaan we een set laserguns huren en mag hij met 5 of 6 andere kinderen in een bos gaan rondrennen. Hij koos dit zelf en ik vind het helemaal prima.
pi_208156073
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Tips, trucs, inspiratie en leuke dingen voor kinderfeestjes! :)
tafelzeil: Patat en frikandellen en saus op tafel uitstorten

Laat die kids maar graaien

Beste afsluiter everooit _O_
  zondag 26 februari 2023 @ 17:35:49 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208156166
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:28 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
tafelzeil: Patat en frikandellen en saus op tafel uitstorten

Laat die kids maar graaien
[ afbeelding ]

Beste afsluiter everooit _O_
Tafelpatat doen ze hier op school altijd laatste dag van het schooljaar. Briljant succes gegarandeerd idd als je dat thuis ook doet :D O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208156260
Piratenfriet noemen ze dat hier. Voor de moeders hier in huis een feest maar onze kinderen lusten niet echt friet/patat/gefrituurde aardappel.
  Licht Ontvlambaar zondag 26 februari 2023 @ 17:45:46 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_208156280
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:43 schreef exode het volgende:
Piratenfriet noemen ze dat hier. Voor de moeders hier in huis een feest maar onze kinderen lusten niet echt friet/patat/gefrituurde aardappel.
Kan natuurlijk ook met poffertjes ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_208156299
Hier heet het scoutingbroccoli..
Wat hebben jullie gegeten? Broccoli 🥦 😉
  zondag 26 februari 2023 @ 17:48:03 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208156311
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Precies, of met fruit en cake met bussen slagroom. Spaghetti lijkt me minder optimaal :+

Hier ook een keer gegourmet met een zootje kinderen. Was ook episch
  zondag 26 februari 2023 @ 17:48:17 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208156317
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:47 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Hier heet het scoutingbroccoli..
Wat hebben jullie gegeten? Broccoli 🥦 😉
_O- O+
pi_208156318
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Die lusten ze al helemaal niet.

Dan moet ik een tafel vol sushi geven maar dan moet ik een extra hypotheek nemen. ;)

Overigens heeft B best veel vriendjes die niet kapot zijn van friet.

Pizza gaat er wel altijd in, kan ook prima op zo'n zeil toch.
pi_208156438
Mocht iemand nog inspiratie zoeken voor een kinderfeestje thuis:
Wij hadden touwen in de tuin gespannen, dat was de Ninjago baan. Waren ze behoorlijk lang mee zoet.

Oeh ja, Molo, gourmetten, die lijkt me ook leuk. Maar wel buiten....die geur.
  zondag 26 februari 2023 @ 18:01:04 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_208156499
Ik had bij het laatste kinderfeestje friet, minipizzas en knakworstjes en voor de ecologische deugkinderen nog een bak komkommer en tomaatjes. Niet los op tafel maar allemaal schalen op tafel. Ging schoon op ^O^
disclaimer
pi_208156795
Gisteren met B zijn 'grote mensen' feestje hadden we ook mini pizza's en broodje knak. Steeds weer een succes :) bij klein en groot.

Wij hebben wel aparte kinderen, ze eten inderdaad graag komkommer, paprika etc. En liters water.
pi_208156862
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:18 schreef SQ het volgende: [..] Binnenkort organiseert ons zwembad discozwemmen. Voor mensen van 25+. 80's 90's thema. Wtf! Zou daar ook maar iemand heen gaan? :')
Ik denk dat het je nog wel eens kan verbazen hoeveel mensen op zoiets afkomen :P.
pi_208157220
Kinderfeestjes bij de Tongelreep, jeugdsentiment! Het plaatselijke zwembad was niks aan :+

Ik zit nog te dubben wat ik met het kinderfeestje wil doen. Niet het hele feestje thuis in ieder geval, er zitten een paar druktemakers bij die hun energie kwijt moeten. Maar alles wat mij leuk en betaalbaar lijkt, keurt J af :')
pi_208157555
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 18:51 schreef Hupje het volgende:
Kinderfeestjes bij de Tongelreep, jeugdsentiment! Het plaatselijke zwembad was niks aan :+

