En dan toch nog geremonteerd worden door Clarkequote:Op zondag 26 februari 2023 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Taco wint met een sprint van 500 meter.
Horror scenario.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
En dan toch nog geremonteerd worden door Clarke
Zag ik al meteen.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zat nog heel veel op bij Benoot.
De Sky van het voorjaar.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Jumbo gaat heel vervelend worden op deze manier, voor zo ver dat ze dat nog niet waren.
En met gemak leek het.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
De Lie maakt zich los in het midden. De Lie tegen Jakobsen. Jakobsen komt opzetten. De Lie of Jakobsen?
Laporte wint de pelotonsprint.
Na de Skybots krijgen we nu de Killerbeesquote:Op zondag 26 februari 2023 16:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Jumbo gaat heel vervelend worden op deze manier, voor zo ver dat ze dat nog niet waren.
zijn er al 2quote:Op zondag 26 februari 2023 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Benoot heeft zijn overwinning nu binnen dus kan gerust knechten voor Wout
In België en Nederland toch nietquote:Op zondag 26 februari 2023 16:55 schreef Pistolero het volgende:
Dit is nog vele malen lachwekkende dan Sky, US-Postal en Gewiss bij elkaar.
Jumbo gaat in héél rap tempo de meeste gehate ploeg ooit worden op deze manier.
Weet je wie vroeger ook in rap tempo gehaat werd?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:55 schreef Pistolero het volgende:
Dit is nog vele malen lachwekkender dan Sky, US-Postal en Gewiss bij elkaar.
Heeft nu de elektrische fiets maar gepaktquote:Op zondag 26 februari 2023 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk valt die dikke begeleider niet om
Vorig jaar PN en E3 vond ik nog wel extremerquote:Op zondag 26 februari 2023 16:55 schreef Pistolero het volgende:
Dit is nog vele malen lachwekkender dan Sky, US-Postal en Gewiss bij elkaar.
Koersen doen ze niet. Dag en nacht kijken ze tegen de muren van de kamer op Teide aan, maar warempel wordt heel het hotel nog even volgeboekt, want owee als de tegenstand een kamer weet te bemachtigen. En dan komen ze vanaf hun high horse afgedaald om ons, het voetvolk, even een lesje te leren, om ons uit te lachen. Eten ze mee? Neen, want de eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen.quote:
Praat voor jezelfquote:Op zondag 26 februari 2023 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België en Nederland toch niet
Zolang Woutgod er rijdt zal Jumbo geliefd zijn in BE
Ja, daar gaat ook nog wel druk komen vanuit België waarschijnlijk. Vorig jaar had je Cavendish, maar toen was wel duidelijk Fabio de betere was, nu zeker niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:59 schreef wimderon het volgende:
Merlier is hard op weg naar de Tour als Jakobsen niet verbetert.
Beginnen als knecht voor Tiesj, Dylan en Christophe.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moet zich maar eerst in de ploeg zien te rijden!
Maar als ze koersen dan koersen ze ook, zie Omloop, KBK en Gran Camino.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koersen doen ze niet. Dag en nacht kijken ze tegen de muren van de kamer op Teide aan, maar warempel wordt heel het hotel nog even volgeboekt, want owee als de tegenstand een kamer weet te bemachtigen. En dan komen ze vanaf hun high horse afgedaald om ons, het voetvolk, even een lesje te leren, om ons uit te lachen. Eten ze mee? Neen, want de eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen.
Sky was een baken van sympathie.
Het schuim druipt hier op de grond.
Kwaad, woedend!quote:Op zondag 26 februari 2023 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koersen doen ze niet. Dag en nacht kijken ze tegen de muren van de kamer op Teide aan, maar warempel wordt heel het hotel nog even volgeboekt, want owee als de tegenstand een kamer weet te bemachtigen. En dan komen ze vanaf hun high horse afgedaald om ons, het voetvolk, even een lesje te leren, om ons uit te lachen. Eten ze mee? Neen, want de eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen.
Ongekend mad.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de gunfactor niet en Plugge is bijzonder onsympathiek.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:02 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik boek deze vakantie ook maar eens een kamer op de Teide.
Beetje te theatraal dit, maar je merkt dat het pijn doet.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de gunfactor niet en Plugge is bijzonder onsympathiek.
Desalniettemin een meltdown @:mani89
Ik kook meer dan Yellowstone.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de gunfactor niet en Plugge is bijzonder onsympathiek.
Desalniettemin een meltdown @:mani89
Dat is t/m 2029 al volgeboekt door Jumboquote:Op zondag 26 februari 2023 17:02 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik boek deze vakantie ook maar eens een kamer op de Teide.
Maar ik doe altijd boodschappen bij de Jumbo en heb de app. Dan heb ik vast wel meer kansquote:Op zondag 26 februari 2023 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet.
Quick step is ook in Nederland te vindenquote:Op zondag 26 februari 2023 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het nog wel een Nederlandse ploeg? Aangezien er ook Jumbo's in België zijn
Eigenlijk is het een Nederlandse-Belgische ploeg.
Wout is een halve Nederlanderquote:Op zondag 26 februari 2023 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Frits heeft ook meer de Belgische belastingmoraalquote:Op zondag 26 februari 2023 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zou wel intens grappig zijn als alle Jumbo's nu een klassieker winnen behalve Wout, die 2x 2e wordt achter Mathieu en Tadej in Vlaanderen en Roubaix.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:09 schreef wimderon het volgende:
Als Jumbo nu nog niet De Ronde wint dan komen ze volgend jaar niet van de berg af tot aan De Ronde.
Ze gaan gewoon een eigen monument op de Teide organiseren.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:09 schreef wimderon het volgende:
Als Jumbo nu nog niet De Ronde wint dan komen ze volgend jaar niet van de berg af tot aan De Ronde.
Wout kan MSR wel winnen.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou wel intens grappig zijn als alle Jumbo's nu wat klassiekers winnen behalve Wout, die 2x 2e wordt achter Mathieu in Vlaanderen en Roubaix.
En Laporte wint tussendoor de E3.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou wel intens grappig zijn als alle Jumbo's nu wat klassiekers winnen behalve Wout, die 2x 2e wordt achter Mathieu in Vlaanderen en Roubaix.
Wout van Aert is ook nog een halve Belg.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die gaan gewoon al a Parijs-Nice met een aantal mannen wegrijden op de Poggio en er dan een tijdritje van maken.quote:
Die heeft met Van der Poel, Alaphilippe en Pogacar ook wel iets meer concurrentiequote:Op zondag 26 februari 2023 17:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou wel intens grappig zijn als alle Jumbo's nu een klassiekers winnen behalve Wout, die 2x 2e wordt achter Mathieu en Tadej in Vlaanderen en Roubaix.
Vlaanderen is ook wel een stuk zwaardere koers daar zal het wel meer 1 tegen 1 worden bij de kopmannen denk ik. Misschien gaan ze mannetjes vooruit sturen in de ontsnapping?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:20 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd wat Jumbo gaat doen als Wout erbij is. 1 tegen 1 schat ik hem net wat minder in dan Pogacar en Mathieu voor Vlaanderen, dan moet je toch het ploegenspel gaan spelen. Maar dat weet de concurrentie ook.. (al kun je niet elke keer reageren als Tratnik, Laporte, van Baarle of Benoot gaat.. )
Ja, dat bedoelde ik ook, dat Wout 1 tegen 1 misschien wel tekort komt. Maar de rest weet ook dat Jumbo dan renners vooruit zal sturenquote:Op zondag 26 februari 2023 17:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vlaanderen is ook wel een stuk zwaardere koers daar zal het wel meer 1 tegen 1 worden bij de kopmannen denk ik. Misschien gaan ze mannetjes vooruit sturen in de ontsnapping?
Van Aert op zijn huidige niveau hebben we nog niet in Vlaanderen gezien.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook, dat Wout 1 tegen 1 misschien wel tekort komt. Maar de rest weet ook dat Jumbo dan renners vooruit zal sturen
Zijn toch wel heel verschillende koersen, in de Tour was het veel op vermogen rijden.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Als Wout in zijn Tour vorm van vorig jaar verschijnt in Vlaanderen en Roubaix gaat daar helemaal niets aan te doen zijn toch?
Dat valt in eendagskoersen nogal eens tegen bij hemquote:Op zondag 26 februari 2023 17:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Als Wout in zijn Tour vorm van vorig jaar verschijnt in Vlaanderen en Roubaix gaat daar helemaal niets aan te doen zijn toch?
Roubaix zie ik hem wel eens winnen, bij de Ronde van Vlaanderen heb ik het idee dat het nooit zal lukken.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik gun het hem ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Roubaix zie ik hem wel eens winnen, bij de Ronde van Vlaanderen heb ik het idee dat het nooit zal lukken.
Matje!quote:Op zondag 26 februari 2023 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oei, dat worden slapeloze nachten voor Wout
De altijd sympathieke halve Nederlander en op en top prof W. van Aert het minder gunnen dan de onprofessionele half Franse/half Belgische kindermepper M. van der Poelquote:
De extreemrechtse, ultra commerciële, Red-Bull rotzooi promotende en NFT's verkopende Wout van A. bedoel je?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De altijd sympathieke halve Nederlander en op en top prof W. van Aert het minder gunnen dan de onprofessionele half Franse/half Belgische kindermepper M. van der Poel.
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De extreemrechtse, ultra commerciële , Red-Bull rotzooi promotende en NFT's verkopende Wout van A. bedoel je?
Sympathieke jongen inderdaad.