Ik zit nog te dubben wat ik met het kinderfeestje wil doen. Niet het hele feestje thuis in ieder geval, er zitten een paar druktemakers bij die hun energie kwijt moeten. Maar alles wat mij leuk en betaalbaar lijkt, keurt J af :')
gymzaal huren? Bij ons in de gemeente is dat best goedkoop.. Hebben we een keer zo gedaan en lekker gevoetbald en soort apenkooien (al durf ik niet alle spul te gebruiken ivm ongelukken) en 1x voor dochter met een workshop capoeira (workshopmevrouw los gehuurd). Oktober is t weer vaak nogal onvoorspelbaar vandaar..
pi_208157569
Hier begonnen met kinderfeestjes toen ze 5 werden. Wel gewoon zonder ouders. Hier ook niet mee gemaakt dat er feestjes gehouden werden met ouders (gelukkig :@ )

Bij de oudste het eerste jaar naar een speeltuin in de buurt geweest en daar ook nog wat spelletjes gedaan. Het tweede jaar een geocache

Bij de jongste wilde we het eerste jaar ook die speeltuin doen maar ivm slecht weer werd dat toen een binnenspeeltuin.

Hier ook van alles gedaan ondertussen. Escaperoom, lasergamen, high rope, trampolinepark, graffiti spuiten, zwemmen.
pi_208157968
Kinderfeestje hier wel al met 4 gedaan. Maar toen was alleen het buurmeisje uitgenodigd. Was eigenlijk meer een gewoon speelafspraakje. Maar omdat er taart was en het feestje heette vonden ze t reuze spannend en hebben ze t er nog lang over gehad..
  zondag 26 februari 2023 @ 19:35:25 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_208158006
Een escaperoom met achtjarigen, ik zie dat niet zo? Of zijn er speciale kinder escaperooms?
disclaimer
pi_208158067
Hier feestjes in het krijspaleis, lasergamen, chemisch/tech feestje, mozaiek workshop, pony feestje op de manege, winterfeestje bij een klein pretparkje en slaapfeestje.

Zwemfeestje zou ik ook tof vinden maar bff woont nog niet zo lang in Nederland en is nog met A bezig.
  zondag 26 februari 2023 @ 19:40:37 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208158078
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:35 schreef SQ het volgende:
Een escaperoom met achtjarigen, ik zie dat niet zo? Of zijn er speciale kinder escaperooms?
Twee uur in een afgesloten kamer in Monkey Town zetten met wat snacks, limonade en een wc. En dan in laatste zakje chips de sleutel verbergen?
pi_208158084
Mijn kinderen gruwelen dus van "tafelfriet". Die willen gewoon een bord en dat niet iedereen in hun eten graait :D
  zondag 26 februari 2023 @ 19:44:45 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208158121
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:40 schreef Kyara het volgende:
Mijn kinderen gruwelen dus van "tafelfriet". Die willen gewoon een bord en dat niet iedereen in hun eten graait :D
Hoe doen ze dat dan met tapas en zulks?

Zou wel vliegje aan de wand willen zijn als die gaan studeren en op kamers gaan :P :P
Ok ben erg pro alles uitproberen en er en Annie M.G. Schmidt teringbende van maken op de randjes van de beschaafdheid _O_
pi_208158631
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:35 schreef SQ het volgende:
Er zijn verschillende escaperooms speciaal voor kinderen. Wij hebben met de oudste hierde arcade escaperoom gedaan. Was erg leuk. Al hebben we ze wel een klein beetje moeten helpen met de eerste opdracht toen.
In Geldrop zit er blijkbaar nog een speciaal voor kinderen. Die heeft de oudste een keer met een vriendje gedaan maar toen waren ze 10/11 ofzo.

Ook in Tilburg bij de voltage hebben ze twee kinderen escaperooms (een voor echt vrij jonge kinderen geloof ik en een voor net wat ouder, maar daar geen ervaring mee)
pi_208158741
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:13 schreef hilliebillie het volgende:
Hier begonnen met kinderfeestjes toen ze 5 werden. Wel gewoon zonder ouders. Hier ook niet mee gemaakt dat er feestjes gehouden werden met ouders (gelukkig :@ )

Bij de oudste het eerste jaar naar een speeltuin in de buurt geweest en daar ook nog wat spelletjes gedaan. Het tweede jaar een geocache

Bij de jongste wilde we het eerste jaar ook die speeltuin doen maar ivm slecht weer werd dat toen een binnenspeeltuin.

Hier ook van alles gedaan ondertussen. Escaperoom, lasergamen, high rope, trampolinepark, graffiti spuiten, zwemmen.
Graffiti spuiten heb ik ook naar gekeken. Ik vond het echt verschrikkelijk duur anders had ik wel gedaan. Lijkt me erg leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')