Wout is kandidaat voor de lokale Vlaams Belang afdeling?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De extreemrechtse, ultra commerciële, Red-Bull rotzooi promotende en NFT's verkopende Wout van A. bedoel je?
Sympathieke jongen inderdaad.
Tja weet ik, wout van aart kan ik niks kwalijk nemen, goede kop, goede renner, mept geen kinderen. Toch gun ik het matje.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De altijd sympathieke halve Nederlander en op en top prof W. van Aert het minder gunnen dan de onprofessionele half Franse/half Belgische kindermepper M. van der Poel.
Wout stoort zich gigantisch aan het woke debat en begrijpt niet waarom mensen zwarte piet racistisch vinden, om maar een voorbeeldje te noemen.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wout is kandidaat voor de lokale Vlaams Belang afdeling?
Oh nu ben ik weer voor Wout.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout stoort zich gigantisch aan het woke debat en begrijpt niet waarom mensen zwarte piet racistisch vinden, om maar een voorbeeldje te noemen.
Dit is de langste die ik zo snel kon vindenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand ergens een lange samenvatting van KBK?
De NOS in ieder geval niet. Wat een gedrocht was dat straks weer in de 18.10 uur uitzending.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand ergens een lange samenvatting van KBK?
Dank je wel!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is de langste die ik zo snel kon vinden
NOS laat alleen zien dat kopgroep met Benoot en Nathan vooruit is. Niets van de demarrages of van vlucht.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De NOS in ieder geval niet. Wat een gedrocht was dat straks weer in de 18.10 uur uitzending.
Misschien dat Wout er juist van kan profiteren als er ook andere topfavorieten zijn (als Pogacar en ook Alaphilippe als hij zijn vorm van 2020 kan herhalen) zodat het geen tweestrijd.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout is er op tot op heden niet in geslaagd om een grote wedstrijd te winnen als Mathieu ook in de orde is. Wellicht dat de mutantenvorm van afgelopen zomer voldoende is, anders zie ik het dit jaar ook niet gebeuren. Een meer waarschijnlijk scenario is dan dat Wout en Mathieu in elkaar in de greep houden en er iemand anders van profiteert.
Hij oogde ook wel duidelijk minder in de slotfase, maar van Hooydonck was er voor het goede sloopwerk van de concurrentiequote:Op zondag 26 februari 2023 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heerlijk topic om te lezen ook.
Tiesj is niet goed genoeg
Gefeliciteerd TiesjGelachen
Merlier is ook ouderwets wisselvallig is, maar als hij goed zit lijkt hij wel de snelste van allemaal.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:59 schreef wimderon het volgende:
Merlier is hard op weg naar de Tour als Jakobsen niet verbetert.
Ik denk ook, dat zo'n sterk Jumbo-blok in het nadeel voor Wout zelf zal uitpakken. Er zal vaak wel een ander Jumborijder in een groepje vooraan komen.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien dat Wout er juist van kan profiteren als er ook andere topfavorieten zijn (als Pogacar en ook Alaphilippe als hij zijn vorm van 2020 kan herhalen) zodat het geen tweestrijd.
Al denk ik dat vooral de ploeggenoten van Wout hiervan gaan profiteren ja
Maar denk dat Fabio flink door moet prutsen de komende maanden voordat Pat Merlier boven hem verkiest. Al is het natuurlijk wel een Belg in een Belgische ploeg..quote:Op maandag 27 februari 2023 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Merlier is ook ouderwets wisselvallig is, maar als hij goed zit lijkt hij wel de snelste van allemaal.
Quickstep is ook niet meer zo goed/constant als voorheen in de sprint aantrekken.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Merlier is ook ouderwets wisselvallig is, maar als hij goed zit lijkt hij wel de snelste van allemaal.
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:13 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, dat effect van zo’n hoogtestage duurt ook maar een paar weken toch? Grote kans dat deze Jumbots hun vulkaan-bonus al kwijt zijn tijdens PR.
Er komen nog wel wat renners bij ja, maar dat zijn ook vooral eenlingen met Pogacar, Mathieu en Alaphilippe. UAE heeft nog wel een goede Wellens naast zich (en Trentin?), bij QS is de vraag hoe goed Asgreen is, maar verwacht niet dat een ploeg qua breedte in de buurt komt van Jumbo. Dan kunnen ze het spel van afgelopen weekend ook in de grote koersen wel proberen te spelen.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef The_Undertone het volgende:
[..]vulkaan-bonus wordt het nieuwe 'ronde wielen'. All jokes aside, de concurrentie was ook niet moordend deze week, als Arjen Livyns 30km aan een stuk de enige jager op een groepje Van Hooydonck-Benoot-Mohoric-Wellen-Van der Hoorn is, zit er wel nog wat speling. Maar de dominantie wordt in elk geval beangstigend. (En verdacht, maar dat was het al langer.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |